Midtvestagurken 831 Skrevet 22. Marts, 2019 (edited) Og nu vi er ved rock'n'roll heroes og de afdøde legender Nok den bedste udgave, som de har indspillet af det nummer. Fra Live in Tokyo 1982 Redigeret 22. Marts, 2019 af Midtvestagurken Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtvestagurken 831 Skrevet 22. Marts, 2019 Og så til noget helt andet...En af de første musikvideoer indspillet i Danmark med Bille August bag kameraet. Særligt bandets sexede påklædning og frisurer vil nok gøre lykke blandt de lyserøde herinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2126 Skrevet 24. Marts, 2019 Kinks når de var bedst ... Mer' tresserstemning ... 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2126 Skrevet 26. Marts, 2019 ... vil osse lige smide dén her på før tråden lukker og slukker ... Skulle der være andre end mig der er til guitarrock i den velklingende afdeling, så er Public Service Broadcasting i dén grad guf for både øjne og ører med det her nummer ... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest fraodense Skrevet 26. Marts, 2019 Lige lidt nostalgi fra en fantastisk musiker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dronde 47 Skrevet 2. April, 2019 Her er lidt af det jeg har på playlisten. Og de bliver spillet flitigt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtvestagurken 831 Skrevet 2. April, 2019 Dronningen af teenageværelset... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 10. April, 2019 Midtvestagurken skrev, den 02-04-2019 at 23:34: Dronningen af teenageværelset... Gad godt have hendes outfit Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest fraodense Skrevet 10. April, 2019 Lady C skrev, for 12 timer siden: Gad godt have hendes outfit @Lady C Vil gerne se dig i det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtvestagurken 831 Skrevet 10. April, 2019 Lady C skrev, for 13 timer siden: Gad godt have hendes outfit Hun er nu heller ikke værst her, skønt uden læder outfit Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
moeffe 93 Skrevet 11. April, 2019 Denne live udgave er klasse 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sara25 Skrevet 11. April, 2019 Jeg tror at jeg levede i 50-60'erne i mit tidligere liv- elsker soul og rocknroll - det var ret udtryksfuldt:) Elsker også lidt mere svævende musik som Antoni and the Johnsons f.eks:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 11. April, 2019 Sara25 skrev, for 12 minutter siden: Jeg tror at jeg levede i 50-60'erne i mit tidligere liv- elsker soul og rocknroll - det var ret udtryksfuldt:) Elsker også lidt mere svævende musik som Antoni and the Johnsons f.eks:) I dit tidligere liv? i 50'erne og 60'erne? Sig mig, sidder du med ranglen og modermælkebøvser? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sara25 Skrevet 11. April, 2019 (edited) Borende X skrev, for 9 minutter siden: I dit tidligere liv? i 50'erne og 60'erne? Sig mig, sidder du med ranglen og modermælkebøvser? vauw.. ja, er jo ikke pensionist.. her er en evigt ung og altid aktuel fyr ; Redigeret 11. April, 2019 af Sara25 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 11. April, 2019 Sara25 skrev, for 4 minutter siden: vauw.. ja, er jo ikke pensionist.. Nej, men du kan roligt glæde dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sara25 Skrevet 11. April, 2019 Borende X skrev, for 4 minutter siden: Nej, men du kan roligt glæde dig Jeg oplevede det måske lidt gennem min vovse. Der er noget charmerende over den ro, der er og også en anden glæde over tilværelsen. Helt sikkert Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 11. April, 2019 Ðe her to tøzer sksl jeg over og høre på smukfest, den fedeste sydstats sound blues rock.. håber de også til næste pr kommer til Roskilde.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2126 Skrevet 13. April, 2019 Nogle af os ka' godt li' at kigge på oiger ... men det skal man passe på med, iflg. Paul Hogan ('Crocodil Dundee) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2126 Skrevet 13. April, 2019 (edited) @Alkoholikeren ... seje tøser!!! - Elsker dén type ... Og se, så er det det bli'r sjovt .. Sku' lige kigge lidt på 'Related Videos' til din video og faldt over den hér ... G-o-d-t nok en BBW der i dén grad jorder knægtene når det kommer til 'spade' ... Dyrk lige dén dame!!!! Redigeret 13. April, 2019 af sneræven Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 14. April, 2019 Dette musik stykke af Mozart kan stadig give mig kuldegysninger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MC5tooge2 129 Skrevet 14. April, 2019 (edited) Er tilbage kun fordi der er nogen som har sagt til mig at niveauet herinde ikke bliver bedre med mindre man bidrager med indhold... (Hej Bananas... bliver dog ikke så synlig som jeg var før) Så lidt fra mig af... "Doing things that you know are wrong but you do them anyway because you're getting something out of it" - tror jeg er flere her som kan forholde sig til det. Redigeret 14. April, 2019 af MC5tooge2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MC5tooge2 129 Skrevet 14. April, 2019 (edited) Og nu hvor Lady C elsker skriv - ikke lige Pulps bedste sang - men nogle af de bedste tekster fra Jarvis Cockers blyant, så I får den med alligevel. "We were living in a big block of flats with a central courtyard. All the bedroom windows opened onto this court, And sometimes in the middle of the night, In that building it sounded like a mass orgy. I may have only been eleven, But no-one had to tell me what all that moaning and yelling was about. I'd lie there mesmerised, listening to the first couple. Invariably, they'd wake up other couples, And like some kind of chain reaction, Within minutes the whole building was fucking. I mean, have you ever heard other people fucking, and really enjoying it? It's a marvellous sound. Not like in the movies, but when it's real. It's such a happy, exciting sound." "All the things we saw: Everyone on Park Hill came in unison at 4.13 AM, And the whole block fell down. The tobacconist caught fire, and everyone in the street died of lung cancer." Redigeret 14. April, 2019 af MC5tooge2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg