Lauersen 9654 Skrevet 26. Juni, 2019 Rust in Peace skrev, for 3 minutter siden: Minder den ikke lidt om den her: Jeg kom mere til at tænke på et andet nummer af ældre dato, som jeg først blev opmærksom på for nylig. Jeg troede ellers jeg kendte til alt hvad Ronnie James Dio havde bedrevet. Bemærk endelig den "gammeldags" stereolyd. Man bliver jo helt nostalgisk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 26. Juni, 2019 Er lige i humør til ham her. Han har lavet fantastisk musik som jeg aldrig bliver træt af at høre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4207 Skrevet 27. Juni, 2019 blir i mega godt humør af denne her,,,, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9654 Skrevet 1. Juli, 2019 Lad os lige få et par seje tøser der spiller Led Zeppelin: 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4207 Skrevet 6. Juli, 2019 I disse klima tider er denne her da ret aktuel,, 4.10 Giv mig dit allerbedste blæs 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtvestagurken 831 Skrevet 11. Juli, 2019 Tråden mangler et skud Neil Young: God dag derude 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9654 Skrevet 11. Juli, 2019 Midtvestagurken skrev, for 10 minutter siden: Tråden mangler et skud Neil Young: God dag derude Har marathon-hørt hele LP'en for rigtigt mange år siden. Fedt med et genhør. Må finde den igen på YT. Mange fede sange på den. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest fraodense Skrevet 11. Juli, 2019 Midtvestagurken skrev, 1 time siden: Tråden mangler et skud Neil Young Her fra hans koncert på Tinderbox for nylig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MC5tooge2 129 Skrevet 11. Juli, 2019 Nok den mest intens band jeg nogensinde har set live. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9654 Skrevet 11. Juli, 2019 Lauersen skrev, for 16 timer siden: Har marathon-hørt hele LP'en for rigtigt mange år siden. Fedt med et genhør. Må finde den igen på YT. Mange fede sange på den. Og så huskede jeg alligevel forkert. Det var "Weld" albummet jeg marathonhørte i sin tid. Powderfinger er på dem begge. Og det er Hey Hey, My My også. Til mit forsvar for min hukommelse skal det siges at der blev suget en del bønner mens den vinylskive kørte rundt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtvestagurken 831 Skrevet 11. Juli, 2019 Weld er også et rigtig fedt album. Endelig er der også dobbeltalbummet "Live Rust" som også indeholder en version af "Powderfinger". Her dog et andet nummer fra dette album: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtvestagurken 831 Skrevet 12. Juli, 2019 Et nummer med en helt særlig atmosfære Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtvestagurken 831 Skrevet 14. Juli, 2019 (edited) In my secret life... Er ret vild med navnlig den her sang. Redigeret 14. Juli, 2019 af Midtvestagurken 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15847 Skrevet 14. Juli, 2019 Midtvestagurken skrev, for 38 minutter siden: In my secret life... Er ret vild med navnlig den her sang. Fantastisk nummer og fremførelse, lad mig supplere med noget mindst lige så godt af samme Gud i musikkens verden. Den violin kan få mig til at svimle helt hen. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Emmalie Skrevet 21. Juli, 2019 Faldt lige over den her midt i morgenkaffen, blid og behagelig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 25. Juli, 2019 "Efter jeg fik prøvet græsk, siger mine venner at jeg ikke er særlig rask.." Humleridderne.. Den har jeg ikke hørt før.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Slush Skrevet 26. Juli, 2019 Jeg hørte dizzy miss Lizzy til grøn, Tim Christiensen er fandme undervurderet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9654 Skrevet 30. Juli, 2019 Emmalie skrev, den 21.7.2019 at 07:04: Faldt lige over den her midt i morgenkaffen, blid og behagelig Rainbow fra perioden med Dio som forsanger er der bestemt blandt mine favoritter. Er dog ikke så vild med perioden efter, så helt fint for mig at Ritchie Blackmore lukkede projektet og stiftede Blacmore's Night sammen med Candice Night. Her er lidt mere fra dem (Uriah Heap cover): (Temple of the king er iøvrigt også på samme album som "self-cover") 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
69er 207 Skrevet 1. August, 2019 Anderledes udgave af det fremragende nummer "Lost on You" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 1. August, 2019 Bliver aldrig træt af denne her Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2126 Skrevet 3. August, 2019 (edited) Dén her bli'r JEG aldrig træt af ... Walk The Moon er formidable (altså lige indtil de fik et hit - men den her er fra før den tid ... ) Eet af de mest sprudlende og livsbekræftende stykker pop-rock der nogensinde er lavet ... If you ask me ... Redigeret 3. August, 2019 af sneræven 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9654 Skrevet 23. August, 2019 En dejlig kvinde der har forstået at ældes med ynde, Doro Pesch: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Don T 340 Skrevet 23. August, 2019 Hvis man er til rock af den gamle skole (a la Led Zeppelin) så kan Rival Sons varmt anbefales. Er man mere til soul (tænk James Brown) så er The Heavy et bekendtskab værd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 6. September, 2019 Har lige opdaget den her Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg