Laurits Betjent 104 Skrevet 10. November, 2022 Nok det bedste cover af "Running up that Hill" 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Laurits Betjent 104 Skrevet 11. November, 2022 Lidt flæb: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9654 Skrevet 19. November, 2022 Har haft den her på hjernen et stykke tid: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Laurits Betjent 104 Skrevet 20. November, 2022 Gustav Mahler, "Der Abschied" Battle, Baker VS Ferrier Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Laurits Betjent 104 Skrevet 1. December, 2022 Skrige-Skinker: Sophie Løhde, puha nej .... Mette Frederiksen, åh du forbarmede.......... Björk Guðmundsdóttir, Ja tak! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anal-lover Skrevet 5. December, 2022 (edited) Party Loke Charlie Sheen Redneck rock Redigeret 5. December, 2022 af Anal-lover Link Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hibiscus 20 Skrevet 25. August, 2023 R.I.P Jevgenij Prigozjin .......... John Denver - Leaving On A Jet Plane: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cruise 1075 Skrevet 26. August, 2023 Hvis man kun skulle vælge ét musiknummer må det blive: Supertramp's: "The Logical Song" - ikke mindst pga teksten ! / Cruise Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest fraodense Skrevet 5. Oktober, 2023 (edited) Lady C (dejlig kvinde ) startede for længe side denne Musikråd. Synes det er noget tid siden der er lagt musik ud - her et nummer fra en ældrende herre, som har bidraget med utallige evergreens. Redigeret 5. Oktober, 2023 af fraodense Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Naboen 596 Skrevet 7. Oktober, 2023 Jeg bliver nok aldrig træt af denne gruppe .. de laver SÅ godt musik og mange af deres videoer er ganske enkelt Små Kunst stykker .. I mine øjne vel og mærke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Cornell Skrevet 19. December, 2023 Jeg har ret bred musiksmag og kan både nyde Slayer og George Michael. Og se lige her, hvad de sammen kan udrette. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg