Guest fraodense Skrevet 29. Januar, 2021 Fantastisk udstråling og helt fantastisk energi Kan ikke huske om han allerede optræder i tråden. https://youtu.be/KkKTMoRs-TU Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Soothsayer 300 Skrevet 30. Januar, 2021 En Generations ting... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman Skrevet 31. Januar, 2021 Bicycle Repairman skrev, for 3 minutter siden: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman Skrevet 31. Januar, 2021 Cosplay-Akihibara skrev, den 29.1.2021 at 09:27: Har skidtet på vinyl ............................... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman Skrevet 1. Februar, 2021 Lidt ro til sjælen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9654 Skrevet 2. Februar, 2021 Glædelig Kyndelmisse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kind of Blue 102 Skrevet 4. Februar, 2021 (edited) Miles Davis improviserede til denne scene. Über Redigeret 4. Februar, 2021 af Kind of Blue Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MornFed 1314 Skrevet 6. Februar, 2021 En weekendskål for en flot dansk nominering til Golden Globe. Rammes musikalsk ørehængende ind af Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9654 Skrevet 11. Februar, 2021 En lille opsang til dem der ikke møder op til deres aftaler. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman Skrevet 12. Februar, 2021 Stanley Clarke Tony Williams ............................. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Soothsayer 300 Skrevet 13. Februar, 2021 Længsel...Og foråret kan ikke komme hurtigt nok. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9654 Skrevet 15. Februar, 2021 En lille kommentar til vejret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 20. Februar, 2021 Tilbageblik til de gode 80'er. God musik og lækre mænd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15847 Skrevet 24. Februar, 2021 Ester Ofarim, her med manden Abi. Ét af svundne tiders smukkeste numre, og hvem af min årgang var ikke forelsket i hende? Esther & Abi Ofarim - Morning Of My Life (1967) - YouTube Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 25. Februar, 2021 Jeg elsker al musik. Bortset altså fra jazz og heavy metal og de genrer der grænser op til disse. Elsker pop, klassisk, opera, country, folkemusik og andet. Gerne fra alle dele af verden. Kan I huske den gamle Ca Plane Pour Moi??? Af Bertrand Plastique eller hvad det nu var han hed. Jeg husker som barn at jeg studsede over ordene. Katte drikker da ikke whisky, indianere bor ikke i igloo'er og hvordan kan man være konge af en sofa.... Men jeg har altid godt kunne lide sangen og energien iden. Bliver altid i godt humør. Pop af bedste skuffe.... Min yndlingsversion er denne med Kim Kay: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman Skrevet 5. Marts, 2021 smuk og stærk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman Skrevet 6. Marts, 2021 tvr skrev, den 25/2/2021 at 07:52: Jeg elsker al musik. Bortset altså fra jazz og heavy metal og de genrer der grænser op til disse. Altid trist at høre om konsekvenserne for folk der er født og opvokset i en Sovjektisk arbejdslejr. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg