slip 1022 Skrevet 26. Maj, 2019 Lauersen skrev, for 19 timer siden: Det må være tid til et besøg hos min musikalske Domina, den danske pige Amalie Bruun der går under kunstnernavnet "Myrkur". Hun har formået at dele metalverdenen i 2 lige store lejre af fans og haters, hvor jeg helt klart er på fan siden. Myrkur, jeg underkaster mig. Du er Gudinden, jeg er tjeneren. Ja, det er en herlig verden: "2nd Wave Black Metal" Og så er hun det blideste og roligste væsen uden for scenen. Og synger også andre genrer: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Emmalie Skrevet 1. Juni, 2019 Lauersen skrev, den 26/5/2019 at 00:05: Det må være tid til et besøg hos min musikalske Domina, den danske pige Amalie Bruun der går under kunstnernavnet "Myrkur". Hun har formået at dele metalverdenen i 2 lige store lejre af fans og haters, hvor jeg helt klart er på fan siden. Myrkur, jeg underkaster mig. Du er Gudinden, jeg er tjeneren. Hun er helt fantastisk ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MC5tooge2 129 Skrevet 3. Juni, 2019 (edited) Egentlig er jeg ikke specielt glad for Frk Grants musik, men af og til kan hun lige et eller andet som er så melankolsk overdrevet at man kan bare ikke andet en lade sig rive med. Her, stort set en omskrivning af "when I'm 64". I får lige den her med rigtig flot klippet sammen klip fra Captain America, fordi jeg har en lille ting for Hayley Atwell.. musik dog oprindelig fra soundtrack'et til Baz Luhrmanns Great Gatsby. Redigeret 3. Juni, 2019 af MC5tooge2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 4. Juni, 2019 (edited) MC5tooge2 skrev, den 16.5.2019 at 20:55: Halvfemserne var ret slatne år for musik, Pulp undtaget... Heldigvis ved årtusindeskiftet, fik vi gang I sagerne igen. Denne her er en af de sjovest fra den sidste periode med rigtig galskab i musikindustrien. Den her fortjener simpelthen en kommentar. Den er vanvittig og fantastisk. Befriende crazy musikvideo med crazy musik. Tak for den Redigeret 4. Juni, 2019 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 4. Juni, 2019 Annie Lennox : Hvor har hun lavet meget godt musik . Jeg elsker når der er et budskab i musikken og en historiefortælling; som i denne : Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4596 Skrevet 5. Juni, 2019 En fantastisk video, med en fantastisk sanger(inde)...nåh ja hun er jo også ganske køn. Men sangen og videoen er blandt mine favoritter 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9654 Skrevet 9. Juni, 2019 Endnu en af mine "guilty pleasures", Ritchie Blackmores noget yngre kone Candice Night, der sammen med Ritchie udgør kernen i Blackmores Night. Ja, det er ham fra Deep Purple og Rainbow. Jeg ved ikke lige hvad han gør for ikke at blive ældre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MC5tooge2 129 Skrevet 11. Juni, 2019 Lady C skrev, den 4.6.2019 at 09:04: Synes Eurythmics advarsel om missionary men var meget fornuftig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MC5tooge2 129 Skrevet 11. Juni, 2019 (edited) Lauersen skrev, den 10.6.2019 at 00:10: Endnu en af mine "guilty pleasures", Ritchie Blackmores noget yngre kone Candice Night, der sammen med Ritchie udgør kernen i Blackmores Night. Ja, det er ham fra Deep Purple og Rainbow. Jeg ved ikke lige hvad han gør for ikke at blive ældre. Arabic scales. Og finger picking. Har jeg hørt. Og en peryk. Redigeret 11. Juni, 2019 af MC5tooge2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MC5tooge2 129 Skrevet 12. Juni, 2019 (edited) Sikkert indbilding… men en sang om de piger der har brug for os og som vi også har brug for. Og ja... det er en omskrivning af Bronski Beats "Smalltown Boy". ost Boys Lyrics There are boys Like fading coals Lost souls Switch blades In tribal ways There's good and evil In their eyes Lost boys I love those, lost boys Lost boys Where are those lost boys They're so lost in love They're so lost in love There are boys in the twilight zone Alone I see them drift away Saints with sins And heroines There's good and evil in their eyes Lost boys I love those, lost boys Lost boys Where are those lost boys Redigeret 12. Juni, 2019 af MC5tooge2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 12. Juni, 2019 (edited) @MC5tooge2 Det passer nu ikke helt at der ikke kom godt musik i 90èrne Alle udgivet i 90èrne Redigeret 12. Juni, 2019 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MC5tooge2 129 Skrevet 13. Juni, 2019 Lady C skrev, for 2 timer siden: @MC5tooge2 Det passer nu ikke helt at der ikke kom godt musik i 90èrne Jeg har en løbende diskussion med en af mine venner om netop det emne… hvor jeg har også har fremlagt fine eksempler af godt musik fra 90erne - men hvor jeg får et boldt tilbage der hedder "ja men alle de bands blev etableret i 80erne eller 70erne.". Som din liste er godt bevis på Men jo... der var undtagelser. Bare ikke så mange. En anden 90er band jeg er stadig meget glad for er Garbage. Og 90erne uden PJ havde været meget kedelige (dog er denne her fra 2000 og hun bliver bare bedre og bedre). Der skal også nævnes Elastica og The Breeders som andre undtagelser til reglen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
slip 1022 Skrevet 13. Juni, 2019 Lady C skrev, for 19 timer siden: Det passer nu ikke helt at der ikke kom godt musik i 90èrne 4 non Blondes - Whats up.... den har altid skurret i mine ører; det er en stor sang - problemet er at hendes stemme ikke er helt lige så stor som sangen Hun magter den ikke helt; det bliver nærmest fysisk anstrengende at høre på. Min oplevelse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MC5tooge2 129 Skrevet 13. Juni, 2019 (edited) Heldigvis blev Linda Perry bare ved med at skrive gode sange, blandt andet til Pink. Her en alternativ version af "What's Up" af en ret dygtig ung kvinde da hun stadig gik I folkeskole…. Den er ikke perfekt - det er bare en demo jo... men ikke helt slemt for en begynder. Spår en stor fremtid til hende… hun har allerede udgivet 2 albums med hendes grunge band Hands Off Gretel og der kommer en solo album til august. Redigeret 13. Juni, 2019 af MC5tooge2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest fraodense Skrevet 14. Juni, 2019 Ham her er nu også ret fed - orkesteret er det samme der spiller med Neil Young 29/6 på tinderbox Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2126 Skrevet 22. Juni, 2019 @Emmalie Formidabel musik fra Down Under ... Hér er lidt agit-pop sammesteds fra ... lidt et særsyn at få en opskrift leveret på dén måde ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MC5tooge2 129 Skrevet 22. Juni, 2019 (edited) Hvis vi skal over I musik fra dernede… mit bud er Det er naturligvis Lisa Gerrard, som er kendt efterhånden fra film soundtracks osv… Og vi kan hellere ikke komme udenom ham her, som er nok Australiens største talent nogensinde … har kun valgt den her fordi min elskede Polly-Jane også er med. Kan desuden se at Myrkur er med i tråden. Har en gang stået foran hende til en koncert hvor hun var i publikum inden jeg vidste hvem hun var. Ganske spektakulær kvinde, også I hverdagstøjet og uden sminke. Redigeret 22. Juni, 2019 af MC5tooge2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Emmalie Skrevet 23. Juni, 2019 faldt over dette nummer idag, repeeeat Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Visti-Vistisen 1899 Skrevet 24. Juni, 2019 fraodense skrev, den 14/6/2019 at 21:05: Ham her er nu også ret fed - orkesteret er det samme der spiller med Neil Young 29/6 på tinderbox Lukas er Willies søn. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest fraodense Skrevet 26. Juni, 2019 Visti-Vistisen skrev, den 24/6/2019 at 16:20: Lukas er Willies søn. I know Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Rust in Peace Skrevet 26. Juni, 2019 Emmalie skrev, den 24/6/2019 at 01:09: faldt over dette nummer idag, repeeeat Minder den ikke lidt om den her: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg