Hop til indhold
Hobrofyr

En trist mandag

Recommended Posts

På min nuværende arbejdsplads gennem et par år har jeg glæden og fornøjelsen at arbejde sammen med en middelaldrende kvinde hvis store barm man ikke kunne undgå at lægge mærke til og så mange gange har betydet trang plads i mine underbukser. Især når hun stod med siden til. Det er sjældent jeg ser hende men hendes store kasser kunne ikke undgå mit blik når jeg så hende. 
Hun var væk i et par uger og fandt ud af hun var sygemeldt fordi hun skulle opereres men ingen vidste for hvad 

Det fandt jeg så ud af da hun kom tilbage i mandags; hun havde fået opereret begge bryster mindre:( 

Mega ærgerligt men hun har helt sikkert haft sine gode grunde til det


 

Del dette indlæg


Link til indlæg

-Mange har rygsmerter... Jeg kender en der træner helt vild for, at undgå smerter i ryggen -og har nogen gange 2 sportsbh. på for, at styrre dem... Har guffet dem et par gange -virkelig en fornøjelse;-) Og hun er super stærk, når hun giver massage... Hun har fortalt mig -hun ikke vil få lavet brystreduktion -pga. den gode forretning de giver hende... Hun er også utrolig populær, når hun kommer gående -nærmest som hypnose jo... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...