Hop til indhold
Slowman

Massage på begge sider

Recommended Posts

Min begrænsede erfaring er at man oftest får en masse massage på bagsiden - ryggen - numsen - bagsiden af benene…. og det er jo dejligt, men det har en tendens til hurtigt at gå over i sex så snart man vender sig og ligger på ryggen.  Jeg var hos en skøn, moden dame i Kerteminde, der tog sig godt tid også til at massere forsiden - og det var dejligt, men det er ikke sket før.

Tænker jeg vil bede om lidt mere massage af forsiden incl kønsdele næste gang - før det går over i sex - afslutning.

Er det kun mig der undrer sig over at massage af forside af ben, mave, bryst og kønsdele er en lidt overset nydelse?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Panda

Jeg tror massage af ... bagsiden ... kan være nemmere for den, der udfører massagen, fordi det er mindre intimt. 

Det er jo ikke øjenkontakt, for eksempel. Det kan også være der er mænd, der føler sig lidt blottede, når de ligger på ryggen.

Men det er helt rigtigt at massage af forsiden er undervurderet. Man kan sikkert sagtens bede om det, vil jeg tro.

Med mindre det er et Thai sted, hvor de generelt ikke forstår hvad man siger.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slowman skrev, for 53 minutter siden:

Er det kun mig der undrer sig over at massage af forside af ben, mave, bryst og kønsdele er en lidt overset nydelse?

Sådan er det bestemt ikke alle steder. Næste gang kan du bede pigen om mere massage på forsiden, eller vælge et sted der har fokus på andet end samleje.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slowman skrev, 1 time siden:

Er det kun mig der undrer sig over at massage af forside af ben, mave, bryst og kønsdele er en lidt overset nydelse?

Mave og bryst, helt enig. Det er MEGET sjældent.

Ben kan man nogen gange godt få masseret, men det er ikke så ofte. Når det sker, så er det typisk indersiden af lårene og måske “ydersiden” af skinnebenene. En enkelt gang i Farum har jeg fået en grundig lyskenmassage. Det handlede vist også om at gøre klar til mersalget.

Massage af kønsdele er da vist ikke så overset. Er det ikke det, som vi normalt kalder et bevidst langtrukket håndjob eller indledningen til det? Og giver det mening med massage af kønsdele, uden at det i sidste ende leder hen til (forsøg på) en afslutning? Det gør det måske for nogen og i nogen tilfælde, men har en pige kælet og pirret og “masseret” pikken i længere tid, så ville jeg blive rimelig ærgerlig, hvis det sluttede uden den sidste action.

Del dette indlæg


Link til indlæg

På YouTube findes der en del videoer, hvor folk får massage på forsiden, maven f.eks., men på bordel har jeg aldrig oplevet det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, 1 time siden:

Sådan er det bestemt ikke alle steder. Næste gang kan du bede pigen om mere massage på forsiden, eller vælge et sted der har fokus på andet end samleje.

Hvorfor gav jeg det opslag en grine smiley :D

Det er kun få timer siden jeg spurgte @Liv om det samme. 

@Liv masserede HELE forsiden ved anmodningen :D

Redigeret af Milner

Del dette indlæg


Link til indlæg

-Derfor jeg bestiller 1 times fuld body massage -og ikke FP. mange thaier undgår overkroppen forsiden (mave+bryst) for de er vant til -det er for intimt -jeg har bedt om det -kun få har afvist det...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, 1 time siden:

Massage af kønsdele er da vist ikke så overset. Er det ikke det, som vi normalt kalder et bevidst langtrukket håndjob eller indledningen til det? Og giver det mening med massage af kønsdele, uden at det i sidste ende leder hen til (forsøg på) en afslutning? Det gør det måske for nogen og i nogen tilfælde, men har en pige kælet og pirret og “masseret” pikken i længere tid, så ville jeg blive rimelig ærgerlig, hvis det sluttede uden den sidste action.

Nu kan “længere tid” jo være relativt, men jeg oplever at så snart den er stiv nok kommer der kondom på og så skal der helst kneppes. 
Jeg tænker at stille og rolig massage i omgivelserne, nosserne, mellemkød osv kunne gøres i nogen tid uden orgasme vil være overhængene, men det har måske også noget med alder/libido og hvordan det gøres, at gøre. Personligt lægger jeg ikke så meget vægt på samleje, mere på massage, kælen, slikken og pirring. Når det er sagt nyder jeg naturligvis også en lidt mere hektisk aktivitet og orgasme som afslutning, men og det er med hånden, oralt eller samleje er ikke så vigtigt for mig. Kan faktisk godt lide at lade pigen gøre arbejdet, mens jeg nyder det i fulde drag.
 

Men det handler jo nok om selv at melde ud og snakke lidt med pigen om det før man “går igang”.

 

Redigeret af Slowman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Personligt er jeg en sucker for massage på brystkassen - og hun skal stå i hovedenden af briksen, bukke sig over mig og massere brystkassen derfra. Det har intet med hendes bryster at gøre, jeg bare elsker når hænderne kommer derfra og masserer hele brystkassen og maven.

Og jeg siger fra hver gang at det er sådan det skal være. Aldrig har nogen nægtet, hvad jeg kan huske.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig, man ligger alt for længe på maven. Gad vide om der findes thaisteder, hvor man kan få massage, kun af forsiden med pirring og et langsomt HJ der varer mindst en halv time. Det gad jeg godt ligge krop til!

Redigeret af Spectrum

Del dette indlæg


Link til indlæg
Spectrum skrev, for 58 minutter siden:

Gad vide om der findes thaisteder, hvor man kan få massage, kun af forsiden med pirring og et langsomt HJ der varer mindst en halv time.

Det er vel bare at spørge dem om det, hvis du er nogenlunde sikker på, at et håndjob er noget, som stedet eller pigen tilbyder. Det er jo ikke et svært ønske at efterkomme. Kunsten ligger nok i at forklare, hvad man kunne tænke sig, så de forstår det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prøv JoJo Thaimassage på Middelfartvej i Odense, 

ligger overfor Føtex, der kan du få den skønneste 

oliemassage af bryst og mave, bedste "grønne massage"

i Odense.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg prøvede undtagelsesvist et thai massage sted idag, hvor der var gjort eget klart opmærksom på at sex ikke er på menuen.

60 minutter for 450 kr. Det var faktisk en god massage. Passende hård og med en god fordeling af tid 40 minutter på maven og 20 minutter på ryggen.
 

Jeg var lidt spændt på om jeg ville savne sexdelen, men egentlig er det ganske dejligt bare at slappe af, pludre lidt og glemme sex. Også lillemanden glemte alt om sex. 
 

Til den pris ville er ugentlig besøg ikke være helt tosset. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...