Cosplay-Akihibara 50 Skrevet 16. Januar, 2021 Nu hvor I nævner Helloween.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17603 Skrevet 16. Januar, 2021 Er det ikke på tide med lidt erotisk musik her på EG? "Gonna take my mouse's ear for a midnight ride". Kan det siges mere tydeligt? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17603 Skrevet 16. Januar, 2021 (edited) Gab hvad kedeligt det er lige nu lige her. Vi har brug for lidt mere jive i vores liv. Meget mere jive i vores liv Redigeret 16. Januar, 2021 af Bananas 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman Skrevet 16. Januar, 2021 Gustav Mahler - Adagietto | Leonard Bernstein ....Gustav er Gud .............. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17603 Skrevet 16. Januar, 2021 Bicycle Repairman skrev, for 28 minutter siden: Gustav Mahler - Adagietto | Leonard Bernstein ....Gustav er Gud .............. Som du ved befolkes EG af en masse mennesker der dyrker ikke kun de ædle dele, men også de ædle kunster. Så selvf. har vi haft dette himmelske adagietto oppe tidligere. Men det tåler jo at høres igen. Og enig, det må have været Gud som komponerede dette. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman Skrevet 16. Januar, 2021 Bananas skrev, for 1 minut siden: Som du ved befolkes EG af en masse mennesker der dyrker ikke kun de ædle dele, men også de ædle kunster. Så selvf. har vi haft dette himmelske adagietto oppe tidligere. Men det tåler jo at høres igen. Og enig, det må have været Gud som komponerede dette. Beklager, sidder med en spand Amarone, og rabler derud af! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17603 Skrevet 16. Januar, 2021 Bicycle Repairman skrev, for 5 minutter siden: Beklager, sidder med en spand Amarone, og rabler derud af! Kan se at din Amarone styrer dig i en bestemt retning. Selv har jeg - ikke en spand men en flaske - Ardbegh, og derfor lytter jeg lige nu på Khmer Hip Hop Yodel baseret på SIn Sisamuth - den store kambodjanske sanger fra 60'erne. Formentlig henrettet af Khmer Rouge. Ja Ardbegh er en underlig kompas nogle gange. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman Skrevet 16. Januar, 2021 Bananas skrev, for 3 minutter siden: Khmer Rouge Ak ja, det vækker smukke minder frem, om det ideelle samfund ..................................... Ardbegh, det er jo den sunde urte-drik, ikke sandt! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17603 Skrevet 16. Januar, 2021 Bicycle Repairman skrev, for 1 minut siden: Ak ja, det vækker smukke minder frem, om det ideelle samfund ..................................... Ardbegh, det er jo den sunde urte-drik, ikke sandt! Meget sund er den ja. Nattens depressive mørker bliver med disse urter en spændende skov at udforske. Elsker i øvrigt Elgar, især hans cello koncerto in e minor. Og den fås ikke mere sanselig end med Jacqueline du Pre. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kind of Blue 102 Skrevet 16. Januar, 2021 (edited) Bananas skrev, for 10 minutter siden: Kan se at din Amarone styrer dig i en bestemt retning. Selv har jeg - ikke en spand men en flaske - Ardbegh, og derfor lytter jeg lige nu på Khmer Hip Hop Yodel baseret på SIn Sisamuth - den store kambodjanske sanger fra 60'erne. Formentlig henrettet af Khmer Rouge. Ja Ardbegh er en underlig kompas nogle gange. I er så sofistikerede. Selv sidder jeg med en dejlig ripasso. Skål. Redigeret 16. Januar, 2021 af Kind of Blue 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman Skrevet 16. Januar, 2021 Tag den Svensker! Mike Stern, Marcus Miller, Al Foster , Mino Cinelu, Bill Evans Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17603 Skrevet 16. Januar, 2021 Kind of Blue skrev, for 2 minutter siden: I er så sofistikerede. Selv sidder jeg med en dejlig ripasso. Skål. https://youtu.be/ccLQWlVWLiM My dear beloved Chet. If you hade stuck to ripasso, you had probably still been alive. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman Skrevet 16. Januar, 2021 Bananas skrev, for 3 minutter siden: Meget sund er den ja. Nattens depressive mørker bliver med disse urter en spændende skov at udforske. Elsker i øvrigt Elgar, især hans cello koncerto in e minor. Og den fås ikke mere sanselig end med Jacqueline du Pre. Kærlighedsforholdet og hendes sygdom og musikken Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman Skrevet 16. Januar, 2021 Janet Baker, kan få mit confiterede grisse-hjerte til at smelte Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17603 Skrevet 16. Januar, 2021 Bicycle Repairman skrev, for 8 minutter siden: Tag den Svensker! Mike Stern, Marcus Miller, Al Foster , Mino Cinelu, Bill Evans Nu skal du bare høre dansker: Jeg så Miles, Marcus, Bill, Mike m.fl i Stockholm .... 1982 tror jeg det var. Det var en helt ok aften. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman Skrevet 16. Januar, 2021 Kind of Blue skrev, for 11 minutter siden: I er så sofistikerede. Selv sidder jeg med en dejlig ripasso. Det smager "dog" af Fugl ..................... Rondinella Corvina og Molinara Skål! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman Skrevet 16. Januar, 2021 Bananas skrev, for 1 minut siden: Nu skal du bare høre dansker: Jeg så Miles, Marcus, Bill, Mike m.fl i Stockholm .... 1982 tror jeg det var. Det var en helt ok aften. Du er hermed blokkeret og meldt til politiet, for chikane! Føj, hvor du fører dig frem, men min gud, hvor ville jeg gerne have oplevet det............................................ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17603 Skrevet 16. Januar, 2021 Bicycle Repairman skrev, for 4 minutter siden: Janet Baker, kan få mit confiterede grisse-hjerte til at smelte Che voce!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kind of Blue 102 Skrevet 16. Januar, 2021 Når vi nu er igang med de interskandinaviske kærlighedserklæringer, synes jeg vi skal sende en tanke til en fantastisk svensk pianist, der desværre forlod os alt for tidligt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman Skrevet 16. Januar, 2021 Bananas skrev, for 3 minutter siden: Che voce!! Og hende her Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman Skrevet 16. Januar, 2021 Kind of Blue skrev, for 1 minut siden: Når vi nu er igang med de interskandinaviske kærlighedserklæringer, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17603 Skrevet 16. Januar, 2021 Kind of Blue skrev, for 3 minutter siden: Når vi nu er igang med de interskandinaviske kærlighedserklæringer, synes jeg vi skal sende en tanke til en fantastisk svensk pianist, der desværre forlod os alt for tidligt. Esbjörn var en magiker. Desværre dykkede han ikke kun ind i musiken Så mange gode plader han ikke nåede at lave.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kind of Blue 102 Skrevet 16. Januar, 2021 Bananas skrev, for 3 minutter siden: Esbjörn var en magiker. Desværre dykkede han ikke kun ind i musiken Så mange gode plader han ikke nåede at lave.... Men han nåede dog at lave mange flere gode plader end de fleste andre. Fantastisk historie også med trioen der havde kendt hinanden siden de var børn. Meget smukt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17603 Skrevet 16. Januar, 2021 Kind of Blue skrev, for 8 minutter siden: Når vi nu er igang med de interskandinaviske kærlighedserklæringer, Havde et intenst kærlighedsforhold til Bazaar en gang. Og at finde på en koncert for Hammond og orkester er næsten en nobelpris værd. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg