Pite 3294 Skrevet 6. Januar, 2016 Hej Har de sidste par dage gået og luret på, om det ikke snart var tid til et frækt besøg. Valget faldt på Mia der holder til i Varde. Mia er den dejlig kvinde i fyrrene, som tager imod i en lille fræk kjole og et par lange støvler. Vi aftaler hvad der skal ske og går igang stille og roligt, hun bruger lang tid på, at varme mig op, mens hun ligger oven på mig og forkæler min krop med læber og tunge. Da kalorius begynder at røre på sig, rækker hun lige en hånd ned og får den på plads mellem brysterne, så den kan holde varmen *SF* Efterhånden når hun ned til kalorius og både den og bollerne får en herlig slikketur, da trukket stiger bytter vi plads og hun får samme tur, da hun er godt våd, lægger jeg mig på ryggen og hun rider mig på en god og fræk måde, vender hende om og får hendes støvler op på mine skulder, så jeg rigtig han støde i bund, fræk og godt. Får en god gang rygmassage som afslutning. Kan kun anbefales Pite Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
reknas 926 Skrevet 6. Januar, 2016 Tak for en fin anmeldelse, hvordan er Mia kropsbygning, tænker selv på et besøg hos hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. Januar, 2016 reknas skrev, for 35 minutter siden: Tak for en fin anmeldelse, hvordan er Mia kropsbygning, tænker selv på et besøg hos hende. Der står lidt skrevet her derom https://www.eroguide.dk/forum/topic/45295-billigt/#comment-367927 ollie Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3294 Skrevet 7. Januar, 2016 reknas skrev, for 11 timer siden: Tak for en fin anmeldelse, hvordan er Mia kropsbygning, tænker selv på et besøg hos hende. En helt alm. krop, med et par gode bryster, og hun er varm og dejlig, at røre ved. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
godsex 9 Skrevet 31. Marts, 2016 hey... hvad ligger hendes priser på??? og hvad tilbyder hun??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3294 Skrevet 31. Marts, 2016 godsex skrev, for 3 timer siden: hey... hvad ligger hendes priser på??? og hvad tilbyder hun??? Alm. GFE sex i en time, mener jeg gav 1600 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg