Hop til indhold
TopDaddy

Sugardating - lad os hjælpe vi de skønne sugarbabes så vi kan anmelde dem uden at udstille dem?

Recommended Posts

Guest Trinetease
aaisha skrev, 1 time siden:

uden at blande mig i debatten da jeg ikke kender hjemmesiderne...

men det er to forskellige sider der er i spil her

sugardaters.dk er den side der har samarbejde med EG men den side du citerer fra hedder sugardating.dk 

hvilken af siderne knytter sig til FB og IG? 

jeg gætter på den sidste men jeg ved det af gode grunde ikke da jeg hverken er på SD eller FB 

Knytter sig til - som at div brugere kommer op som venneforslag osv ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trinetease skrev, 1 time siden:

Knytter sig til - som at div brugere kommer op som venneforslag osv ? 

jeg har ikke citeret hele indlægget fra @TheVoice men han skriver i samme indlæg at "de" promoverer deres side på FB og IG og her igennem bruger profilernes billeder

jeg går ikke ud fra at det er sugardaters.dk som benytter sig af dette, jeg tror nærmere at det er sugardating.dk

men det er kun et gæt fra min side indtil voice opklarer hvilken side han rent faktisk har været forbi :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
aaisha skrev, for 3 timer siden:

jeg har ikke citeret hele indlægget fra @TheVoice men han skriver i samme indlæg at "de" promoverer deres side på FB og IG og her igennem bruger profilernes billeder

jeg går ikke ud fra at det er sugardaters.dk som benytter sig af dette, jeg tror nærmere at det er sugardating.dk

men det er kun et gæt fra min side indtil voice opklarer hvilken side han rent faktisk har været forbi :)

Det var sugardaters.dk.  I øvrigt har jeg ikke noget særligt kendskab til SD konceptet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...