Fyr36KBH 0 Skrevet 14. Februar, 2019 Hejsa.... Nu kan jeg godt li at ha' sex samtidig med at jeg er helt på den sikre side. Nogen danske piger der giver et godt blow til en fornuftig pris ned gummi? Gerne i Kbh og hvis der er GP herinde der gør det må i gerne henvende jer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14324 Skrevet 14. Februar, 2019 Det kan du helt sikkert få på samtlige bordeller i området. Hvis du er i tvivl, kan du altid spørge den pige du har kig på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fyr36KBH 0 Skrevet 14. Februar, 2019 Hvad ville din egen pris være? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9413 Skrevet 14. Februar, 2019 Forventer du andre svar, siden du spørger om det samme igen https://www.eroguide.dk/forum/topic/91664-blow-med-gummi/?tab=comments#comment-837053 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Virgil 80 Skrevet 14. Februar, 2019 (edited) Mærkeligt spørgsmål. Næsten som at spørge om en GP sælger sex. Redigeret 14. Februar, 2019 af Virgil 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bighead 270 Skrevet 14. Februar, 2019 Fyr36KBH skrev, for 4 timer siden: Hejsa.... Nu kan jeg godt li at ha' sex samtidig med at jeg er helt på den sikre side. Nogen danske piger der giver et godt blow til en fornuftig pris ned gummi? Gerne i Kbh og hvis der er GP herinde der gør det må i gerne henvende jer Hold nu op. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomsen 903 Skrevet 17. Februar, 2019 Fyr36KBH skrev, den 14.2.2019 at 14:18: Hejsa.... Nu kan jeg godt li at ha' sex samtidig med at jeg er helt på den sikre side. Nogen danske piger der giver et godt blow til en fornuftig pris ned gummi? Gerne i Kbh og hvis der er GP herinde der gør det må i gerne henvende jer Det spørgsmål virker for dumt......admin...? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg