Midtvestagurken 831 Skrevet 13. Januar, 2020 (edited) Så er der dømt guitarfræs Meldingen om at videoen er blokeret, gælder kun den embeddede video. Hvis man klikker videre til Youtube, får man adgang Redigeret 13. Januar, 2020 af Midtvestagurken 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtvestagurken 831 Skrevet 17. Januar, 2020 Det er fredag og tid til et drys ska: 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9654 Skrevet 17. Januar, 2020 Midtvestagurken skrev, for 25 minutter siden: Det er fredag og tid til et drys ska: Ja, lad os dog endelig drysse løs af det: 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest fraodense Skrevet 17. Januar, 2020 Tysk musik fra det gamle DDR når det er bedst https://m.youtube.com/watch?v=JBb_A2GkD8M Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9654 Skrevet 25. Januar, 2020 Lauersen skrev, den 19.11.2019 at 21:49: Jeg arbejder lidt i at komme afsted og se Dream Theater når de spiller i Helsingør d.24. januar. Jeg kom afsted sammen med min datter til det der skulle blive min første koncert med Dream Theater og hendes første koncert i det hele taget. Kulturværftet i Helsingør hvor det foregik er egentligt blevet et super fedt sted hvor der lader til at foregå en del ting. Vi fik lidt at spise i streetfood området, og kunne uden for meget menneskemylder og panik komme næsten forrest. De fleste andre til stede var mænd i fyrrerne med fuldskæg og farkrop som mig selv, så jeg faldt kun udenfor ved at have min datter med. Lyd osv var fint trods den gamle skibsværftbygning, og John Myung (bas), John Petrucci (guitar), Jordan Rudess( keyboard) og Mike Mangini (trommer, erstatter faktisk Mike Portnoy ok) gjorde det alle fænomenalt, men James LaBrie kunne med fordel have varmet sin noget rustne stemme lidt op før han gik på. De to første numre lød han virkelig skidt, men det blev dog bedre efterhånden. Det andet nummer på sættet var ellers et af mine favoritter, A Nightmare To Remember: 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Visti-Vistisen 1899 Skrevet 28. Januar, 2020 Midtvestagurken skrev, den 14/1/2020 at 00:57: Så er der dømt guitarfræs Meldingen om at videoen er blokeret, gælder kun den embeddede video. Hvis man klikker videre til Youtube, får man adgang Hvis det da endelig skal være, så er en flok kønne piger nu lang bedre at kigge på (Neil Young er sgu ikke særlig sexet) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest fraodense Skrevet 1. Februar, 2020 Lady C skrev, for 10 timer siden: Tak for udvidelse af min musikhorisont. Sikke en stemme og stemning hun kan sætte :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 2. Februar, 2020 @fraodense: Så prøv at hør den her : Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest fraodense Skrevet 2. Februar, 2020 Lady C skrev, for 5 timer siden: @fraodense: Så prøv at hør den her : Sikke en kvinde, rytmen og billederne går lige i underlivet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest fraodense Skrevet 2. Februar, 2020 Lady C skrev, for 5 timer siden: Eller den her : Dejlig stemningsfyldt musik - måske en anelse melankolsk. Tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest fraodense Skrevet 2. Februar, 2020 @Lady C Så får du lige en af mine gamle favoritter. Han har lavet mange ørehængere. https://youtu.be/scsJZ67ssDY Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 5. Februar, 2020 Når man er ked af , det virker hver gang 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Visti-Vistisen 1899 Skrevet 6. Februar, 2020 Jammerligt rent musikalsk, men det minder mig om at jeg skal klippes idag.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Emmalie Skrevet 18. Februar, 2020 Hvorfor lader vi den stakkels musiktråd dø? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2126 Skrevet 18. Februar, 2020 .. en Hollies-klassiker ... .. men har desværre svært ved at holde styr på hvad jeg har lagt ud ... må få det skrevet ned .. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Styrvolt 641 Skrevet 19. Februar, 2020 Ingen musikliste uden den nyeste James Bond - sang https://music.youtube.com/watch?v=GB_S2qFh5lU&feature=share Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtvestagurken 831 Skrevet 20. Februar, 2020 (edited) Emmalie skrev, den 18.2.2020 at 19:17: Hvorfor lader vi den stakkels musiktråd dø? Som talt ud af min mund Her er der noget både for ører og øjne. Virkelige nogle dejlige damer med former Redigeret 20. Februar, 2020 af Midtvestagurken 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Styrvolt 641 Skrevet 20. Februar, 2020 Midtvestagurken skrev, 1 time siden: Som talt ud af min mund Her er der noget både for ører og øjne. Virkelige nogle dejlige damer med former Enig, det er nogle dejlige duller. Men denne version yder dem bedre retfærdighed. Både billede - og lydmæssigt. https://music.youtube.com/watch?v=aLnZ1NQm2uk&feature=share 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14286 Skrevet 20. Februar, 2020 Sikke en skøn tråd med mange af de gode gamle numre og enkelte nye jeg ikke kendte. Har lyttet mest til dansk og svensk musik; Savage Rose, Sebastian, DAD, TV2, Mikael Wiehe, Björn Afzelius og mange andre, men lytter bredt til pop, rock, folk, verdensmusik. Tre numre har i særlig grad fulgt mig og kan jeg stadig lytte til igen og igen. Rolling Stones med Angie KD Lang med Leonard Cohens Hallelujah Ängeln i rummet af Eva Dahlgren 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2126 Skrevet 20. Februar, 2020 (edited) En helt anden boldgade ... Tror mange af os landbodrenge fra dengang var John Denver fans ... Redigeret 20. Februar, 2020 af sneræven 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 21. Februar, 2020 Styrvolt skrev, for 4 minutter siden: Her er jeg 100 % enig med dig. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Styrvolt 641 Skrevet 21. Februar, 2020 (edited) Krølle Bølle Jr. skrev, for 2 minutter siden: Her er jeg 100 % enig med dig. Sorry. Missclick Her nok verdens smukkeste melodi. Så må man tage det religiøse med. Af J. S. BACH. https://music.youtube.com/watch?v=WUo7tQOvapE&feature=share Redigeret 21. Februar, 2020 af Styrvolt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg