slip 1022 Skrevet 4. April, 2020 Nye tider skrev, for 23 timer siden: Den sidste tid har jeg lyttet en del til "Sensation White" - som er et Tranceevent med House Music/synthpop og Light show i Amsterdam Arena (Johan Cruijff Arena). De har skam også været forbi Parken i Danmark, og flere andre lande. https://da.wikipedia.org/wiki/Sensation Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gh0st 919 Skrevet 4. April, 2020 En lille efterlysning: Sidder lige og har udlængsel og vil så gerne sydpå Er her nogen der har et link eller hint til noget lækkert spansk akustisk guitar musik ? Jeg havde engang en CD med utroligt flot guitar spil, men den er pist borte. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 4. April, 2020 Gh0st skrev, for 9 minutter siden: En lille efterlysning: Sidder lige og har udlængsel og vil så gerne sydpå Er her nogen der har et link eller hint til noget lækkert spansk akustisk guitar musik ? Jeg havde engang en CD med utroligt flot guitar spil, men den er pist borte. Hej @Gh0st Fik den her CD i en gang pakkeleg. De andre grinede af mig. Men må sige, jeg hører den da stadig af og til. Kan også anbefale den her. Ja synes det lyder godt. God aften. KK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gh0st 919 Skrevet 4. April, 2020 @kanonkogen den første var very nice - en fuldtræffer, den anden not so much desværre, men tak for link Jeg tænker lidt i retning af gutiaren på Sting's fragile: ' ' 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 4. April, 2020 Gh0st skrev, for 17 minutter siden: @kanonkogen den første var very nice - en fuldtræffer, den anden not so much desværre, men tak for link Jeg tænker lidt i retning af gutiaren på Sting's fragile: ' ' Ja der kan, jeg desværre ikke hjælpe. God aften. KK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gh0st 919 Skrevet 5. April, 2020 (edited) Så fandt ejg sgu endelig den mistede CD, god nok på Youtube https://www.youtube.com/watch?v=bwlOPnc5VSY Tror jeg skal ud og købe en spansk Rioja 3 liters Bag in a Box og nyde de lækre toner. Jeg får helt lyst til at danse (ikke et kønt syn) Redigeret 5. April, 2020 af Gh0st Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 5. April, 2020 Når jeg hører den, jeg danser på skyerne ,fantastisk trioen med vokaler som matcher hinanden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gh0st 919 Skrevet 5. April, 2020 Visti-Vistisen skrev, den 2.4.2020 at 23:31: Good call Jeg byder over med John Lee Hooker and Van Morrison : Don't Look Back Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mature man Skrevet 13. April, 2020 Jeg er ret pjattet med Tommy Emanuel, en fantastisk guitarist som formår at lave et helt orkester ud af sin guitar Han har i øvrigt været dansk gift Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Visti-Vistisen 1899 Skrevet 15. April, 2020 (edited) Nogle gange dukker der noget anderledes men fascinerende musik op blandt Youtubes anbefalinger. Redigeret 15. April, 2020 af Visti-Vistisen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17603 Skrevet 15. April, 2020 Visti-Vistisen skrev, den 11.4.2020 at 13:26: Manden er hollandsk kult. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191994 Skrevet 16. April, 2020 https://www.dr.dk/drtv/kanal/dr2_20876 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtvestagurken 831 Skrevet 20. April, 2020 (edited) Livsbekræftende musik som passer godt til dagen i dag Ret smart tingest, sådan en boss loop station Redigeret 20. April, 2020 af Midtvestagurken Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4207 Skrevet 4. Maj, 2020 Fed sang fede danse moves Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
RawFucker 22 Skrevet 4. Maj, 2020 Musik har altid været en stor del af mit liv og en varig styrke i mit mentale helbred. Jeg spænder vidt, lige fra klassiske stykker til ultra hård metal, med en hyggelig rundtur i den elektroniske afdeling. Pop har jeg dog aldrig kunnet forlig mig med. Nu vil jeg ikke kede jer med utallige links, men et par sjove stykker kan i da få: Husk det drenge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Onkel Reje Skrevet 4. Maj, 2020 RawFucker skrev, for 2 timer siden: Musik har altid været en stor del af mit liv og en varig styrke i mit mentale helbred. Jeg spænder vidt, lige fra klassiske stykker til ultra hård metal, med en hyggelig rundtur i den elektroniske afdeling. Pop har jeg dog aldrig kunnet forlig mig med. Nu vil jeg ikke kede jer med utallige links, men et par sjove stykker kan i da få: Husk det drenge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 6. Maj, 2020 Nemtøs skrev, den 17.2.2019 at 11:15: Jeg lytter til meget forskelligt musik og nyder det meste Denne sang tryllebinder mig: https://www.youtube.com/watch?v=wDjeBNv6ip0 Jeg kan godt forstå, at du bruger ordet tryllebinder, virkelig en vidunderlig sang. Tak fordi du delte den. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Don T 340 Skrevet 6. Maj, 2020 (edited) Nummeret findes også med vokal, men jeg foretrækker den instrumentale udgave. Titlen på nummeret er meget beskrivende, nummeret har en næsten hypnotisk effekt. Redigeret 6. Maj, 2020 af Don T Edit Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4207 Skrevet 10. Maj, 2020 (edited) Dejlig sang , hvilken charme trold og sjov dans, fede trommer cool beat, ja det hele spiller bare lige her,,, Og det er jo weekend,,, lidt endnu Redigeret 10. Maj, 2020 af Hunting for beaver Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg