MC5tooge2 129 Skrevet 24. April, 2019 (edited) Og til jer som husker Bowie, Sarandon og Deneuve i "The Hunger", lige en lille hyldest fra et band som gæster Train til sensommer. Og når vi er ved emnet.... med lidt gæsteoptræden fra den skønne Shirley Manson. Redigeret 24. April, 2019 af MC5tooge2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9654 Skrevet 26. April, 2019 (edited) slip skrev, den 22.4.2019 at 23:12: Floor er "as good as it gets" når nu det var nødvendigt at slutte en æra og sige farvel til super-divaen Tarja. Men floor er ikke Tarja, døm selv: Hvis man udelukkende bedømmer det sangtekniske vil jeg give dig ret - Tarja er trods alt klassisk uddannet. For Floors vedkommende er det dog helhedsintrykket jeg falder for. Hun er virkelig til stede live, hvor Tarja kunne være lidt reserveret. Og så er Floor en fantastisk smuk kvinde med så meget "power". Her er i øvrigt en duet med Tarja og en anden af mine guilty pleasures, Sharon den Adel fra Within Temptation: Redigeret 26. April, 2019 af Lauersen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
slip 1022 Skrevet 26. April, 2019 (edited) Lauersen skrev, for 10 timer siden: Hvis man udelukkende bedømmer det sangtekniske vil jeg give dig ret - Tarja er trods alt klassisk uddannet. For Floors vedkommende er det dog helhedsintrykket jeg falder for. Hun er virkelig til stede live, hvor Tarja kunne være lidt reserveret. Og så er Floor en fantastisk smuk kvinde med så meget "power". Her er i øvrigt en duet med Tarja og en anden af mine guilty pleasures, Sharon den Adel fra Within Temptation: Ja, den video er mega fed! Har desværre ikke oplevet Tarja live, men fra de klip jeg har set virker stilen ganske rigtigt lidt mere kølig... Floor har jeg set; hun er meget ekspressiv, og der er både læder og bar hud Viser lidt af stilen her: Redigeret 26. April, 2019 af slip 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4207 Skrevet 26. April, 2019 Check lige fra 2.07 til 2.15 Finlands bud på en grand prix vinder,,,,imponerende at kunne huske så mange sprog dog ret kort tekst 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4207 Skrevet 27. April, 2019 Her dog færre sprog, men længere tekst. Hvilken stemme og talent ,,,hun er jo et rent sprog geni Fed sang og film iøvrigt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9654 Skrevet 28. April, 2019 fraodense skrev, den 15.4.2019 at 12:43: Her et par tvillinger der kan deres “Beatles” Jeg skal give dig tvillinger 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9654 Skrevet 2. Maj, 2019 Skal vi ikke lige have lidt håndværkersex med Joan Jett 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoBS 1078 Skrevet 2. Maj, 2019 Elsker teksten til denne. Minder mig altid om at få det meste ud af livet her og nu. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoBS 1078 Skrevet 2. Maj, 2019 Og hvis Det slap være vildt, råt og upoleret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2126 Skrevet 2. Maj, 2019 Placebo er eet af mine yndlingsbands. Forsangeren er noget af det mest androgyne vi har set siden Boy George .. Var længe i tvil om om det var en mand eller en kvinde i "Taste of Men" ... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoBS 1078 Skrevet 2. Maj, 2019 (edited) @sneræven Redigeret 2. Maj, 2019 af NoBS Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoBS 1078 Skrevet 2. Maj, 2019 (edited) Her får du den bedste og flotteste live optagelse der findes med placebo @sneræven Redigeret 2. Maj, 2019 af NoBS 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thomas N. Skrevet 7. Maj, 2019 Lauersen skrev, den 22/4/2019 at 19:54: Jeg er ret pjattet med den nyeste sangerinde i Nightwish, Floor Jansen. Jeg synes hun er bedre end Anette Olzen som hun afløste, og også på linie med den oprindelige, Tarja Turunen (synes jeg). Her en live optagelse fra Tampere i 2015. Bemærk fangirl med tilbedende blik omkring 1:25. Jaa, jeg fandt vist ud af at indlejre. Jeg synes også at Floor Jansen er en rigtig god og powerfuld sangerinde. Hun har en rigtig flot, men samtidig meget stærk vokal. Tarja havde noget mystik over sig, som jeg godt kunne lide, men Floor synger bedre og stærkere live synes jeg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest fraodense Skrevet 9. Maj, 2019 Jackson Browne har lavet rigtig mange gode ørehængere. Her en enkelt smagsprøve. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slash 30 Skrevet 9. Maj, 2019 Lauersen skrev, den 28/4/2019 at 22:19: Jeg skal give dig tvillinger Metallica’s “One” er vel en af de bedste stykker musik der er skrevet. Deres egen musikvideo til sangen er nu også i en helt klasse for sig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest fraodense Skrevet 9. Maj, 2019 Lauersen skrev, den 28/4/2019 at 22:19: Jeg skal give dig tvillinger @Lauersen godt nok er de ikke tvillinger, men de er brødre og laver selv deres musik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 12. Maj, 2019 Der er noget hjertegribende over den tekst. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 12. Maj, 2019 og så elsker jeg denne her tøs` musik. Og den her musikvideo er virkelig sjov. Og underfundig. Og tragikomisk. Se den og find en grimasse der kan passe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 12. Maj, 2019 sneræven skrev, den 21.4.2019 at 22:11: Tak for Ladytron og Transition Vamp ... Mer' tøserock ... Love it Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Reader Skrevet 12. Maj, 2019 Lady C skrev, for 6 timer siden: Der er noget hjertegribende over den tekst. Enig. Hun er Miley Cyrus' gudmor som har lavet den i en lidt opdateret udgave. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Reader Skrevet 12. Maj, 2019 (edited) Og så lige lidt Garbage os super frække Shirley Manson. Redigeret 12. Maj, 2019 af Reader Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
slip 1022 Skrevet 12. Maj, 2019 Tarja, Floor, Sharon... vi skal også huske outsideren Amy Lee fra US: 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9654 Skrevet 12. Maj, 2019 Lady C skrev, for 13 timer siden: Der er noget hjertegribende over den tekst. Min favorit fra hende må næsten være hendes indspilning af den traditionelle "Silver Dagger" (der også har været indspillet af Joan Baez og en del andre): Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9654 Skrevet 12. Maj, 2019 slip skrev, 1 time siden: Tarja, Floor, Sharon... vi skal også huske outsideren Amy Lee fra US: Det skal vi bestemt. Kunne vi ikke også lige snige Manuela Kraller med ind: 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg