TheVoice 9405 Skrevet 16. Februar, 2019 Trinetease skrev, for 24 minutter siden: Helt personligt gider jeg ikke oprette et nyt Nick for at kunne skrive herinde. Det ville være falskt i mine øjne, Jeg mener godt at jeg kan deltage i tråden uden at være afsløre al min viden. Det er jo ej heller det jeg beder om. Men hvis man vil udnævne eller kåre den værste klinik, så skal der altså flere fakta på bordet, end en halvgammel historie på bordet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 16. Februar, 2019 Trinetease skrev, for 5 minutter siden: Jeg mener overhovedet ikke at prostitution kan sammenlignes med et alm arbejde. Jeg bevæger mig både i et alm job og i Sex branchen, og der er en kæmpe forskel. Jeg ville ikke undvære nogen af min jobs- Jeeg glæder mig hver eneste gang eg skal på Mon-Cherie eller de steder jeg gæstevisitter. Men jeg har lært på den hårde måde at alle steder ikke er lige rare at være på. Det mener jeg så ej heller at man kan, med mindre man blot taler om rene forretningsprocesser. På den ene side er branchen vidunderlig dejlig og på den anden side er den møj beskidt. Om der findes en teoretisk ideel måde at træde ind eller for den sags skyld ud, Tja....der vil nok altid være både piger, pårørende, kærester, gæster m.fl der lærer branchen på den "hårde" måde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6866 Skrevet 16. Februar, 2019 Trinetease skrev, for 13 minutter siden: Jeg mener overhovedet ikke at prostitution kan sammenlignes med et alm arbejde. Jeg bevæger mig både i et alm job og i Sex branchen, og der er en kæmpe forskel. Jeg ville ikke undvære nogen af min jobs- Jeeg glæder mig hver eneste gang eg skal på Mon-Cherie eller de steder jeg gæstevisitter. Men jeg har lært på den hårde måde at alle steder ikke er lige rare at være på. Jeg vover mig ud i den påstand at vi nok alle ved at der er forskel på at arbejde i sexbranchen og arbejde i en bank fx. Det er selve arbejdsmiljøet på en klinik jeg tror debatten vedrører. Må man så spørge dig hvad der adskiller Mon-Cherie fra andre mindre rare steder. Hvad er det de kan/har der, andre steder åbenbart ikke formår? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Flax Skrevet 16. Februar, 2019 TheVoice skrev, for 38 minutter siden: Sådan kan man selvfølgelig også prøve at dække over ens manglende lyst til at fortælle hvorfor og hvordan man er nået frem til at netop denne klinik skulle være den værste klinik. Man lad da så antage, at man ikke kan finde ud af at lave en profil, som ikke kan relateres direkte til ens Nickname i branchen, og man samtidig ikke har mod til at fortælle fakta omkring arbejdsforholdene, ville det så ikke bare være bedre at tie ? Nu læser vi nok også trådopretters indlæg forskel, eller får noget forskelligt ud af det. Mit primære fokus har været rettet imod, at stedets daglige drift, arbejdsmiljø m.v. skulle være det værste man kan finde. Hvis man gerne vil have en debat om, hvordan man bør støtte nye piger på deres første vagt, så kunne man jo tage den i stedet, og så blot konstatere, at det evner man ikke alle steder. Hvem har skrevet at netop denne klinik skulle være den værste? der er sikkert andre klinikker der ikke har bedre arbejdsforhold, men når det er et sted man er kommet gennem mange år kan man ikke undgå at bemærke det er gået den forkerte vej. Når det er gået fra at være ens favorit sted til at være et sted man ikke længere har lyst til at komme, så er det jo ikke det samme som at sige det er den værste klinik der findes. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 16. Februar, 2019 Flax skrev, for 6 minutter siden: Hvem har skrevet at netop denne klinik skulle være den værste? Navnet på klinikken fremgår at trådens titel. I første indlæg skrives der. Citat Der følger nærmere beskrivelse af Københavns værste bordel. Alt incl. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 16. Februar, 2019 underdog40 skrev, for 10 minutter siden: Jeg vover mig ud i den påstand at vi nok alle ved at der er forskel på at arbejde i sexbranchen og arbejde i en bank fx. Det er selve arbejdsmiljøet på en klinik jeg tror debatten vedrører. Må man så spørge dig hvad der adskiller Mon-Cherie fra andre mindre rare steder. Hvad er det de kan/har der, andre steder åbenbart ikke formår? Der er mange andre gode steder i Kbh end Mon-Cherie. Lige præcis Mon-Cherie passer bare godt til mig. Men på Plus siden tæller da med at man ikke kan skylde penge for en nul vagt. Dvs ingen gæld og det er der vist ikke andre steder der operere med. Huslejen på stedet er absolut i den lidt mere humane ende af branchen. Og rengøring er absolut i top. Jeg har aldrig prøvet at have en nul vagt, men det er bare ikke en ting jeg har oplevet andre steder - altså at man ikke kan skylde penge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6866 Skrevet 16. Februar, 2019 Trinetease skrev, for 31 minutter siden: Der er mange andre gode steder i Kbh end Mon-Cherie. Lige præcis Mon-Cherie passer bare godt til mig. Men på Plus siden tæller da med at man ikke kan skylde penge for en nul vagt. Dvs ingen gæld og det er der vist ikke andre steder der operere med. Huslejen på stedet er absolut i den lidt mere humane ende af branchen. Og rengøring er absolut i top. Jeg har aldrig prøvet at have en nul vagt, men det er bare ikke en ting jeg har oplevet andre steder - altså at man ikke kan skylde penge. Se allerede der fik jeg en øjenåbner. Tak, @Trinetease. Jeg anede ikke det kunne have en sådan konsekvens. Jeg kender ikke mange (læs 0) der skal betale for at gå på arbejde. Men det kan åbenbart forekomme i jeres branche. Men så begynder det måske også at give mening, hvis stemningen kan blive lidt trykket andre steder. Så er der et konkurrenceelement der spiller ind, som der ikke er i så åbenlys grad på MC. Brikkerne begynder stille og roligt og falde på plads 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 16. Februar, 2019 Prisen for lejen dækker det rum og faciliteter man lejer sig ind i. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 16. Februar, 2019 (edited) underdog40 skrev, for 15 minutter siden: Se allerede der fik jeg en øjenåbner. Tak, @Trinetease. Jeg anede ikke det kunne have en sådan konsekvens. Jeg kender ikke mange (læs 0) der skal betale for at gå på arbejde. Men det kan åbenbart forekomme i jeres branche. Det gælder såmænd også alle andre der ikke er ansat som lønmodtagere (læs selvstændige). Selvstændige betaler også for leje af kontorlokaler, brug af møderum, kantineordninger m.v., Om det er uretfærdigt at dem der stiller faciliteter til rådighed for pigerne kræver betaling, ved jeg såmænd ikke om der skulle være specielt uretfærdigt. Reelt skal man vel som GP beregne rentabiliteten over tid, snarere end på en forhåbentlig undtagelsesvis nulvagt. Nu er det jo nok også en branche hvor indtægterne kan svinge en del, så det gode råd må vel være "Husk altid at have en buffer af penge liggende, ellers sagt mere direkte, lad være med at bruge alle pengene efter hver vagt - Gem nogle til dårligere tider" Det har også den sidegevinst, at det bliver lettere at sige nej til vagter, hvis man ikke føler sig på toppen. Eller nej til gæster man ikke finder sympatiske. Så reelt siger afregningsformen ikke ret meget, uden at man samtidigt også kender vagtprisen og de andre serviceydelser. Redigeret 16. Februar, 2019 af TheVoice 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6866 Skrevet 16. Februar, 2019 TheVoice skrev, for 2 minutter siden: Det gælder såmænd også alle andre der ikke er ansat som lønmodtagere (læs selvstændige). Selvstændige betaler også for leje af kontorlokaler, brug af møderum, kantineordninger m.v., Om det er uretfærdigt at dem der stiller faciliteter til rådighed for pigerne kræver betaling, ved jeg såmænd ikke om det skulle være specielt uretfærdigt. Reelt skal man vel som GP beregne rentabiliteten over tid, snarere end på en forhåbentlig undtagelsesvis nulvagt. Point taken. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1452 Skrevet 16. Februar, 2019 Money talkes Nogle nystartede / unge piger tænker at det er en branche med “ hurtige / nemme penge” også tænker de ikke på at selv “ guldklumper kan ha grimme “ bagsider “ Der findes også steder som tager alt og alle uanset erfaring mm & Som for dem er = kr i kassen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4207 Skrevet 17. Februar, 2019 Hold da op en lang tråd som den kære @Agetha fik startet,, Det jeg skrev holder jeg 100 % fast i ,,gider faktisk ikke skrive en længere smøre denne gang her vil kun tilføje,, 1. Nej jeg har IKKE været gæst på pågældende sted RG 2.Mit indlæg var bare lavet som "Hvis" jeg havde haft et møde med Agetha, 3.Synes ikke at det er rimeligt at hun igen lige skulle fremprovokere dårlig omtale om @Trinetease dog i anden tråd,,derfor min lidt anderledes skriv,, 4. Desværre er der tendens til at hvis 10 folk besøger et sted ,eller en bestemt GP ,så kan der sagtens være 10 forskelige meninger og oplevelser,,og ja helt ærligt ,lad den bare ligge ved dette,,,,,,,, Kære @Agetha hvis du virkelig vil lege MODERJORD så meld dig ind i GP s fagforening og sørg for hurtigst muligt at komme til en top post (du bestemmer selv hvordan !!! ),og snak så alle GP´ere sag,der vil alt din ekspertise nok mere komme til sin ret. Jeg har aldrig sagt at Agetha ikke taler sandt ,mere at hun jo åbenlyst har så meget at bidrage med,og ifølge hende så er stort set alle GP ude på glatis og alle kunder dumme især udlændingene,,det er da klart. At dette forum er alt for lille for hende ,,spørgsmålet er så om hele DK er for småt til hende ,men det vil tiden vel vise,,, Kun kærlighed og respekt til alle jer derude ,som er GP og dem som besøger jer OG behandler jer ,deslige med kærlighed og respekt,og husk lige at være gentlemen når i er ude på jeres togter det fortjener de ÆGTE GP ´ere som virkelig nyder dette erhverv,ja jov der er faktisk flere af dem ,selvom man ikke lige skulle tro det ifl. andre skriv,,,God søndag Venligst Hunter 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Agetha Skrevet 19. Februar, 2019 Tak for dine indlæg trine tease som virkelig støtter op omkring det vigtigste, og tak for din måde at forklare det. Også tak til alle andre som støtter emnet. Jeg ved ikke hvordan jeg skal hæve så følsomt et emne til et højere faktuelt niveau da jeg desværre er nødsaget til at tænke på diskretion. Når det er sagt er en oplevelse af den her karakterer faktuel nok til at støtte de veletablerede steder og lytte konstruktivt til hvad der ellers bliver nævnt i tråde. Min hensigt er ikke hævn, men indsigt i hvor stor betydning et velfungerende sted som eksempel Moncherie ( jeg har aldrig arbejdet der, men kun hørt positivt om det) er vigtig for arbejdsmiljøet også langsigtet. Det også mit ansvar at forhindre nye unge piger til et sted som måske ikke er rette for dem samtidig med jeg faktisk har det dårligt over man kan behandle en kollega så dårligt uden at reagere. Og især med øje for at hun måske ikke kan drøfte oplevelsen i sit private netværk med familie og venner. Hun står meget alene, det bryder jeg mig ikke om. I øvrigt for henvisning med tlf. Nr, kan ikke lige huske hvem der skrev det, det er godt og tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Agetha Skrevet 19. Februar, 2019 Frække Tanja skrev, den 15.2.2019 at 12:00: Som jeg kan forstå er pigen ikke blevet psyket. Den anden pige og telen skulle efter sigende have prøvet at få hende lidt ned på jorden, da hun var helt oppe og køre, efter episoden. Og så er denne episode over halvandet til 2 år gammel.... Da hun var helt oppe at køre? Hun har reageret som hun har oplevet sin krise. Nogle går i chok, hun er jo ikke robot og eftersigende troede du jeg var betalt for at skrive det her, og selvfølgelig bliver episoden fortalt med bekvemmelighed for dig og dem selv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Agetha Skrevet 19. Februar, 2019 Martin1963 skrev, den 15.2.2019 at 14:36: Hvis episode, som Tanja skriver, er 1½-2 år gammel og først kommer frem nu så virker det (på mig) som om at der ligger en anden dagsorden bag indlægget (ved dog ikke hvilken). Meget kan jo være ændret siden da. Deres tidshukommelse spilder dem et puds. Det er tæt på at være 1 år siden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Agetha Skrevet 19. Februar, 2019 Agetha skrev, Lige nu: Deres tidshukommelse spilder dem et puds. Det er tæt på at være 1 år siden. Og iøvrigt irrelevante i forhold til pigens bagage resten af livet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 19. Februar, 2019 Agetha skrev, for 4 timer siden: Da hun var helt oppe at køre? Hun har reageret som hun har oplevet sin krise. Nogle går i chok, hun er jo ikke robot og eftersigende troede du jeg var betalt for at skrive det her, og selvfølgelig bliver episoden fortalt med bekvemmelighed for dig og dem selv. Det var ikke meningen at støde dig. Jeg forstår sagtens pigens krise. Forstår dog ikke dårlig omtale efter så mange år.? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 19. Februar, 2019 Agetha skrev, for 4 timer siden: Deres tidshukommelse spilder dem et puds. Det er tæt på at være 1 år siden. Men et år siden? Hvorfor først gøre opmærksom på det nu??? Fordi politiet droppede sagen og du er hævngerrig? Jeg kan absolut sagtens forstå de følelser pigen må have følt. Men vi har tale om en mand som betaler for at tage fat osv. Og han kommer stadig i huset. Jeg har aldrig haft ham da jeg ikke selv tænder på dette. Men min veninde har og han informere før sex at han ønsker hrd sex og gerne vil holde armene fast. Uanset synes jeg en episode der er et år gammel at blæse op som var det lige sket er meningsløst. Og kunne godt tænke mig at høre motivet for opremsning af dette? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Agetha Skrevet 19. Februar, 2019 Frække Tanja skrev, for 2 minutter siden: Men et år siden? Hvorfor først gøre opmærksom på det nu??? Fordi politiet droppede sagen og du er hævngerrig? Jeg kan absolut sagtens forstå de følelser pigen må have følt. Men vi har tale om en mand som betaler for at tage fat osv. Og han kommer stadig i huset. Jeg har aldrig haft ham da jeg ikke selv tænder på dette. Men min veninde har og han informere før sex at han ønsker hrd sex og gerne vil holde armene fast. Uanset synes jeg en episode der er et år gammel at blæse op som var det lige sket er meningsløst. Og kunne godt tænke mig at høre motivet for opremsning af dette? Tak fordi du forstår følelserne omkring pigen. Det føler jeg ikke du gør, hvem har bildt dig ind at kunden plejer at tage hårdt fat? Hvem har i øvrigt bildt dig ind sagen er droppet? Og hvorfor lukker retortgirls en kunde som tydeligvis har begået overgreb ham ind som kunden? Der er gemt en vigtig detalje i alt det her, men jeg er glad for du støtter et bordel og deres version. Jeg vil for sidste gang nævne din uvidenhed det gælder også tidsintervallet som du nu forstår er for snart 1 år siden og ikke som du startede med info på 2 år. Motivet for tråden er at advare piger og især unge piger mod at starte deres verden hos jer og især med din naive hjerneforståelse af alvoren. Du arbejdede ikke i Valby dengang og du lytter til deres version. Du har med stor tydelighed vist manipulationensmagt. Det gør mig trist. Jeg håber ham kunden bliver stillet til ansvar for hans overgreb mod en ny pige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 19. Februar, 2019 Agetha skrev, for 9 minutter siden: Tak fordi du forstår følelserne omkring pigen. Det føler jeg ikke du gør, hvem har bildt dig ind at kunden plejer at tage hårdt fat? Hvem har i øvrigt bildt dig ind sagen er droppet? Og hvorfor lukker retortgirls en kunde som tydeligvis har begået overgreb ham ind som kunden? Der er gemt en vigtig detalje i alt det her, men jeg er glad for du støtter et bordel og deres version. Jeg vil for sidste gang nævne din uvidenhed det gælder også tidsintervallet som du nu forstår er for snart 1 år siden og ikke som du startede med info på 2 år. Motivet for tråden er at advare piger og især unge piger mod at starte deres verden hos jer og især med din naive hjerneforståelse af alvoren. Du arbejdede ikke i Valby dengang og du lytter til deres version. Du har med stor tydelighed vist manipulationensmagt. Det gør mig trist. Jeg håber ham kunden bliver stillet til ansvar for hans overgreb mod en ny pige. Tror kun du hører/læser hvad du ønsker Jeg fortæller dig jeg absolut forstår pigen, fordi jeg gør. Jeg synes det er rigtig synd for hende hvis hun har følt sig voldtaget på sin vagt. Det er der ingen der fortjener. Jeg havde personligt IKKE taget en gæst efter denne episode. Fast gæst eller ej. Jeg havde sendt ham hjem. Men vi er alle forskellige. Jeg tager absolut intet parti. Og tror du er vant til folk gør dette og derfor betvivler du mig. Dette viser mere om dig end mig. Men den diskution finder jeg ikke nødvendig i dit ret alvorlige opslag. Det eneste jeg undres over er som sagt der ikke er blevet advaret umiddelbart efter episoden i stedet for nu? (underordnet om det er 1 eller 2 år siden) små sko kalder jeg det... Jeg arbejdede ikke på stedet på dette tidspunkt så var ikke til stede. Men jeg føler med pigen der har haft denne ubehagelige oplevelse både med gæsten og efter. Hvis du vidste hvad jeg havde fået fortalt om denne sag samt pige ville du vide jeg bestemt ikke "holder med" stedet. Jeg har heldigvis min egen mening og jeg foretrækker 2 sider af sagen ellers har jeg ingen mening. Jeg ønsker pigen i sagen alt det bedste. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Agetha Skrevet 19. Februar, 2019 Der er ingen piger der for sjov skyld udstiller deres job hos politiet uden der er sket noget alvorligt. Eller bliver personligt fulgt tilbage for at hente sine ting og komme væk fra bordellet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Agetha Skrevet 19. Februar, 2019 Frække Tanja skrev, for 3 minutter siden: Tror kun du hører/læser hvad du ønsker Jeg fortæller dig jeg absolut forstår pigen, fordi jeg gør. Jeg synes det er rigtig synd for hende hvis hun har følt sig voldtaget på sin vagt. Det er der ingen der fortjener. Jeg havde personligt IKKE taget en gæst efter denne episode. Fast gæst eller ej. Jeg havde sendt ham hjem. Men vi er alle forskellige. Jeg tager absolut intet parti. Og tror du er vant til folk gør dette og derfor betvivler du mig. Dette viser mere om dig end mig. Men den diskution finder jeg ikke nødvendig i dit ret alvorlige opslag. Det eneste jeg undres over er som sagt der ikke er blevet advaret umiddelbart efter episoden i stedet for nu? (underordnet om det er 1 eller 2 år siden) små sko kalder jeg det... Jeg arbejdede ikke på stedet på dette tidspunkt så var ikke til stede. Men jeg føler med pigen der har haft denne ubehagelige oplevelse både med gæsten og efter. Hvis du vidste hvad jeg havde fået fortalt om denne sag samt pige ville du vide jeg bestemt ikke "holder med" stedet. Jeg har heldigvis min egen mening og jeg foretrækker 2 sider af sagen ellers har jeg ingen mening. Jeg ønsker pigen i sagen alt det bedste. Tror du pigen havde overskud til at advare andre lige efter denne oplevelse? Det er trods alt vigtigt at folk der læser med forstår hvad jeg mente med at psyken pigen når du skriver I stadig lukker kunden ind i huset. Det er skamfuldt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Agetha Skrevet 19. Februar, 2019 Frække tanja Jeg vil ikke være efter dig, det skal ikke ende derude. Desværre er du farvet af deres kulør og du må da indrømme at unge piger ikke skal starte et sted hvor man åbner døren for den slags typer. Eller at telefondamen var lidt mere omsorgsfuld og ikke sender en ny pige ind til en så hård fyr? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 19. Februar, 2019 Generelt er pigerne i branchen for dårlige til at advare hinanden mod dårlige gæster. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Agetha Skrevet 19. Februar, 2019 Trinetease skrev, for 2 minutter siden: Generelt er pigerne i branchen for dårlige til at advare hinanden mod dårlige gæster. Jeg er så enig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg