MC5tooge2 129 Skrevet 12. Maj, 2019 Lady C skrev, for 13 timer siden: Der er noget hjertegribende over den tekst. 2 alternative perspektiver... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MC5tooge2 129 Skrevet 12. Maj, 2019 Lady C skrev, for 13 timer siden: og så elsker jeg denne her tøs` musik. Og den her musikvideo er virkelig sjov. Og underfundig. Og tragikomisk. Se den og find en grimasse der kan passe Pink er stærkt undervurderet. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 12. Maj, 2019 (edited) Normalt er jeg ikke britney spears fan men lige den her synes jeg er så ærlig og rører mig. Jeg får helt ondt af hende - musikvideoen fortæller lidt om bagsiden af medaljen ved at være kendt og berømt, samt at der er også er et menneske bag ethvert ikon : Redigeret 12. Maj, 2019 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MC5tooge2 129 Skrevet 12. Maj, 2019 (edited) Bevis på at kvalitets sangskrivning kan godt skjules af overproduktion… Lady Gaga er også meget skyldig på samme konto. Redigeret 12. Maj, 2019 af MC5tooge2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2126 Skrevet 14. Maj, 2019 Lady C skrev, den 12.5.2019 at 02:17: Der er noget hjertegribende over den tekst. Dolly Pardon er så absolut ikke så tosset ... Når man er vokset op på landet, går *My Tennesse Mountain Home' til marv og ben ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Milf GFE Skrevet 15. Maj, 2019 Kan ikke leve uden musik. Faldt lige over denne her. Smuk kvinde, fedt budskab. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 16. Maj, 2019 Ryddede op i nogle gamle CD'er.... og faldt over en Melanie C plade..... Melanie C, min favorit-Spice Girl...... Nåh, men ordene i denne sang er fantastiske..... og musikken ikke helt ved siden af heller https://www.youtube.com/watch?v=GOpgpAXPM40 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest OdEnSe Skrevet 16. Maj, 2019 tvr skrev, for 35 minutter siden: Ryddede op i nogle gamle CD'er.... og faldt over en Melanie C plade..... Melanie C, min favorit-Spice Girl...... Nåh, men ordene i denne sang er fantastiske..... og musikken ikke helt ved siden af heller https://www.youtube.com/watch?v=GOpgpAXPM40 Er det en CD du har fået i hadegave ? :-O Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 16. Maj, 2019 OdEnSe skrev, for 6 minutter siden: Er det en CD du har fået i hadegave ? :-O Hahaha ihvertfald gave. Manden sang er jeg ret glad for Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest OdEnSe Skrevet 16. Maj, 2019 tvr skrev, for 1 minut siden: Hahaha ihvertfald gave. Manden sang er jeg ret glad for Så tænker jeg, hvordan ender man op med at få sådan en CD Det her er musik fra 90`erne af den gode slags. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15847 Skrevet 16. Maj, 2019 Fantastisk tråd, som spænder over forskelligheder i smag og behag. Fra 70'er bræk, som bringer kvalmen frem i mig selv her 40-50 år senere og til det ypperste indenfor kunsten. Jeg vil bidrage med, hvad der altid vil fremstå som cremen af musik, The Moody Blues fik æren af at bygge broen fra de klassiske mestre til rocken og vil altid stå som en milepæl i musikhistorien for sande elskere. Her er "Have you heard", hvor man vist skal være enten tonedøv eller ignorant i det klassiske, hvis men ikke fanger linket til både Richard Strauss' "Also sprach Zarathustra" og Joseph Haydns "Valjkyrien" 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest fraodense Skrevet 16. Maj, 2019 Lady C skrev, den 12/5/2019 at 02:23: og så elsker jeg denne her tøs` musik. Og den her musikvideo er virkelig sjov. Og underfundig. Og tragikomisk. Se den og find en grimasse der kan passe Super fængslende musikvideo og en rigtig ørehænger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Reader Skrevet 16. Maj, 2019 Hende P!nk er altså bare svært lækker i mine gamle øjne. Mums. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15847 Skrevet 16. Maj, 2019 (edited) Leonard Cohen- den bedste solist, der har levet, desværre nåede jeg aldrig at opleve ham live. Dance me to the end of love. Jeg kan ikke få nok af den violin Og så lige den officielle video Redigeret 16. Maj, 2019 af Onslow 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MC5tooge2 129 Skrevet 16. Maj, 2019 (edited) Halvfemserne var ret slatne år for musik, Pulp undtaget... Heldigvis ved årtusindeskiftet, fik vi gang I sagerne igen. Denne her er en af de sjovest fra den sidste periode med rigtig galskab i musikindustrien. Redigeret 16. Maj, 2019 af MC5tooge2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15847 Skrevet 16. Maj, 2019 Og så en 3. kategori.: Enhver, der har set filmen "Harrys Game", har kunnet nyde den irske gruppe Clannads tema til filmen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9654 Skrevet 16. Maj, 2019 Onslow skrev, for 5 timer siden: Jeg vil bidrage med, hvad der altid vil fremstå som cremen af musik, The Moody Blues fik æren af at bygge broen fra de klassiske mestre til rocken og vil altid stå som en milepæl i musikhistorien for sande elskere. Her er "Have you heard", hvor man vist skal være enten tonedøv eller ignorant i det klassiske, hvis men ikke fanger linket til både Richard Strauss' "Also sprach Zarathustra" og Joseph Haydns "Valjkyrien" Jeg kender dem bedst for "Nights in white satin", som er indspillet af et utal af andre kunstnere senere hen. Her i en version fra et par af mine "guilty pleasures" 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9654 Skrevet 16. Maj, 2019 Og så lige et lille møs til det hårdtarbejdende folk: 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 18. Maj, 2019 (edited) Interessant bidrag fra Island i dette års internationale Melodi Grand Prix...(!) Lak og læder...og S/M..? Redigeret 18. Maj, 2019 af ppd 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2126 Skrevet 18. Maj, 2019 Island er noget for sig ... Det må være naturen der gør det ... Island er også hjemsted for 'vedens særeste band' , Sigur Ros .. Og hér er Islands-stemning så det gør noget .... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2126 Skrevet 18. Maj, 2019 MC5tooge2 skrev, den 16.5.2019 at 20:55: Halvfemserne var ret slatne år for musik, Pulp undtaget... Heldigvis ved årtusindeskiftet, fik vi gang I sagerne igen. Denne her er en af de sjovest fra den sidste periode med rigtig galskab i musikindustrien. Jeps ... Brit-Pop-bølgen satte en masse i gang. Hér er een af de mere spøjse bands fra dengang ... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 18. Maj, 2019 Egentlig en ok sang som vandt i Israel selv om jeg syntes dette bidrag også var ok i tidernes morgen. Svenske John kom "Too Late" og vandt ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9654 Skrevet 25. Maj, 2019 Det må være tid til et besøg hos min musikalske Domina, den danske pige Amalie Bruun der går under kunstnernavnet "Myrkur". Hun har formået at dele metalverdenen i 2 lige store lejre af fans og haters, hvor jeg helt klart er på fan siden. Myrkur, jeg underkaster mig. Du er Gudinden, jeg er tjeneren. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
slip 1022 Skrevet 26. Maj, 2019 Onslow skrev, den 16.5.2019 at 17:06: Jeg vil bidrage med, hvad der altid vil fremstå som cremen af musik, The Moody Blues fik æren af at bygge broen fra de klassiske mestre til rocken og vil altid stå som en milepæl i musikhistorien for sande elskere. Der er skam ikke noget i vejen med MB, men det er altså en ære de må dele med en del andre: Procol Harum, The Nice / ELP, Jethro Tull, ... MB er de mindst rockede af de nævnte, og de eneste jeg, trods deres kvaliteter, aldrig lytter til længere. Jeg forbinder dem faktisk mere med at (østlig) mystik end med klassisk inspiration. Vi runder af med lidt Sibelius: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg