Hop til indhold

Recommended Posts

Hej allesammen

Er der nogen der ved hvor man i Flensburg kan finde bordeller (ligesom i Kiel)??


Jeg kan huske at der engang var nogle bordeller i Flensburg. Dog synes jeg bare ikke at de er til at finde længere. Jeg har søgt på nettet men uden held. Jeg har også benyttet mig af Sexnord, men det er nu også sjovt nok med bordeller :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Denstoreokse skrev, for 1 time siden:

Jeg kan huske at der engang var nogle bordeller i Flensburg. Dog synes jeg bare ikke at de er til at finde længere. Jeg har søgt på nettet men uden held. Jeg har også benyttet mig af Sexnord, men det er nu også sjovt nok med bordeller :-)

Grenzklub eksisterer ikke længere - men mon ikke der stadig findes et hus nede ved havnen med især dyre thai-piger - men ellers er der flere forskellige steder i Flensburg, hvor der er enkelte skiftende damer - bare søg på SexNord mm.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den 25.4.2024 at 09:59:

mon ikke der stadig findes et hus nede ved havnen med især dyre thai-piger - men ellers er der flere forskellige steder i Flensburg, hvor der er enkelte skiftende damer - bare søg på SexNord mm.

Det er efterhånden mange år siden det lukkede desværre

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...