Hop til indhold
Sxg

Begynderråd

Recommended Posts

Hej

Jeg skal til at besøge GP. 

Jeg har dog lidt svært ved at komme i gang. Jeg har haft et ok sexliv det meste af mit liv, men nu halter det. 
Da jeg var ung, prøvede jeg GP et par gange uden stor success. Det skyltes dels at jeg prøvede det spontant og ikke ædru, dels at de piger jeg mødte (Vesterbro kbh) mildest talt ikke var imødekommende, Det var numsen til, trusserne ned, og så få det overstået, kammerat"

Jeg har nok brug for en der er lidt sød og ikke bare vil have det overstået i en fart. Gerne en man må røre ved, og tale bare lidt med.  Samtidig tror jeg det er bedst det ikke er en 20-årig der er hugget ud i marmor (jeg er selv 50+).
 

Har I nogen gode råd til en (næsten) førstegangskunde, og hvis I lige kender den perfekte på Østsjælland vil det selvfølgelig være endnu bedre.
Geografisk er vi Syd for kbh. Omkring Roskilde, Ringsted, Køge, Stevns og ned til omkring Næstved. Jeg kører gerne længere for det gode.

Selvom jeg aldrig har haft potensproblemer med mine sexpartnere, er jeg egentlig mest nervøs for netop det. At jeg når jeg ved et er købesex ikke kan finde ud af det. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Katrine hos Eventyrpigerne er ualmindeligt sød og rar. Jeg har besøgt hende 5 gange med godt resultat. Fordi jeg er en gammel mand, kniber det lidt med potensen, men det klarer jeg med en penisring, som jeg altid medtager, når jeg besøger hende.

Din alder er ingen hindring med hende, da hun efterspørger livserfarne mænd. 

Hvis du ikke har noget imod buttede kvinder, tror jeg lige hun er sagen for dig. Som sagt ualmindeligt sød og rar og tålmodig med store berøringsvenlige, naturlige bryster.

2300 kr. i timen.

Redigeret af henlan

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sxg skrev, for 19 minutter siden:

Hej

Jeg skal til at besøge GP. 

Jeg har dog lidt svært ved at komme i gang. Jeg har haft et ok sexliv det meste af mit liv, men nu halter det. 
Da jeg var ung, prøvede jeg GP et par gange uden stor success. Det skyltes dels at jeg prøvede det spontant og ikke ædru, dels at de piger jeg mødte (Vesterbro kbh) mildest talt ikke var imødekommende, Det var numsen til, trusserne ned, og så få det overstået, kammerat"

Jeg har nok brug for en der er lidt sød og ikke bare vil have det overstået i en fart. Gerne en man må røre ved, og tale bare lidt med.  Samtidig tror jeg det er bedst det ikke er en 20-årig der er hugget ud i marmor (jeg er selv 50+).
 

Har I nogen gode råd til en (næsten) førstegangskunde, og hvis I lige kender den perfekte på Østsjælland vil det selvfølgelig være endnu bedre.
Geografisk er vi Syd for kbh. Omkring Roskilde, Ringsted, Køge, Stevns og ned til omkring Næstved. Jeg kører gerne længere for det gode.

Selvom jeg aldrig har haft potensproblemer med mine sexpartnere, er jeg egentlig mest nervøs for netop det. At jeg når jeg ved et er købesex ikke kan finde ud af det. 

 

Jeg var lidt i den samme situation for nogen tid siden, bare +60. Find en voksen dansk dame og betal det det koster. Min bedste oplevelse i den svære start var med @JenniferRomantica. Man skal holde godt øje med hvornår hun er hvor, men det er værd at vente efter. Meget sød og hjælpsom dame, der også er lækker og pivfræk. Hvis du boede i samme område som mig, havde jeg ikke anbefalet hende, for det er vist svært nok at få en aftale allerede, smiler.

Held og lykke med det. Det er dejligt. 
Det er iøvrigt også meget let at starte med en sød Thai, for der er konceptet mere fast. Først massage så om på rygge og så det sex man har aftalt og betalt for. Det er også dejligt

Redigeret af Slowman

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sxg skrev, for 2 timer siden:

Jeg har nok brug for en der er lidt sød og ikke bare vil have det overstået i en fart. Gerne en man må røre ved, og tale bare lidt med.  Samtidig tror jeg det er bedst det ikke er en 20-årig der er hugget ud i marmor (jeg er selv 50+).
 

Har I nogen gode råd til en (næsten) førstegangskunde, og hvis I lige kender den perfekte på Østsjælland vil det selvfølgelig være endnu bedre.
Geografisk er vi Syd for kbh. Omkring Roskilde, Ringsted, Køge, Stevns og ned til omkring Næstved.

Jeg tror, at @Liv vil være et godt valg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, den 19.4.2024 at 23:18:

Jeg tror, at @Liv vil være et godt valg.

Liv tilbyder ikke længere samleje, - men altid et besøg værd alligevel :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej det er slut med at komme helt indenfor hos Liv men for pokker hun er skøn at besøge - jeg kommer altid fra Liv i stjernegodt humør og max velvære - selvom jeg ikke kom helt indenfor (men har været heldig og priviligeret dengang Liv lod kunden komme indenfor)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sxg skrev, den 19.4.2024 at 21:00:

Har I nogen gode råd til en (næsten) førstegangskunde, og hvis I lige kender den perfekte på Østsjælland vil det selvfølgelig være endnu bedre.
Geografisk er vi Syd for kbh. Omkring Roskilde, Ringsted, Køge, Stevns og ned til omkring Næstved. Jeg kører gerne længere for det gode.

Jeg Synes at du skal gå efter en af de dage hvor @JenniferRomantica er incall i Slagelse eller København. Hun er helt utrolig sød og meget smuk og lille. 

Legenden Jennifer Romantica annonce link. 

 

Med lidt koordinering af kalendre så er @SweetKisses også en hel fantastisk og sød kvinde det er næsten helt poetisk og ubeskriveligt at være sammen med hende. (Men en time er ikke nok efter min smag to minimum men så har du også glæden i kroppen længe efter). 

Sweetkisses min bedste GFE oplevelse  annonce link. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mit råd er. 

Skriv lidt frem og tilbage med kvinden du "falder" for. 

Selvfølgelig ikke sidelange mails, men min erfaring fortæller mig at en form for lidt dybere korrespondance inden et førstegangsmøde er godt givet ud. 

Det letter nervøsiteten lidt og der kan forventningsafstemmes. 

Jeg  personligt foretrak altid at kende "manden bag pikken" inden et møde- Det tror jeg faktisk der er rigtig mange danske gp'er der sætter pris på. 

Uanset er eroguide et oplysende forum, hvor mange fakta fra dine medbrødre kan bruges til udvælgelsen af dit "nye" eventyr. 

Held og lykke på din færd på syndens lystige sti<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrøkenLegesyg skrev, for 9 timer siden:

min erfaring fortæller mig at en form for lidt dybere korrespondance inden et førstegangsmøde er godt givet ud. 

Det letter nervøsiteten lidt og der kan forventningsafstemmes.

Ja, forudsat at pigen ønsker denne korrespondance.

Selvfølgelig afhænger det af indholdet, længden og frekvensen, men der er også en del piger, som vil se dette som værende for tidskrævende uden sikkerhed for, at det i sidste ende fører til noget. I andre tråde har GPer nævnt, at de nogen gange sidder med fornemmelsen af, at manden i den anden ende i virkeligheden ikke gider mødes, men bare synes det er frækt at kommunikere med en GP.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 3 minutter siden:

Ja, forudsat at pigen ønsker denne korrespondance.

Selvfølgelig afhænger det af indholdet, længden og frekvensen, men der er også en del piger, som vil se dette som værende for tidskrævende uden sikkerhed for, at det i sidste ende fører til noget. I andre tråde har GPer nævnt, at de nogen gange sidder med fornemmelsen af, at manden i den anden ende i virkeligheden ikke gider mødes, men bare synes det er frækt at kommunikere med en GP.

Som sælger prioriterede jeg at præsentere min "vare" på mest oprigtige vis-både for min egen, men bestemt også for købers skyld. 

Og ja - ganske korrekt, nogle gange blev der skrevet mails/beskeder der ikke førte til noget. Nogle gange var det mig andre gange køberen der sprang fra. 

Men gud, hvor er jeg dog glad for i efterrationaliseringens lys, at jeg gjorde det........ 

De mænd der valgte mig og omvendt skabte mange gentagne møder med lækker sex gennem min aktive tid som gp. 

Vil våge den påstand, at et nøjsomt forarbejde kan betale sig - godt dansk design og jysk grundighed holder i længden;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrøkenLegesyg skrev, for 4 minutter siden:

nøjsomt forarbejde kan betale sig

Helt enig. Men når liderligheden melder sig, ofrer mange mænd det nøjsomme forarbejde. Desværre. For begge parter, i virkeligheden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 2 minutter siden:

Helt enig. Men når liderligheden melder sig, ofrer mange mænd det nøjsomme forarbejde. Desværre. For begge parter, i virkeligheden.

Tænker ikke mænd og kvinder er så forskellige på det punkt - kvinder lærer bare af deres fejl;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrøkenLegesyg skrev, Lige nu:

Tænker ikke mænd og kvinder er så forskellige på det punkt - kvinder lærer bare af deres fejl;)

Spøg til side- min oplevelse er ganske rigtigt at mine mænd havde lært af tidligere liiiiidt for impulsive oplevelser. 

Men igen - der er forskel på behov. 

Det vigtigste er vel i bund og grund at vi knalder godt og dejligt med hinanden <3

Jeg fandt det jeg søgte..... Desuden er Reptilhjernen ganske styrende, og det er ikke altid negativt med lidt spontanitet:ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrøkenLegesyg skrev, for 4 timer siden:

godt dansk design og jysk grundighed holder i længden;)

Nemlig, jeg er så enig. Det er det eneste der dur.:)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...