Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Panda

Tak. Jeg er lidt nysgerrig på Molly f*ck i HERLUFMAGLE, bare fordi det hele lyder så underligt (annoncen for eksempel, og så det med Herlufmagle).

Hvad var der galt, sådan mere præcist? Det er jo ret normalt at billederne ikke stemmer, desværre.

Jeg har intet imod Herlufmagle, det er bare lidt forbløffende at en GP lige vælger at slå sig ned der, tænker jeg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun var MEGET stor også lugtede hun ikke særlig godt fra de nedre regioner. Og det eneste det gik ud på for hende var at få en ud af døren hurtigts muligt men jeg ville også bare afsted i en fart. Har aldrig haft dårligere oplevelser med en GP

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså - hun kalder sig Molly XXL! Det er da ærligt, og man kan da også fornemme ud fra billederne, synes jeg.

Hastværket og den ærlige odør er dog ikke beskrevet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Panda skrev, for 15 timer siden:

Jeg har intet imod Herlufmagle, det er bare lidt forbløffende at en GP lige vælger at slå sig ned der, tænker jeg.

Der har skam været aktivitet der de sidste par år sådan lidt on off

Der har været et par yngre og slankere modeller tidligere, men nåede ikke besøg da de var aktive. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...