Hop til indhold
19517

Min filippinske kæreste på 26 år.

Recommended Posts

19517 skrev, for 6 timer siden:

Jeg skriver denne tråd her fordi jeg ikke skriver dagbog. 

Mine tanker er alene om denne dejlige pige. Jeg føler mig privilegeret over, at en dejlig frisk og sjov ung kvinde er forelsket i mig. At hun sidder og kikker på mig hele tiden og blev jaloux den anden dag hvor jeg snakkede med en svensk kvinde (på svensk) I måske 40 sekunder. 

Jeg troede ikke at hendes kærlighed til mig ville være så vild og intens. Det skræmmer mig at en ung kvinde er så vild med mig. 

Når jeg kommer hjem vil jeg finde ud af hvad jeg egentlig føler. Lige nu vil jeg bare nyde at vågne op ved siden af en dejlig kvinde der kysser mig, puttet sig ind til mig. 

Håber I vil finde Filippinerne. For kvinderne ER virkelig vilde med os hvide. Det er mange lande der har flere penge end dem. Så hvis du er afrikaner eller asiater er du ikke lækker her. 

De er ikke vilde med hvide.  They are in love with your money. Nothing else !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest TheSilentOne
19517 skrev, for 6 timer siden:

Det er mange lande der har flere penge end dem. Så hvis du er afrikaner eller asiater er du ikke lækker her. 

money makes the world go round. men da pænt nederen at være filipinsk mand derude så, hvis asiater ikke er lækre for kvinderne. :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jacob 1971 skrev, den 13/2/2019 at 22:42:

Vinder? Hvordan vinder pigen? Hun er 27 år og knepper en 45 årige for penge, som ikke gøre hende rig eller giver hende en bedre fremtid ? ...

Det kan vi jo strengt taget ikke vide. Men hun er formentlig ikke dum - hun ved, hvad hun har gang i, og gør, som hun gør, af en årsag (og det er jo nok ikke kun begejstring for TS, hvor sympatisk hun end måtte finde ham og hans fjollede lydighedslege). Og så findes der i øvrigt værre skæbner end at kneppe en 45-årig. 

Så længe TS opfører sig pænt, er det ikke ham, der er skurken i dette spil - skurken er fattigdom. TS er bare en opportunist, som benytter sig af sin priviligerede position til at skumme fløden af en skæv verdensorden (nøjagtig ligesom alle vi andre også gør - sexturister eller ej).

Og gengælder han hendes hengivenhed med lidt økonomisk belønning (og det bør han naturligvis - gerne rundhåndet), kan det oven i købet være, at han er med til at gøre  (en lille) postiv forskel i en fattig kvindes liv. Er det så slemt? Det er i hvert fald mere, end de fleste andre kan prale med herhjemme. 

Canelo Saul Alvarez skrev, den 14/2/2019 at 14:15:

Jeg har svært ved at tro, at denne unge filipina pige er virkelig forelsket i dig. Jeg tror ikke på hun er selve forelsket i dig, men mere om at ha en gyldne billet til Danmark, og ha en bedre fremtid. Jeg har set det mange gange.

Hvad er det egentlig, vi forelsker os i, når vi forelsker os?  Er det ikke mindst lige så meget alle de drømme og forhåbninger, vi knytter til den anden, som det er alt muligt andet? Dette blot for at sige, at det kan være rent skuespil, men det behøver det ikke at være ... følelserne kan sagtens være reelle. Så reelle som menneskelige følelser nu en gang kan blive. 

Selvfølgelig ser hun ham også som en mulig billet til en bedre fremtid. Det er indlysende (for alle). Men gør det så meget, at vi rent faktisk kan bruge hinanden til noget? 

Redigeret af Virgula

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej @19517

Tak for din åbenhjertige beretning. Du øser ligesom tidligere generøst ud af dine oplevelser, og det er altid godt. Så kan folk jo forholde sig til dem og diskutere dem som de vil bagefter (og det gør vi så også ;)).

Men hvorfor får du ikke moderatorerne til at flytte denne tråd og din anden filippiner-tråd over under Udland? Her i hyggeforummet drukner de i lal og glider lynhurtigt over på side 2, hvor ingen ser dem. Og det er ærgerligt.

Venligst V  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lidt at tænke over

Hej alle

Her synes jeg at jeg er nødt til at komme med mine betragtninger også, for jeg bliver så ked af altid at læse og høre om at filippinske (eller andre for den sags skyld) piger kun har med vestlige mænd at gøre på grund af penge. Nu vil jeg straks fra start sige at for en del af forholdene er det helt rigtigt, det behøver vi ikke diskutere for sådan er det bare desværre, og mændene som leger med på den leg er såmænd ikke bedre i mine øjne end pigerne er.

MEN venner....... Hvis man er ude efter at finde en rigtigt god livsledsager og vil bruge tiden og fornuften der skal til for at finde den rigtige pige , så findes der altså gudinder der ude , som ikke forventer andet end at blive behandlet med respekt og at blive værdsat for dem de er. Forstår man det, og prøver at bygge et liv op sammen fuldstændig som det var med en pige her hjemme fra, så kan man også få den mest trofaste og altopofrende partner man kan ønske sig.

For  4 år siden forlod jeg selv et helt elendigt ægteskab, det var så dårligt at da jeg først havde opgivet at holde sammen på det og var på vej ud, så begyndte jeg at eksperimentere med nogle af de "meget gæstfri piger" fundet her inde fra dette forum, det var en skøn tid fordi den viste mig at det var det rigtige jeg havde gjort da jeg valgte at forlade ægteskabet........ det var slet ikke til at stoppe igen, men det var DYRT!!!! men hold kæft hvor mødte jeg nogle søde piger...... tak til dem af jer som evt. ser dette.

Efter godt et års tid  blev det jo ikke ved med at være nok på den måde, og jeg måtte prøve at finde noget mere varigt. Først gik jeg på danske dating sider, men fandt aldrig rigtigt noget der fængede...... havde ikke rigtigt lyst til dem der var der, men det gav mig et hint om at det nok var de lidt mørke piger der trak mest, og så var næste skridt jo at tilmelde sig en filippinsk side, for at prøve lykken der...... var først lidt betænkelig for det kostede jo lidt pr måned at være medlem, men ok jeg bestemte mig til at give det EN enkelt måned til at skabe kontakt.    HOLD DA KÆFT, jeg havde da aldrig forestillet mig noget lignende, jeg tror jeg kunne have fået 50 kontakter eller mere, og JA det er her jeg desværre bliver nødt til at sige at 80 % af dem var nogen der var der for at finde en nem vej til et bedre liv, men de var egentlig nemme at gennemskue og at vælge fra. Til sidst sad jeg og skrev lidt med 3 som var pænt seriøse ud i at bygge noget fint op + en enkelt som bare havde nogle spændende ting at skrive om som pennevenner, og det kunne man jo også godt ikk´ ?  Nej vel?   for da jeg havde valgt den bedste af de seriøse ud og ladet de andre forstå at det var nok ikke lige dem alligevel, så var der jo kun en tilbage at satse på....... næhh heller ikke, for fandeme om ikke penneveninden viste sig at være så snakkesalig at efter en uges tid brugte vi dagligt/natligt 2-3-4 timer på chat over skype, line og hvad der ellers var, simpelthen fordi vi ikke kunne blive færdige.  Nu små 3 år efter at vi mødtes på den datingside og vi bare skulle skrive lidt frem og tilbage som venner, så er det altså penneveninden jeg hænger på , og det er den rigtige...... den helt rigtige. I de snart tre år der er gået har jeg besøgt hende og familien i Filippinerne en gang, og vi har boet sammen her i Danmark i lidt over et år tilsammen, jeg tror kun der har været 2 eller 3 dage uden kontakt i alt fra første dag, og bedst af alt, så har der ikke været en eneste gang hvor vi har været sure på hinanden...... prøv at forestille jer gutter, jeg har ikke fået skæld ud en eneste gang siden vi mødtes. Det skal så også lige med i betragtning at hun kommer fra gode kår, og er nogenlunde godt uddannet, og taler engelsk på højt niveau, derfor har vi hele tiden kommunikeret fint og uden de misforståelser man godt kan rende ind i

Jeg gør alt hvad jeg kan for hende, til gengæld har jeg en sød og hjælpsom partner som støtter op om alt hvad jeg gør, og forsvarer mig som en løvinde...... eneste fejl er at hun laver for meget mad, og forventer for meget sex ;)  Det klager jeg altså ikke over, men tager lidt på og bliver en smule træt.

Hvorfor er det nu jeg skriver alt dette? jo det er fordi jeg har lyst at fortælle at det går pisse godt :) , og så for at sige at dem som mener at alle asiater(her filippinere) er tiggere eller ludere ikke har ret, men samtidig at de heller ikke kun er forkert på den. Hvis man drømmer om at finde en livsledsager fra den del af verden, så LAD NU VÆRE med at gå efter de letteste at få fat på, for hvis de kun tænker i penge og nemme udveje når man mødes, så gør de også fremover og det er der ingen grund til at støtte.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...