Big3lover 1419 Skrevet 12. Februar, 2019 Hej folkens. Nogen der har besøgt Vanessa i Odense? https://annoncelight.dk/showad/265615 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Duppen 164 Skrevet 12. Februar, 2019 Fortæl mig lige hvis du prøver. Fandme god røv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thekingisback 11 Skrevet 12. Februar, 2019 Jeg hyggede med hende sidste år, selvom jeg valgte 15 min i alt så gjorde hun et fint arbejde og er supersød og nærværende. Altså jeg kan varmt anbefale hende men dog havde hun lidt sprog problemer men det er alt. Hyg jer brødre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1419 Skrevet 13. Februar, 2019 Thekingisback skrev, den 12.2.2019 at 17:58: Jeg hyggede med hende sidste år, selvom jeg valgte 15 min i alt så gjorde hun et fint arbejde og er supersød og nærværende. Altså jeg kan varmt anbefale hende men dog havde hun lidt sprog problemer men det er alt. Hyg jer brødre. Lyder godt :-) Kan man så regne med udseende ift. billeder?.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thekingisback 11 Skrevet 13. Februar, 2019 Big3lover skrev, for 3 timer siden: Lyder godt Kan man så regne med udseende ift. billeder?.... Både ja og nej nogle af billederne er lidt misvisende men der er et hvor hun er I jeans og det er det billede der er det mest rigtige. Det eneste ærgerlige er at hun ikke tilbyder græsk. eller det gjorde hun ikke dengang jeg var med hende så det kan være ændret. Hyg dig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mikkelcool 8 Skrevet 14. Februar, 2019 Hende havde jeg også stærkt overvejet, men synes det var lidt skechty, eftersom de fleste af hendes billeder er taget fra forskellige Instagram modeller. Endte derfor med at besøge en anden i stedet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg