Hop til indhold
hamder-anders

Når der står privat/diskret i annoncen…

Recommended Posts

Nu spørger jeg måske dumt, for jeg har udelukkende mødtes med GP’er på klinikker, men når der tilbydes møder “privat diskret” går jeg ikke ud fra at det er pigens private hjem man bliver inviteret ind i. 

Er det en lejlighed som flere piger deles om til formålet, er det lejet gennem airbnb eller noget helt tredje..?
Jeg har bare længe undret mig, hvad pokker konceptet er :) 

Jeg lejer selv mit sommerhus ud via Airbnb og ville blive godt gal i skralden hvis jeg fandt ud af at det blev brugt til sådan noget  :biggrin:God aften derude. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, det er er typisk en airbnb eller lignende. men hvis det ser ud til at pigerne behandler stedet ordentligt, så lad være med at “melde” det til nogen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Men jeg tror faktisk lige præcist det ofte er Airbnb der bliver brugt. Jeg tror det betyder man besøger dem i områder med private boliger - og ikke i erhverslejemål. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Hadstengutten

Det kan sagtens være Airbnb som pigerne eller deres bagmænd lejer i en periode, hvor pigerne så arbejder på skift.

Du har sikkert set mange annoncer hvor der står 'kun kort tid" - og det er jo typisk lejligheder som styres af bagmænd/bagkvinder.

Jeg kan anbefale den app som hedder "find ejeren" - hvis du bruger den, så kan du som regel se hvem der ejer ejendommen , - det kræver bare at du har adressen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er piv-ulovligt at lave business fra en AirBnb. Men det var ikke det du spurgte om ;) @hamder-anders Men kan sige, at det er lige så ulovligt som at drive forretning fra hotelværelser. Det er noget med at ejer kan blive holdt ansvarlig for rufferi, uagtet om ejeren ved, hvad der foregår fra adressen. 

Til gengæld er "diskret og privat" som udgangspunkt en mellemting mellem privat og klinik. Dvs at man lejer sig ind på dags/uge-basis som GP, og betaler udlejer leje. Det er en huspris og ikke en andel af fortjeneste - var det dét, ville udlejeren også kunne blive stillet til ansvar for rufferi, fordi han/hun profiterer og har en interesse i at jo flere besøgende jo bedre... 

Tilbage til AirBnB, så vil jeg sige, at, og det her er et tænkt scenarie, self: 

Mand lejer AirBnB, bestiller GP - en måske to, måske flere. Inviterer nogle venner over, laver gangbang-scenarie. Privat selvfølgelig. Men stadig med GP der modtager betaling for at deltage. Det ville aldrig kunne betragtes som rufferi, men i stedet har bemeldte mand købt adgang til at bruge faciliteterne i det aftalte tidsrum - i virkeligheden til hvad end han lyster. Men han er til enhver en tid forpligtet til at erstatte ødelagt inventar. Ligesom hvis han havde haft familiebesøg og nogens hund havde spist hjørnet på en sofa. Måske var det i dette tænkte scenarie i stedet for en GP der havde tisset i de ægte tæpper, fordi det fik hun besked på...... 

TÆNKT SCENARIE, selvfølgelig.... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er aldrig privat hos hende.

Der er stort set altid i en lejet lejlighed, relativt centralt i den by hun er i.

Har oplevet i købet af et år, og besøge 3 forskellige piger i samme lejlighed, hvor de kaldte det privat/diskret. Går dog ud fra efter et år, at naboerne har fundet ud af, der der foregår. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Elprebsi skrev, for 11 timer siden:

så lad være med at “melde” det til nogen. 

Det kunne jeg aldrig finde på. Behandler man stedet ordentligt og er opmærksom på at efterlade det rent så er alt jo fint :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
hamder-anders skrev, for 12 timer siden:

Jeg lejer selv mit sommerhus ud via Airbnb og ville blive godt gal i skralden hvis jeg fandt ud af at det blev brugt til sådan noget  :biggrin:God aften derude. 

Ud fra din smiley ved jeg ikke om du er oprigtigt eller ironisk. Men afhængig af beliggenhed, kvalitet af seng, pris mm er der, højere / lavere chance for dit bliver brugt. 

dominaduo skrev, for 3 timer siden:

Det er piv-ulovligt at lave business fra en AirBnb

Jep ulovligt, men samtidig præcist lige så gråzone og tys tys som meget andet i denne branche. Benytter man sig af vores service. Må man acceptere de ting vi gør for at kunne være tilgængelige for Jer. 

Jysk mand skrev, for 2 timer siden:

Aldrig sige aldrig. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweettieDK skrev, for 5 timer siden:
Jysk mand skrev, for 8 timer siden:

Aldrig sige aldrig. ;)

Nemli´ - privat kan faktisk godt betyde privat ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...