Guest Delphi Skrevet 18. Februar, 2019 Så meget god musik, og for få timer i døgnet til at lytte til det Én af de bedre oplevelser jeg har haft med musik, stammer fra for rigtig mange år siden, hvor jeg til et kirkebryllup hørte organisten , som postludium, spille J.S. Bach’s Toccata og Fuga i d-mol. Jeg sad med myrepatter over hele kroppen, og lyttede andægtigt i samfulde 9 minutter... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2126 Skrevet 18. Februar, 2019 (edited) Er vild med musiktråde ... Men min musiksmag er noget besynderlig ... Et par eksempler ... Redigeret 18. Februar, 2019 af sneræven 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtvestagurken 831 Skrevet 18. Februar, 2019 (edited) Tak til @Nemtøs for at gøre opmærksom på LP. Havde aldrig hørt om hende før. LP får mig til at tænke på Redigeret 18. Februar, 2019 af Midtvestagurken 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 18. Februar, 2019 Midtvestagurken skrev, for 47 minutter siden: Tak til @Nemtøs for at gøre opmærksom på LP. Havde aldrig hørt om hende før. LP får mig til at tænke på Lp er en mand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtvestagurken 831 Skrevet 19. Februar, 2019 (edited) Nemtøs skrev, for 58 minutter siden: Lp er en mand Er du sikker? Wikipedia skriver Laura Pergolizzi (born March 18)is an American singer and songwriter who performs under the stage name LP. She has released five albums and one LP. https://en.m.wikipedia.org/wiki/LP_(singer) Redigeret 19. Februar, 2019 af Midtvestagurken Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 19. Februar, 2019 Midtvestagurken skrev, for 7 timer siden: Er du sikker? Wikipedia skriver Laura Pergolizzi (born March 18)is an American singer and songwriter who performs under the stage name LP. She has released five albums and one LP. https://en.m.wikipedia.org/wiki/LP_(singer) Overraskende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 19. Februar, 2019 Nemtøs skrev, 1 time siden: Overraskende Jeg har hørt den sang hele week-enden. Så endnu engang TAK for at gøre opmærksom på den. Ja og i starten troede jeg osse det var en mand men slog LP op og fandt så - overraskende nok - ud af at det var en kvinde. Hun kunne jo være begge dele faktisk. Hun har skrevet sange til mange af de " store kunstnere " også. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 19. Februar, 2019 Og hvis det skal blive lidt syret og progressivt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pallehansen 1539 Skrevet 19. Februar, 2019 Det er morsomt at se hvor forskellig musiksmag folk har: Dette er et fantastisk nummer og sjældent man hører fransk musik. Så er ZAZ i øvrigt også ret charmerende 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anilingus Skrevet 19. Februar, 2019 The day before you came... En af verdens bedste vokaler Agnetha Fältskog (ABBA) - i et af de bedste numre som gruppen lavede - alt imens de var ved at gå hver til sit... Videoen er ikke den originale, men spillet heri mellem mand og kvinde er pivfræk og pikant på en helt særlig måde - modellen er hollandske Anouska Wink. God fornøjelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 19. Februar, 2019 og så lidt opera. Og hvis nogle stejler når de hører ordet opera så gør jer selv en lille tjeneste og lyt til den her arie fra mozarts " tryllefløjten". Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TheSilentOne Skrevet 19. Februar, 2019 (edited) i'm a softie. in every way. Redigeret 19. Februar, 2019 af TheSilentOne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 20. Februar, 2019 (edited) @Kuk-kuk: ei så tror jeg nok jeg foretrækker den oprindelige udgave af " Africa " @TheSilentOne: Ok den udgave af careless whisper har jeg aldrig hørt. Den udgave her er der ikke så meget softie over Redigeret 20. Februar, 2019 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 20. Februar, 2019 (edited) og her et vemodigt gensyn med vores allesammen Kim Larsen. Han har om nogen samlet folket og givet os god musik Redigeret 20. Februar, 2019 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pallehansen 1539 Skrevet 20. Februar, 2019 Både musikken og videoen er ret god https://xhamster.com/videos/white-stripes-7-nation-army-pmv-10575328 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4207 Skrevet 20. Februar, 2019 Her er lidt retur til @Sutteålen,,,takker for dit fede link har allerede lagt sangen på min playliste sammen med denne her,,,det er en lille gave når det blir sidst på måneden ,pengene er sluppet op og trængen blir for stor,,,ha ha ha 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kuk-kuk 113 Skrevet 20. Februar, 2019 Argh, kunne ikke modstå at poste den her: 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50854 Skrevet 20. Februar, 2019 Inden grammophonen grundet ombygning i huset i efteråret måtte pakkes ned, blev denne LP rå lyttet et par dage . . . Trods måske 30 års slid - Er det stadig et af mine bedste køb . . . - Cd'en lyder ikke nær så godt som LP'en . . . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtvestagurken 831 Skrevet 20. Februar, 2019 (edited) Kuk-kuk skrev, for 4 timer siden: Argh, kunne ikke modstå at poste den her: Fantastisk nummer. Tak for det Jamen så kan jeg heller ikke modstå at dele denne her, som efter min opfattelse er bedre end originalversionen Redigeret 20. Februar, 2019 af Midtvestagurken 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtvestagurken 831 Skrevet 20. Februar, 2019 Er også ret vild med den her cover version: 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest M54Årh. Skrevet 20. Februar, 2019 pallehansen skrev, den 19/2/2019 at 10:30: Det er morsomt at se hvor forskellig musiksmag folk har: Dette er et fantastisk nummer og sjældent man hører fransk musik. Så er ZAZ i øvrigt også ret charmerende Zaz laver skøn musik. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest M54Årh. Skrevet 20. Februar, 2019 Gammel motown soul holder stadig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg