Guest Lady C Skrevet 17. Februar, 2019 (edited) Musik skaber stemning. Musik leger med vores følelser. Gennem musik kan vi få forløsning, ro og balance. Eller energi og puls. Eller eftertænksomhed og fordybelse. I musik kan man finde hinanden - som mennesker. Musik kan skabe samhørighed. Lige for tiden hører jeg meget denne kunstner : https://www.youtube.com/watch?v=EV4Rmb_IIhk Det er en kunstner jeg lige har opdaget og som så mange andre gange er opdagelsen gjort ved at blive inspireret af andre og deres musiksmag. Så derfor : Hvad lytter du til ? Måske kan vi inspirere hinanden Redigeret 17. Februar, 2019 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4207 Skrevet 17. Februar, 2019 hej @Lady C jeg lytter til alt muligt,,nyt som gammelt ,,elsker også musik ligenu er denne her et ret stort hit herhjemme da vi hørte den blev vi bare nød til at se den i bio også,, God søndag til dig 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 17. Februar, 2019 Lady C skrev, for 14 minutter siden: åh ja " shallow" er skøn. Hører den også meget. Har dog endnu ikke set filmen men regner med at gå i bio i aften og se den faktisk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4207 Skrevet 17. Februar, 2019 ok dejligt,og du kan godt glæde dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Århusman 113 Skrevet 17. Februar, 2019 Filmen får 4 ud af 5 stjerner herfra. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4207 Skrevet 17. Februar, 2019 Filmen 4,5 **** -* ud af 5 SANGEN 5 ***** ud af 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 17. Februar, 2019 Hej @Lady C Når der skal fordybes. Elsker jeg Enigmas musik. Det giver god sjælefred. Det, her er bare en, af de mange numre. Og ja så, har jeg noget med dette fantastiske nummer. God søndag derude. KK 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 17. Februar, 2019 åh - og så fik man lige kuldegysninger ned af ryggen Kan mærke det bliver en god søndag med masser af musik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 17. Februar, 2019 (edited) Yann Tiersens musik er virkelig fantastisk. Disse sange er fra goodbye Lenin og Amélie. Selvom om de er non-verbale, så siger de meget. Redigeret 17. Februar, 2019 af Gæst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 17. Februar, 2019 Jeg lytter til meget forskelligt musik og nyder det meste Denne sang tryllebinder mig: https://www.youtube.com/watch?v=wDjeBNv6ip0 Men også b-a-b-y af Carla thomas - en ældre sang. Elsker Hot Chocolade numre og selvfølgelig Prince God søndag derude Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 17. Februar, 2019 (edited) @Sutteålen: Tak Kendte godt Amelie sangen. Den er blevet spillet flittigt på klaver herhjemme. Den er skøn Den første kendte jeg ikke . Sublimt fingerspil på klaver. Klaver er et fantastisk instrument Redigeret 17. Februar, 2019 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 17. Februar, 2019 @Nemtøs: Har lige lyttet til "Lost on you ". Kæft den er fed. Den kendte jeg ikke. Speciel type og speciel stemme. Og god melodi. Den skal jeg adde til min playlist . Tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 17. Februar, 2019 (edited) Lady C skrev, for 14 minutter siden: @Nemtøs: Har lige lyttet til "Lost on you ". Kæft den er fed. Den kendte jeg ikke. Speciel type og speciel stemme. Og god melodi. Den skal jeg adde til min playlist . Tak Lige netop - den er fed og skiller sig ud fra mængden på den gode måde. Jeg er glad for at kunne bidrage til at udvide din playlist. Redigeret 17. Februar, 2019 af Nemtøs . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 17. Februar, 2019 Er man i fredagssteming, så kan jeg anbefale tenor-sangeren, der kæmper mod impotens og trætte patter. Dario Von Slutty. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 17. Februar, 2019 Nemtøs skrev, for 5 minutter siden: Lige netop - den er fed og slikker sig ud fra mængden på den gode måde. Jeg er glad for at kunne bidrage til at udvide din playlist. he he - jeg er igang med at høre den for 3. gang nu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jenslillemandhansenv2 881 Skrevet 17. Februar, 2019 Bør ikke kun aflyttes på tlf eller lignede, prøv et bare nogenlunde anlæg, hverken højre eller venstre fod kan holdes stille. God søndag. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 17. Februar, 2019 @Sutteålen: ha ha - ja det er vist sådan en sang man kan skråle med på når man har fået nr. 5 fadøl indenfor vesten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 17. Februar, 2019 Lady C skrev, for 4 minutter siden: he he - jeg er igang med at høre den for 3. gang nu Der er så meget god musik til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 17. Februar, 2019 @jenslillemandhansenv2: Fed jazz - og fed søndag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Jolly Roger Skrevet 17. Februar, 2019 Wauu @Nemtøs LP har da en fantastisk stemme, lige så intens som en af mine absolutte farvoritter, Amy Winehouse der desværre gik væk i al for ung alder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 17. Februar, 2019 (edited) Og den her er sindsygt fed at dyrke sex til https://www.youtube.com/watch?v=xis84YBN5F0 Og hvis i ikke har hørt den før så gør dig selv den tjeneste at høre den til ende Redigeret 17. Februar, 2019 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrJolly 156 Skrevet 17. Februar, 2019 Harry Connick Jr. laver noget fedt musik, synes jeg. Harry Connick, Jr. - Come by Me Findes også i en version, der viser hvordan man får publikum til at klappe på 2 og 4 i stedet for 1 og 3. https://www.youtube.com/watch?v=4hYYgz-AJKU 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4596 Skrevet 17. Februar, 2019 Lady C skrev, for 2 timer siden: Og den her er sindsygt fed at dyrke sex til https://www.youtube.com/watch?v=xis84YBN5F0 Og hvis i ikke har hørt den før så gør dig selv den tjeneste at høre den til ende WHAT, troede jeg kendte stort set alt med the Doors! Denne kendte jeg ikke!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 17. Februar, 2019 Oldtimer skrev, for 2 minutter siden: WHAT, troede jeg kendte stort set alt med the Doors! Denne kendte jeg ikke!!! Fedt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg