Hop til indhold
TopDaddy

Sugardating - lad os hjælpe vi de skønne sugarbabes så vi kan anmelde dem uden at udstille dem?

Recommended Posts

MissMe skrev, 1 time siden:

Mon ikke desværre anmelderne forsætter, havde jeg været den unge pige i Topdaddys opslag, var jeg også blevet tosset. Og synes faktisk det er godt en tippede hende, inden flere møder blev skrevet om og linket til offentligt, det er ikke en deal hun gik ind til. 

Synes opslaget om hende den unge var sørgeligt, Topdaddy synes selv det er en triumf, trods der højst sandsynligt sidder en ung pige derude og fortryder, hendes første møde skulle udstilles. 

Mændende vil gerne have fuld diskretion, men har ingen problemer med at lave detaljeret anmeldelser, der kun er fra deres side, med et link. De ville nok selv være træt af at blive udstillet på samme måde. 

Mange kender jo ikke til siden her, jeg blev selv oplyst af en sugardaddy om den, så pigerne kender ikke til risikoen for offentlig udstilling, og vælger så ikke en hemmelig profil, da de går ud fra det diskrete er gensidig og oplevelser holdes mellem to og det forbliver inde på SD. 

En prof GP vælger jo ofte selv at annoncere og være på åbne forums, og det er den store forskel, hvor man ellers ofte herinde læser, at det er noget sugarbabes skal være klar på, når de er på SD. 

Personligt synes jeg det er en nederen måde at bryde den gensidige tillid og forventning ved det diskrete, ved at skrive herinde, lige meget hvordan I så definere en SB, ville hun være offentlig, havde hun nok selv gjort det. 

Personligt går jeg langt uden om daddies herinde, og har aflyst nogle jeg så var herinde, og en del har spurgt på pb herinde, det går jeg også udenom. 

Hvis alle i SD segmentet er enige om, at besøgene skal forblive som en hemmelighed imellem de to parter, burde det vil ikke være det store problem, at stoppe anmeldelserne  Eller alternativt kan pigerne jo bare frabede sig den eksponering, og hvis de ikke overholdes afbryde kontakten med deres Daddy´s 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MissMe
TheVoice skrev, for 10 minutter siden:

Hvis alle i SD segmentet er enige om, at besøgene skal forblive som en hemmelighed imellem de to parter, burde det vil ikke være det store problem, at stoppe anmeldelserne  Eller alternativt kan pigerne jo bare frabede sig den eksponering, og hvis de ikke overholdes afbryde kontakten med deres Daddy´s 

Problemet er jo bare mange ikke kender Eroguide, før nogen tipper dem, og specielt ikke én der er helt ny, og først ser det når det er sket, en som Topdaddy ved da godt hvad svaret ville være, hvis han spurgte om han måtte skrive på et forum om det, nemlig et stor fed nej tak. 

Kendte alle til risikoen, ville jeg tro alle kvinder havde hemmelige betalings profiler. 

Det er en selvfølge mændene får diskretion for kærester, koner, jobs etc men så åbenbart ikke en gensidig diskretion at pigerne kan være der uden offentlig udstillingen. 

Begge sider er vel enige om vi laver noget der er lidt hemmeligt. 

Redigeret af MissMe

Del dette indlæg

Link til indlæg
MissMe skrev, for 2 minutter siden:

Problemet er jo bare mange ikke kender Eroguide, før nogen tipper dem, og specielt ikke én der er helt ny, og først ser det når det er sket, en som Topdaddy ved da godt hvad svaret ville være, hvis han spurgte om han måtte skrive på et forum om det, nemlig et stor fed nej tak. 

Kendte alle til risikoen, ville jeg tro alle kvinder havde hemmelige betalings profiler. 

Det er en selvfølge mændene får diskretion for kærester, koner, jobs etc men så åbenbart en gensidig diskretion at pigerne kan være der uden offentlig udstillingen. 

Begge sider er vel enige om vi laver noget der er lidt hemmeligt. 

Jeg kender i mulighederne på sitet.  Det ville jo være nærliggende hvis man kunne lave et opslag eller få det indføjes i et velkomstbrev.  Det kan man jo nok ikke, for så var det vel allerede gjort.  Så er der vel kun en mulighed tilbage, og det er vel at kontakte admin, og se om man den vej rundt kan få nedlagt SD-foraet.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MissMe
TheVoice skrev, for 1 minut siden:

Jeg kender i mulighederne på sitet.  Det ville jo være nærliggende hvis man kunne lave et opslag eller få det indføjes i et velkomstbrev.  Det kan man jo nok ikke, for så var det vel allerede gjort.  Så er der vel kun en mulighed tilbage, og det er vel at kontakte admin, og se om man den vej rundt kan få nedlagt SD-foraet.  

Jeg tror ikke sugardaters.dk ville sende den advarsel ud, for så er kvinderne allerede skræmt væk på forhånd, og er de det, er der nok heller ikke mange daddies til at betale for abonnement 

Herinde bliver det nok ikke slettet, da der er mange mænd der synes om at prale om det, trods det er betalt. 

Men personligt synes jeg ikke det hører til herinde, da det er noget mere gensidigt end at gå på en klinik 

Del dette indlæg

Link til indlæg
MissMe skrev, for 1 minut siden:

Jeg tror ikke sugardaters.dk ville sende den advarsel ud, for så er kvinderne allerede skræmt væk på forhånd, og er de det, er der nok heller ikke mange daddies til at betale for abonnement 

Herinde bliver det nok ikke slettet, da der er mange mænd der synes om at prale om det, trods det er betalt. 

Men personligt synes jeg ikke det hører til herinde, da det er noget mere gensidigt end at gå på en klinik 

Nu kan man jo formulere et budskab på mange måder. Man kan jo sagtens gøre nye brugere opmærksom på, at hvis man ikke ønsker at andre skal vide hvem man har som Daddy´s og omvendt så bør man dels tage nogle forholdsregler og dels skrive sine betingelser ind i sin profil.  

Nu gør jeg så ikke selv noget i SD, men efter at have deltaget i nærværende tråd ville jeg nok være varsom med at skrive en anmeldelse hvis jeg begynde på SD, så jo.....jeg tror såmænd ikke det er en umulig opgave at få, i første omgang antallet af anmeldelser bragt ned. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 4 minutter siden:

Så er der vel kun en mulighed tilbage, og det er vel at kontakte admin, og se om man den vej rundt kan få nedlagt SD-foraet.  

Min skyld, ingen alarm. Jeg har ingen gavn af det forum. De piger jeg har opnået bekendtskab med fra Sugardaters har sjovt nok aldrig været hverken anmeldt eller efterlyst.

Jeg har dog beskrevet mit første møde med en pige derinde fra. En pige jeg faktisk stadig ser. Men det var nok mere ment som en inspiration for andre som ikke helt vidste hvad det drejede sig om. Og hverken hendes profilnavn eller rigtige navn blev oplyst. Det var desuden OK med hende at jeg fortalte om selve oplevelsen. 

Dog synes jeg det er voldsomt underholdende at se de "slåskampe" der udspiller sig fra tid til anden på foraet. Der er ingen tvivl om at jeg har nydt at bevidne de pikkemandskonkurrencer der været. Og jeg står ikke i vejen for et godt grin. Men det fortæller nok kun hvor primitiv jeg er :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MissMe
TheVoice skrev, for 8 minutter siden:

Nu kan man jo formulere et budskab på mange måder. Man kan jo sagtens gøre nye brugere opmærksom på, at hvis man ikke ønsker at andre skal vide hvem man har som Daddy´s og omvendt så bør man dels tage nogle forholdsregler og dels skrive sine betingelser ind i sin profil.  

Nu gør jeg så ikke selv noget i SD, men efter at have deltaget i nærværende tråd ville jeg nok være varsom med at skrive en anmeldelse hvis jeg begynde på SD, så jo.....jeg tror såmænd ikke det er en umulig opgave at få, i første omgang antallet af anmeldelser bragt ned. 

Ja det kunne man nok, men det vil stadig ikke stoppe en anmeldelse herinde, der kan komme efter et møde, hvor det er for sent at aflyse. mange af EG anmelderne er nok helt ligeglade med hvad det betyder for pigerne, så længe de kan prale over deres købte bedrifter herinde, og lige vise de andre herinde hvor gode de er. 

Kender man EG og bliver anmeldt kan man jo slette sig og lave en ny, men finder man ikke ud af det, kan ens link jo ligge til offentlig skue længe. 

Ja, jeg synes de har misforstået konceptet herinde. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
MissMe skrev, for 7 minutter siden:

Ja det kunne man nok, men det vil stadig ikke stoppe en anmeldelse herinde, der kan komme efter et møde, hvor det er for sent at aflyse. mange af EG anmelderne er nok helt ligeglade med hvad det betyder for pigerne, så længe de kan prale over deres købte bedrifter herinde, og lige vise de andre herinde hvor gode de er. 

Kender man EG og bliver anmeldt kan man jo slette sig og lave en ny, men finder man ikke ud af det, kan ens link jo ligge til offentlig skue længe. 

Ja, jeg synes de har misforstået konceptet herinde. 

Var lige inde på Sugardaters.dk og læse deres info på forsiden.  Der var flere ting der faldt mig i øjne. En af tingene er deres lyst til at fremvise diverse personer, promovering på FB, instagram m.v.  PÅ FB har de inkasseret en karantæne for at vise nogle lidt for kække billeder.

Jeg bemærkede også at de har en blog funktion, herunder læste jeg tips og triks til at finde den helt rigtige sugardaddy. :) 

Under vores leg fandt jeg dette

Su

Sugardating.dk® er Danmarks originale sociale online sugardating fællesskab. På Sugardating.dk® får du:

• Ingen fake profiler
  • Forkælelse og spænding i hverdagen
  • Varme flirts og frække bekendtskaber
  • Gratis medlemskab eller Eksklusivt abonnement
  • Flere muligheder for dansk support
  • Ligefordelt kvinder og mænd

Mangler du en fræk legekammerat ? En du kan mødes hemmeligt med ? En du kan udleve dine fantasier sammen med ? Savner du varmt begær og søde hemmeligheder ? Invitationer til middage og weekend rejser ?

Så bliv medlem af Sugardating.dk®, og find lige den frække legekammerat du fantaserer varmt om - det er GRATIS, nemt, anonymt - og dejligt !

Herinde flirter vi, dater og udlever de frækkeste, skønneste og mest hemmelige sider af os selv. I fuld nydelse ! Og du kan lege med....

Mangler du en fræk legekammerat ? En du kan mødes hemmeligt med ? En du kan udleve dine fantasier sammen med ? Savner du varmt begær og søde hemmeligheder ? Invitationer til middage og weekend rejser ?

Så bliv medlem af Sugardating.dk®, og find lige den frække legekammerat du fantaserer varmt om - det er GRATIS, nemt, anonymt - og dejligt !

Herinde flirter vi, dater og udlever de frækkeste, skønneste og mest hemmelige sider af os selv. I fuld nydelse ! Og du kan lege med....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MissMe
TheVoice skrev, for 11 minutter siden:

Var lige inde på Sugardaters.dk og læse deres info på forsiden.  Der var flere ting der faldt mig i øjne. En af tingene er deres lyst til at fremvise diverse personer, promovering på FB, instagram m.v.  PÅ FB har de inkasseret en karantæne for at vise nogle lidt for kække billeder.

Jeg bemærkede også at de har en blog funktion, herunder læste jeg tips og triks til at finde den helt rigtige sugardaddy. :) 

Under vores leg fandt jeg dette

Su

Sugardating.dk® er Danmarks originale sociale online sugardating fællesskab. På Sugardating.dk® får du:

• Ingen fake profiler

.... Og anonymt står der... Og du kan mødes hemmeligt med... 

De kender vist ikke EG :D

Redigeret af MissMe

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Enzo L'uri

Nu begynder det stille og roligt og dæmre for en langsomt opfattende sexkøber:rolleyes:

Endelig er den forskel som nogen finder under Sugardating ved at gå op for mig.

Man bilder sig simpelthen ind at man er på date i den virkelige verden. Det økonomiske aspekt bliver fejet ind under gulvtæppet i jagten på boostet af et nedslidt selvværd. Ens nederlag i jagten på kærlighed og opmærksomhed har forplantet til en løgnagtig virkelighed,hvor man lukker øjnene for den udnyttelse der finder sted af egen sjæl og manglende selvtillid:-o

Det er efter min overbevisning en dårlig kombination når man søger en følelsmæssig gensidig relation,ved at holde den i live gennem egen betaling.

Ligeså dårlig en kombi er det når unge kvinder ikke vil anerkende det nye luderliv der starter,når de første gang modtager Sugar for deres tilstedeværelse.

Jeg tror ikke på det sunde i Sugardating,hverken for mænd eller kvinder. Her er kort og godt for mange ikke gennemtænkte aspekter involveret for begge parter.

Desuden mener jeg at SD forummet skal bestå på Eroguide.dk da det jo altid vil være prostitution når der skal økonomi til en løs eller mere fast aftale. Så ved jeg godt at man forsøger og lukke virkeligheden ned,ved at klamre sig til nogle små nuancer som ikke findes under normale omstændigheder for købesex. Det ændre bare ikke på at man som hungrende mand,ALDRIG var kommet i nærheden af disse dates uden og financere dem selv;)

Skråplan eller ej..held og lykke til lykkeridderne i prostitutionens subkultur.

Enzo.

Del dette indlæg

Link til indlæg
MissMe skrev, for 12 timer siden:

Mon ikke desværre anmelderne forsætter, havde jeg været den unge pige i Topdaddys opslag, var jeg også blevet tosset. Og synes faktisk det er godt en tippede hende, inden flere møder blev skrevet om og linket til offentligt, det er ikke en deal hun gik ind til. 

Synes opslaget om hende den unge var sørgeligt, Topdaddy synes selv det er en triumf, trods der højst sandsynligt sidder en ung pige derude og fortryder, hendes første møde skulle udstilles. 

Mændende vil gerne have fuld diskretion, men har ingen problemer med at lave detaljeret anmeldelser, der kun er fra deres side, med et link. De ville nok selv være træt af at blive udstillet på samme måde. 

Mange kender jo ikke til siden her, jeg blev selv oplyst af en sugardaddy om den, så pigerne kender ikke til risikoen for offentlig udstilling, og vælger så ikke en hemmelig profil, da de går ud fra det diskrete er gensidig og oplevelser holdes mellem to og det forbliver inde på SD. 

En prof GP vælger jo ofte selv at annoncere og være på åbne forums, og det er den store forskel, hvor man ellers ofte herinde læser, at det er noget sugarbabes skal være klar på, når de er på SD. 

Personligt synes jeg det er en nederen måde at bryde den gensidige tillid og forventning ved det diskrete, ved at skrive herinde, lige meget hvordan I så definere en SB, ville hun være offentlig, havde hun nok selv gjort det. 

Personligt går jeg langt uden om daddies herinde, og har aflyst nogle jeg så var herinde, og en del har spurgt på pb herinde, det går jeg også udenom. 

Hun er ikke blevet linket til offentligt. Hun er blevet linket til en profil på sugardaters, med et falsk navn, som kun kan ses hvis man er medlem på sugardaters. Der er ingen personlige oplysninger og sletter hun profilen er den væk, og uanset et link fra eroguide, så kan man se hende bare hun opretter sig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
MissMe skrev, for 9 timer siden:

.... Og anonymt står der... Og du kan mødes hemmeligt med... 

De kender vist ikke EG :D

Igen hun er ikke blevet linket til offentligt. Det er hemmeligt, jeg har lavet en beskrivelse på eroguide, og er man i forvejen ikke medlem af sugardaters så kan man ikke se hende. Er man medlem af sugardaters, så kan man se hende alligevel. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
MissMe skrev, for 12 timer siden:

Igen jeg er uenig, hun er ikke offentlig. Du skal ha en profil på sugardaters for at kunne følge linket - hvorfor er det så svært at forstå? Plus det er gratis for pigen at oprette en profil på sugardaters. Hun kan slette den, og lave en ny, og hun kan ha private billeder, som hun kun kan åbne til de daddies hun er interesseret i.  

Hvis hun har fået tømmermænd ovenpå forskrækkelsen og slettet sin profil, så tror jeg ligeså meget det har været konfrontationen med hvad hun egentlig havde gang i ved at læse min beskrivelse af mødet, og som sugardating jo ellers kan ses som en langsom glidebane ind i. Hvis hun faktisk istedetfor er afklaret omkring at det er det hun ønsker, så er jeg sikker på hun allerede har oprettet en ny profil derinde - og bare blokeret mig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MissMe
TopDaddy skrev, 1 time siden:

Igen hun er ikke blevet linket til offentligt. Det er hemmeligt, jeg har lavet en beskrivelse på eroguide, og er man i forvejen ikke medlem af sugardaters så kan man ikke se hende. Er man medlem af sugardaters, så kan man se hende alligevel. 

Vi kommer nok ikke til at se ens på det, jeg mener hvad foregår derinde, er mellem én Sugarbabe og én sugardaddy, privat og diskret, og ikke noget der skal deles mellem de andre sugardaddies, men en oplevelse mellem to. 

Men fred være med det, det kommer vi ikke til at blive enige om, du kommer til at spænde ben for dig selv, ved at skuffe pigerne med en anmeldelse, det må da være ærgerligt en masse kan sidde og fortryde et møde med dig, fremfor du havde været en god gentlemand, og efterladt en god oplevelse istedet for. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
MissMe skrev, for 30 minutter siden:

Vi kommer nok ikke til at se ens på det, jeg mener hvad foregår derinde, er mellem én Sugarbabe og én sugardaddy, privat og diskret, og ikke noget der skal deles mellem de andre sugardaddies, men en oplevelse mellem to. 

Men fred være med det, det kommer vi ikke til at blive enige om, du kommer til at spænde ben for dig selv, ved at skuffe pigerne med en anmeldelse, det må da være ærgerligt en masse kan sidde og fortryde et møde med dig, fremfor du havde været en god gentlemand, og efterladt en god oplevelse istedet for. 

Tak for din besked, og jeg respekter også din holdning, og at vi ser forskelligt på det.

Jeg kan så oplyse dig at jeg lige har forsøgt at lave en ny SB anmeldelse herinde på eroguide, men denne gang ville jeg så netop undlade at komme med et link til den unge dames profil - jeg er jo ikke ude på at genere nogen. Men til min store overraskelse så vil eroguide ikke lade mig oprette en nye anmeldelse uden der er et link til profilen? Der kommer simpelthen en pop-som siger der mangler et link i teksten og jeg kan ikke komme videre uden det. Så lige nu har jeg ladt den ligge - jeg vil jo ikke komme med et fake link.

Redigeret af TopDaddy

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
TopDaddy skrev, 1 time siden:

Men til min store overraskelse så vil eroguide ikke lade mig oprette en nye anmeldelse uden der er et link til profilen? Der kommer simpelthen en pop-som siger der mangler et link i teksten og jeg kan ikke komme videre uden det. Så lige nu har jeg ladt den ligge - jeg vil jo ikke komme med et fake link.

Det er ikke helt rigtigt. 

Der kommer en pop-up, men hvis du trykker send en gang mere bliver dit opslag skam slået op. Pup-up´en er blot en påmindelse om at du skal lægge et link, hvis du har et :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lady C

TopDaddy skrev, for 3 timer siden:

Igen jeg er uenig, hun er ikke offentlig. Du skal ha en profil på sugardaters for at kunne følge linket - hvorfor er det så svært at forstå? Plus det er gratis for pigen at oprette en profil på sugardaters. Hun kan slette den, og lave en ny, og hun kan ha private billeder, som hun kun kan åbne til de daddies hun er interesseret i.  

Hvis hun har fået tømmermænd ovenpå forskrækkelsen og slettet sin profil, så tror jeg ligeså meget det har været konfrontationen med hvad hun egentlig havde gang i ved at læse min beskrivelse af mødet, og som sugardating jo ellers kan ses som en langsom glidebane ind i. Hvis hun faktisk istedetfor er afklaret omkring at det er det hun ønsker, så er jeg sikker på hun allerede har oprettet en ny profil derinde - og bare blokeret mig. 

Forstår altså ikke hvorfor man ønsker at anmelde en person der ikke ønsker og ikke ved at hun anmeldes. Spil dog med åbne kort og fortæl hende i det mindste at du har i sinde at fortælle om din oplevelse med hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MissMe
Lady C skrev, for 58 minutter siden:

Forstår altså ikke hvorfor man ønsker at anmelde en person der ikke ønsker og ikke ved at hun anmeldes. Spil dog med åbne kort og fortæl hende i det mindste at du har i sinde at fortælle om din oplevelse med hende.

Jeg er så enig, det er så skidt gentlemans stil at gøre noget, man ved en anden ville fortryde, hvis de kendte alle omstændighederne, mærkeligt man kan se det som tilfredsstillende, det virker ret uempatisk. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
underdog40 skrev, for 39 minutter siden:

@Enzo L'uri! Du skylder mig 2 panodiler :D

Dem skal du få:)

Må jeg ikke overbringe lidt Clozapin samtidig? Det skulle være helt fantastisk mod vrangforestillinger:D

Enzo.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Enzo L'uri skrev, for 2 timer siden:

Dem skal du få:)

Må jeg ikke overbringe lidt Clozapin samtidig? Det skulle være helt fantastisk mod vrangforestillinger:D

Enzo.

Det er naturligvis bekymrende at du åbenbart er i besiddelse af ovenstående produkt. Ja, jeg måtte bede google om hjælp. Meeeen....nu begynder brikkerne og falde på plads :D

Behold dem bare selv. Jeg nøjes med Panodilerne :P

Skizo.

Del dette indlæg

Link til indlæg
underdog40 skrev, for 2 timer siden:

Det er naturligvis bekymrende at du åbenbart er i besiddelse af ovenstående produkt. Ja, jeg måtte bede google om hjælp. Meeeen....nu begynder brikkerne og falde på plads :D

Skizo.

hold da kæft i er et par sjove gutter @underdog40 og @Enzo L'uri,,,gid alle var så sjove som jer to guttermænd,,,

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
underdog40 skrev, for 2 timer siden:

Skizo.

Åh de kære brikker,de bliver hurtig påvirket :D

Dog har de holdt mig fra den glorificerende opfattelse af SD:P

Enzo.

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, den 12/2/2019 at 23:57:

• Ingen fake profiler

Herinde flirter vi, dater og udlever de frækkeste, skønneste og mest hemmelige sider af os selv. I fuld nydelse ! Og du kan lege med...

r

uden at blande mig i debatten da jeg ikke kender hjemmesiderne...

men det er to forskellige sider der er i spil her

sugardaters.dk er den side der har samarbejde med EG men den side du citerer fra hedder sugardating.dk 

hvilken af siderne knytter sig til FB og IG? 

jeg gætter på den sidste men jeg ved det af gode grunde ikke da jeg hverken er på SD eller FB 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...