mia.massage 57 Skrevet 14. September, 2019 BM29 skrev, 1 time siden: Hvorfor er adressen så hemmelig, at man ikke en gang må antyde hvor lokalerne er ? Der blev svaret på mine SMS på korrekt dansk, og hurtigt . Da jaeg udbad mig adressen måtte jeg sende flere SMS inden svaret kom . Ok ok bare glem det blir træt af den lige gyldig snak 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 14. September, 2019 BM29 skrev, for 2 timer siden: Hvorfor er adressen så hemmelig, at man ikke en gang må antyde hvor lokalerne er ? Der blev svaret på mine SMS på korrekt dansk, og hurtigt . Da jaeg udbad mig adressen måtte jeg sende flere SMS inden svaret kom . Hvis pigerne ikke reklamerer med adresse, skal den ikke skrives på nettet. Det er der rigtig mange gode grunde til bl.a. sikkerhed og diskretion for både piger og gæster. Spørg pigen, hvis du vil besøge hende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 14. September, 2019 (edited) BM29 skrev, for 7 timer siden: Hvorfor er adressen så hemmelig, at man ikke en gang må antyde hvor lokalerne er ? Annoncen antyder det da så rigeligt. "Nær Lyngbyvej" anføres, og der tales også om "parkeringsforhold ved Meny". Jeg vil vove den påstand, at stedet ud fra dette vil kunne indkredses inden for 3-400 m. Og det rækker vel, selv hvis man ankommer med det offentlige? Redigeret 14. September, 2019 af Borende X 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FlowerPower 75 Skrevet 15. September, 2019 Mia er nok noget af det skønneste jeg har prøvet herinde.... Jeg tror at de lidt harske ord der ind imellem er, skyldes at kontakt kan være lidt besværlig, og at Mia's veninde ikke lever op til hendes tårnhøje standard (har dog ikke selv prøvet hende). Mia og jeg har ihvertfald haft vores ''moments'', og jeg blev så glad for hende, at jeg altid havde blomstrer med til hende (deraf navnet ). Som i nok kan forstå er det dog et stykke tid siden jeg har set Mia, hvilket skyldes kontaktbesværet, afstanden og timingen.... Never the less..... STØRSTE ANBEFALING HERFRA 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mia.massage 57 Skrevet 15. September, 2019 (edited) FlowerPower skrev, for 6 timer siden: Mia er nok noget af det skønneste jeg har prøvet herinde.... Jeg tror at de lidt harske ord der ind imellem er, skyldes at kontakt kan være lidt besværlig, og at Mia's veninde ikke lever op til hendes tårnhøje standard (har dog ikke selv prøvet hende). Mia og jeg har ihvertfald haft vores ''moments'', og jeg blev så glad for hende, at jeg altid havde blomstrer med til hende (deraf navnet ). Som i nok kan forstå er det dog et stykke tid siden jeg har set Mia, hvilket skyldes kontaktbesværet, afstanden og timingen.... Never the less..... STØRSTE ANBEFALING HERFRA Redigeret 15. September, 2019 af mia.massage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mia.massage 57 Skrevet 15. September, 2019 (edited) Tak for dine søde ord p.s jeg har stadig dine 2 Orkidea knus og tanker herfra Redigeret 15. September, 2019 af mia.massage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dolken21 65 Skrevet 15. September, 2019 FlowerPower skrev, for 8 timer siden: Mia er nok noget af det skønneste jeg har prøvet herinde.... Jeg tror at de lidt harske ord der ind imellem er, skyldes at kontakt kan være lidt besværlig, og at Mia's veninde ikke lever op til hendes tårnhøje standard (har dog ikke selv prøvet hende). Mia og jeg har ihvertfald haft vores ''moments'', og jeg blev så glad for hende, at jeg altid havde blomstrer med til hende (deraf navnet ). Som i nok kan forstå er det dog et stykke tid siden jeg har set Mia, hvilket skyldes kontaktbesværet, afstanden og timingen.... Never the less..... STØRSTE ANBEFALING HERFRA Det lyder bestemt ikke til Mia, som jeg har besøgt så ... Jeg er jo lidt bange for at møde op igen og blive skuffet, så ved ikke helt. Hvis det er en blodine - fuldblods dansker kunne det måske godt ske. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mia.massage 57 Skrevet 15. September, 2019 Dolken21 skrev, for 2 minutter siden: Det lyder bestemt ikke til Mia, som jeg har besøgt så ... Jeg er jo lidt bange for at møde op igen og blive skuffet, så ved ikke helt. Hvis det er en blodine - fuldblods dansker kunne det måske godt ske. Nej jeg er ikke fuldblods dansker så håber jeg at du finder din fuldblods dansk -blondine - massøse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg