steve 116 Skrevet 13. Februar, 2019 Hej er der nogen der har besøgt denne pige Tisha? https://annoncelight.dk/showad/268536 Er det hende på billederne Hvordan var service Hvordan var massage hos hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tyrkeren82 153 Skrevet 13. Februar, 2019 Hun er mega lækker. Har ikke besøgt hende, og kender hende heller ikke. Vil gerne besøge hende, WAUW Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LarsB 648 Skrevet 13. Februar, 2019 Jeg har været forbi nogle gange de sidste 3 uger, der burde være noget at finde på hende her på eroguide.dk. Det er hende på billederne, bortset fra der hvor hun sidder på en stol med ryggen til, hun har nemlig et røvgevir, men ellers er det hende. Hun er nok de der 26 år, dejlige silikone babser, flot figur, smilende og service i top ellers ville jeg hellere ikke have været der flere gange, på så kort tid Havde jeg ikke lige fået booket Sweet Sophie, ville jeg sku nok ende ved Tisha igen, inden ugen er omme... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tene 53 Skrevet 13. Februar, 2019 Hvilken bydel i Århus? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
steve 116 Skrevet 13. Februar, 2019 LarsB skrev, for 7 timer siden: Jeg har været forbi nogle gange de sidste 3 uger, der burde være noget at finde på hende her på eroguide.dk. Det er hende på billederne, bortset fra der hvor hun sidder på en stol med ryggen til, hun har nemlig et røvgevir, men ellers er det hende. Hun er nok de der 26 år, dejlige silikone babser, flot figur, smilende og service i top ellers ville jeg hellere ikke have været der flere gange, på så kort tid Havde jeg ikke lige fået booket Sweet Sophie, ville jeg sku nok ende ved Tisha igen, inden ugen er omme... Det lyder godt. Hvordan var massagen? Og var det 30 eller 60 min massage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LarsB 648 Skrevet 13. Februar, 2019 Jeg er ikke kommet til massage med Tisha endnu, de 45 min jeg har med hende, skal bestemt ikke bruges på ligegyldigheder Massagen tager til 350 i time alle mulige andre steder . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
steve 116 Skrevet 13. Februar, 2019 LarsB skrev, for 5 timer siden: Jeg er ikke kommet til massage med Tisha endnu, de 45 min jeg har med hende, skal bestemt ikke bruges på ligegyldigheder Massagen tager til 350 i time alle mulige andre steder . Der er måske mulighed for flere gange på en time? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LarsB 648 Skrevet 14. Februar, 2019 steve skrev, for 8 timer siden: Der er måske mulighed for flere gange på en time? Det er nok individuelt Men hun kommunikere udmærket på engelsk, så det aftaler du bare. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg