Oldtimer 4596 Skrevet 17. Februar, 2019 Nød lige denne her i bilen på vej hjem. Lyt især efter Obo'en og Kornet'en. Giver mig gåsehud. Her kommer lidt mere, der giver mig gåsehud. Nyd violiinerne når de falder ind. Og her lidt til emnet for hele boardet: Og lidt mere af samme kunstner (og album): 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest fraodense Skrevet 17. Februar, 2019 (edited) Jeg er glad for Avett Brothers Redigeret 17. Februar, 2019 af fraodense Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 17. Februar, 2019 Hvor er det dog dejligt med så meget alsidighed i musikken og i denne debat. Der er noget for enhver smag og masser af inspiration. Jeg har fået fornyet min musiksmag og eks. opdaget bandet LP som @Nemtøs introducerede Og Jeg havde da helt glemt Frank Zappa . så tak til @ Oldtimer for at genopfriske den kunstner. @fraodense : dejligt behageligt musik af avett brothers. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 17. Februar, 2019 Så mangler vi vist bare Jodle Birge: 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6866 Skrevet 17. Februar, 2019 (edited) Jeg indrømmer med stolthed i stemmen at jeg er overdrevent vild med Coldplay. Jeg er nok for gammel til at kalde mig selv for en fan. Men en lille mancrush har jeg nok i Chris Martin Det giver mig personlig glæde at de har det "grønne" budskab med sig hele vejen i mange af deres sange. Her en af de lidt "nyere"..men der sq så mange at vælge imellem Redigeret 17. Februar, 2019 af underdog40 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17603 Skrevet 17. Februar, 2019 jenslillemandhansenv2 skrev, for 10 timer siden: Bør ikke kun aflyttes på tlf eller lignede, prøv et bare nogenlunde anlæg, hverken højre eller venstre fod kan holdes stille. God søndag. Sjov tråd det her. Personligt synes jeg musik er større end sex Ladyva er sød, men her kommer nogle rigtige hard core boogie woogie drenge. Unge Luca Sestak - tysk selvfølgelig, aner ikke hvad det er med tyskere og boogie, og siden Henri Herbert - fransk-engelsk keyboard-roller. I den første video gør Luca Sestak Swanee River som boogie. Her er han kun 17 år. Og her går det hurtigt nogle år senere: Og Henri i en flashmobboogie på St Pancras Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17603 Skrevet 17. Februar, 2019 Nemtøs skrev, for 10 timer siden: Jeg lytter til meget forskelligt musik og nyder det meste Denne sang tryllebinder mig: https://www.youtube.com/watch?v=wDjeBNv6ip0 Men også b-a-b-y af Carla thomas - en ældre sang. Elsker Hot Chocolade numre og selvfølgelig Prince God søndag derude Du har style Nemtøs. Carla Thomas var god, men farmanden hendes var heller ikke dårlig: Alt på Stax-laben var fantastisk musik. Mine store favoritter er Staple Singers, med verdens mest sexede stemme: MAVIS STAPLES I'll take you there Kan musik blive mere senuel? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 17. Februar, 2019 Vi skal da også have lidt dansk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 17. Februar, 2019 (edited) @underdog40 : Fedt ( danse ) nummer med coldplay og sjov musikvideo @Bananas: Man får jo helt lyst til at smide skoene og tage hippietøjet på og så bare chille Redigeret 17. Februar, 2019 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17603 Skrevet 17. Februar, 2019 En lille Mavis til, til natten. Gospel vs sex - er der egentlig nogen forskel? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtvestagurken 831 Skrevet 18. Februar, 2019 Sikke da en dejlig tråd Selv er jeg for tiden helt vild med Post Modern Jukebox's vintage cover versioner af aktuelle hits, f.eks. denne her version af et Lady Gaga nummer: 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 18. Februar, 2019 (edited) Redigeret 18. Februar, 2019 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 18. Februar, 2019 I mine øjne bliver det ikke bedre end denne her.... Det skulle da lige være denne: Ja, jeg er jo pjattet med gode gamle Frederic Chopin. Og kan man ikke få ham, så "Clapton is god". Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 18. Februar, 2019 @tvr: Jeg elsker chopin . Jeg har set hans gamle klaver og noder stå udstillet på et kloster nede på mallorca hvor han tilbragte meget af sin tid Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 18. Februar, 2019 Lady C skrev, for 42 minutter siden: @tvr: Jeg elsker chopin . Jeg har set hans gamle klaver og noder stå udstillet på et kloster nede på mallorca hvor han tilbragte meget af sin tid Du har god smag..... Jeg hensættes simpelt hen til dagdrømmerier når jeg hører hans musik..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4207 Skrevet 18. Februar, 2019 Lady C skrev, for 3 timer siden: @tvr: Jeg elsker chopin . Jeg har set hans gamle klaver og noder stå udstillet på et kloster nede på mallorca hvor han tilbragte meget af sin tid Jeg er mere til denne chopin ,,sangen altså Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kuk-kuk 113 Skrevet 18. Februar, 2019 PMJ laver nogle sygt gode covers. Btw. bonus info, Ariana Savalas, sangerinden i den hvide kjole er datter af Telly Savalas, aka Kojak. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 18. Februar, 2019 Jeg er jo altså Robbie Williams fan . Og den her musikvideo er syret . Striptease får en helt ny betydning https://www.youtube.com/watch?v=BnO3nijfYmU Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kuk-kuk 113 Skrevet 18. Februar, 2019 Fandt for nyligt noget mongolsk hård rock, introen er ret lang, så jeg plejer selv at skippe til ca 1:10 i dette nummer, hvor selve sangen begynder https://www.youtube.com/watch?v=jM8dCGIm6yc Det her nummer er i sig selv godt, men hendes fortolkning er simpelthen bare fantastisk https://www.youtube.com/watch?v=9NaYjR9kWRs 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed 4976 Skrevet 18. Februar, 2019 Der er også megen dejlig inspiration i denne tråd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4596 Skrevet 18. Februar, 2019 Lady C skrev, den 17.2.2019 at 14:39: Hvor er det dog dejligt med så meget alsidighed i musikken og i denne debat. Der er noget for enhver smag og masser af inspiration. Jeg har fået fornyet min musiksmag og eks. opdaget bandet LP som @Nemtøs introducerede Og Jeg havde da helt glemt Frank Zappa . så tak til @ Oldtimer for at genopfriske den kunstner. @fraodense : dejligt behageligt musik af avett brothers. Glemme Zappa???? Umuligt. En af rockens bedste guitarister, skrev sange om borgerskabetsdobbeltmoralske hykleri. Her er endnu en af mine favoritter. Teksten er ikke så lang, men guitarsoloen er ypperlig. Txt: I'm a little pimp with my hair gassed back Pair a khaki pants with my shoe shined black Got a little lady, walk that street Tellin' all the boys that she can't be beat Twenty dollar bill, I can set you straight Meet me on the corner boy and don't be late Man in a suit with a bow-tie neck Wanna buy a grunt with a third party check Standin' on the porch of the Lido Hotel Floozies in the lobby love the way I sell: Hot meat, hot rats Hot cats, hot rits Hot roots, hot soots Hot meat, hot rats Hot cats, hot rits Hot roots, hot soots Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 18. Februar, 2019 (edited) @Kuk-kuk: Tribal musik er spændende . Kendte overhovedet ikke det nummer Og gnagsudgaven var smuk. Og Peter A.G. Nielsens reaktion på at hans gamle nummer blev sunget var også rørende at se Og elsker Nina Hagens rullen på r`rne. " lanterrrrrrrne ... " Redigeret 18. Februar, 2019 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtvestagurken 831 Skrevet 18. Februar, 2019 Kuk-kuk skrev, for 43 minutter siden: PMJ laver nogle sygt gode covers. Btw. bonus info, Ariana Savalas, sangerinden i den hvide kjole er datter af Telly Savalas, aka Kojak. Det var sjov bonus info. PMJ har generelt nogle meget sexede sangerinder. Og hende stepdanserinden i den gule kjole måtte godt få lov at besøge mig ved lejlighed. Hun har en fantastisk udstråling. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kuk-kuk 113 Skrevet 18. Februar, 2019 Midtvestagurken skrev, for 8 minutter siden: Det var sjov bonus info. PMJ har generelt nogle meget sexede sangerinder. Og hende stepdanserinden i den gule kjole måtte godt få lov at besøge mig ved lejlighed. Hun har en fantastisk udstråling. Kan kun sige at hvis du har chancen så gå ind og se dem live, de har de sidste mange år været i Danmark 1 gang om året, med 2-3 shows hver gang, og som regel også udsolgte koncerter. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg