Lauersen 9654 Skrevet 22. Maj, 2021 Som tiden dog går. Lidt af det første musik jeg selv bestemte mig til at høre som teenager. Bemærk en ung og slank Alex Nyborg Madsen: Og så mange år senere med Kev Moore i front: 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2773 Skrevet 5. Juni, 2021 Faldt over denne, suveræn musik. https://www.youtube.com/watch?v=SEeTaF7unrc Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gribben Skrevet 12. Juni, 2021 Malko finale senere idag! Brahms 3. Symfoni, 3. sats Brahms 3. Symfoni, Bernstein, Wiener Philharmoniker: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9654 Skrevet 14. Juni, 2021 2 sjæle kryber i ly for stormen i hinandens arme for en kort stund... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9654 Skrevet 10. Juli, 2021 Lidt dejlig dansk musik med ham syrehovedet jeg hører mest for tiden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9654 Skrevet 15. Juli, 2021 Jeg er lige vendt hjem fra et vildt og frækt besøg hos en skøn pige. Jeg er for tummelumsk til at skrive en hel masse lige nu, men jeg kom i mål med en rigtigt fræk fantasi om at lege med at give penge løbende og i små sedler under besøget. Penge er kun papir, men det er sgu' sjovt som mit papir det klirrer. Alt med måde selvfølgelig. Penge er jo dødsensfarlige: Og så en lille en fra den gang der fandtes 10-krone sedler og man syntes det var dyrt med 100 spir for lidt lir. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtvestagurken 831 Skrevet 7. August, 2021 God weekend fra Brazil 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2773 Skrevet 21. August, 2021 Har aldrig været den store Elton John fan , men mixet med Dua Lipa så bliver det godt. https://www.youtube.com/watch?v=NLHSkvUDTrk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 26. August, 2021 Dejligt sangen med dejlige Nina 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2773 Skrevet 17. September, 2021 Hvad man ikke kan i 2021 Abba udgiver nye sange uden at være samlet fysisk. I LOVE IT. https://www.youtube.com/watch?v=9LnoobyeKJo 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17603 Skrevet 18. September, 2021 Midtvestagurken skrev, den 7.8.2021 at 08:28: God weekend fra Brazil Elsker ukulele 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17603 Skrevet 18. September, 2021 Sebmus skrev, den 26.8.2021 at 21:03: Dejligt sangen med dejlige Nina Hun vil aldrig dø 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6866 Skrevet 14. November, 2021 (edited) De ligner to tosser og videoen har kostet lidt under hvad de havde i pantflasker under vasken. Men for pokker et godt nummer. Bliver glad i låget. Redigeret 14. November, 2021 af underdog40 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9654 Skrevet 14. November, 2021 underdog40 skrev, for 20 minutter siden: De ligner to tosser og videoen har kostet lidt under hvad de havde i pantflasker under vasken. Men for pokker et godt nummer. Bliver glad i låget. Det er vel ok, havde svært ved at høre om de sang "stråmand" eller "stå-mand" når jeg hørte den i radioen. Rimelig cheap-ass video. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtvestagurken 831 Skrevet 29. November, 2021 Hvis ikke jeg allerede var Angela Merkel fan, kunne hendes musikvalg til sin afskedsceremoni gøre mig til en af slagsen. Skøn video med Nina Hagen! https://www.theguardian.com/world/2021/nov/29/angela-merkel-punk-pick-for-leaving-ceremony-raises-eyebrows Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3113 Skrevet 29. November, 2021 Jeg har en bred bag... jeg mener smag klassisk, heavy metal, psykedelisk rock, klassisk jazz bare for at nævne nogle, men den her spanske virtuos fra 70'erne, Paco de Lucia kan bare noget med sin guitar der er ud over det sædvanlige... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nightshadow 214 Skrevet 29. November, 2021 (edited) Redigeret 29. November, 2021 af Nightshadow Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Like a Stone Skrevet 27. December, 2021 Den der kender til følelsen af et knust hjerte, vil kunne mærke denne sang. Både i lyd og tekstbilledet. Måske en af de bedste live-performances der er optaget af noget band - i hvert fald top 10 i min bog. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg