Hop til indhold
takttone

Maneewan, Mariagervej 36A, Randers

Recommended Posts

Har lige været en time i himlen

For pokker hvor kan de massere, der er ikke antydning af andet end det de er gode til, kompetent massage

Alle mine myoser, mine ømme muskler, alt klarede de på en time

300 / time, 2 piger i samme tid for 500

Det er begge modne kvinder, omkring 40-50

Min varmeste anbefaling

PS, ingen hjemmeside, som de fleste thaisteder

Del dette indlæg

Link til indlæg
takttone skrev, for 1 time siden:

For pokker hvor kan de massere, der er ikke antydning af andet end det de er gode til, kompetent massage

Min varmeste anbefaling

@nicefyr333 De lukker kl. 19, og jeg tror ikke de tager nogen ind, de ikke kan nå at behandle færdig før lukketid, åbningstid kender jeg ikke

@Greene FYI - se indlæg

Del dette indlæg

Link til indlæg
nicefyr333 skrev, for 21 timer siden:

ved du hvad åbningstider er ? evt et nr til dem os?  :)

Jeg ved ikke hvornår de åbner, de lukker 19

På deres dør står 5027 4598

Del dette indlæg

Link til indlæg
takttone skrev, den 13/2/2019 at 19:09:

Min varmeste anbefaling

Jeg blev fristet af en "himmeltur" og var idag på besøg.  Havde bestilt en times massage. Ankom og fik tilbud 2 piger i en time for 500,-. Dette måtte jeg prøve. Massagen er virkelig af den hårde slags. Den ene kvinde kravlede rundt på mine ben, baller og ryg og især mine læg-muskler blev godt masseret. 

Efter ca 40 min fik jeg tilbudt et HJ for 200,- ekstra. Det takkede ja naturligvis ja tak til. Massagen forsatte 10 min hvorefter jeg blev vendt. Begge kvinder begyndte at oliere forsiden ind og fik lillemanden på højkant.. ding dong.... pis der kom en ny kunde. Den yngste og pæneste af de to fortsatte med HJ mens den anden åbnede døren. Der var kun et tyndt gardin mellem ankomstrummet og det rum jeg lå i. Så ligger man der med stiv pik, godt smurt ind i olie og hører en kronjyde, på godt kronjysk, bestille "noget massage".

Det var ret meget træls. Nå men jeg blev færdig og dresst og forlod stedet ret tæt på en time efter ankomsten. 

Negative ting under massagen. De snakkede mega meget sammen på thai. Datteren (13-15år) til den ene ringede og kom 5 min for at hente nogle penge. Da ekstra kunden kom blev han budt velkommen og spurgt ind til navn og hvad han ville have. Han vidste ikke jeg lå inde bag forhænget så jeg fik både navn og ønsker... Ikke særligt diskret... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
hotred skrev, den 19/1/2020 at 17:00:

Jeg har fået FP der

Dét har jeg svært ved at tro på, i hvert fald i nyere tid. Den nuværende indehaver (som er alene i butikken), siden august 2019, er en seriøs massør.... Og meget ked af at få gæster som tror de bare kan gramse løs, når de kommer ind ad døren hos en thaimassør.

Dét kan man nogle steder, men der er forskel drenge! Gør jeres research, brug situationsfornemmelsen (om muligt) og behandl pigerne med respekt! (Dén opfordring gælder alle og ikke specielt dig @hotred )

Pas på hinanden derude! :)

/C

Del dette indlæg

Link til indlæg
Curiosity skrev, for 12 timer siden:

Dét har jeg svært ved at tro på, i hvert fald i nyere tid. Den nuværende indehaver (som er alene i butikken), siden august 2019, er en seriøs massør.... Og meget ked af at få gæster som tror de bare kan gramse løs, når de kommer ind ad døren hos en thaimassør.

Dét kan man nogle steder, men der er forskel drenge! Gør jeres research, brug situationsfornemmelsen (om muligt) og behandl pigerne med respekt! (Dén opfordring gælder alle og ikke specielt dig @hotred )

Pas på hinanden derude! :)

/C

Respekt burde gælde begge veje. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bamsefyr skrev, for 17 minutter siden:

Respekt burde gælde begge veje. 

Ja, selvfølgelig "burde" den det. Men JEG kan kun give/udvise respekt - ikke kræve/fordre den. Dog kan jeg muligvis gøre mig fortjent til den, hvis jeg opfører mig ordentligt...;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...