mignuigen 582 Skrevet 14. Maj, 2020 Jeg husker for en del år siden at have set islandske Björk synge og optræde i en video, delvist nøgen. Flotte bryster. Men jeg kan ikke finde videoen. Kan i hjælpe? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9654 Skrevet 14. Maj, 2020 mignuigen skrev, for 42 minutter siden: Jeg husker for en del år siden at have set islandske Björk synge og optræde i en video, delvist nøgen. Flotte bryster. Men jeg kan ikke finde videoen. Kan i hjælpe? Kendte den faktisk ikke selvom jeg har hørt en del med Björk/Sugarcubes. Den var nem at google sig frem til. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mignuigen 582 Skrevet 15. Maj, 2020 Tak for videoen @Lauersen, Nogle er bare bedre til at Google end andre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 16. Maj, 2020 Det sydafrikanske band Clout havde et fint hit med "I'll be your Substitute". Godt nok har jeg taget mig selv i at synge Prostitute i stedet for.. https://youtu.be/W2BFH6MhFJU Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4207 Skrevet 16. Maj, 2020 savner min broder herinde fra , en lille sød sang om ham Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4207 Skrevet 20. Maj, 2020 Synes at ord er lidt overflødige lige her,,, måske den flotteste stemme ever Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 20. Maj, 2020 Denne får mig altid i stemning Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Lick 13 Skrevet 22. Maj, 2020 Så skal der danses tæt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 22. Maj, 2020 Mr. Lick skrev, for 2 minutter siden: Så skal der danses tæt Så dansepartneren kan mærke "humøret"? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9654 Skrevet 22. Maj, 2020 Mr. Lick skrev, for 1 time siden: Så er der fest Er godt nok ærgerlig over at jeg ikke får set dem til Copenhell alligevel. Gad vide om de kan overtales til at skyde pensionen et års tid (og om man så må komme til koncert til den tid). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4596 Skrevet 24. Maj, 2020 Her er en guitarklassiker: Den er fra 1967, bemærk hvorledes der anvendes feed-back på en måde som Jimi Hendrix og Carlos Santana senere også benyttede sig af. Komponisten og guitaristen er Peter Green, der skrev sig ind i rækken af fantastiske guitarister hos John Mayall. Nævnes skal yderligere Eric Clapton og Mick Taylor. Jeg synes nummeret er så stemningsfuldt og velspillet, at jeg får gåsehud af det. Venligst OT (der netop har Santana i baggrunden) 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mickey Maus Skrevet 24. Maj, 2020 Nannas Hjørne skrev, den 20.5.2020 at 21:49: Denne får mig altid i stemning Er mere til originalen med Talking heads, men et godt cover nummer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 24. Maj, 2020 Mickey Maus skrev, for 6 minutter siden: Er mere til originalen med Talking heads, men et godt cover nummer. Jeg hørte denne først, så den har altid lagt mig lidt nærmere, og Tom Jones er nu dejlig, men originalen er selvfølgelig sublim. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Onkel Reje Skrevet 24. Maj, 2020 Nannas Hjørne skrev, for 1 time siden: Jeg hørte denne først, så den har altid lagt mig lidt nærmere, og Tom Jones er nu dejlig, men originalen er selvfølgelig sublim. Her et andet Talking Heads cover nummer, Listening Wind , som klarer sig ret så godt, originalen nedenunder, som er et vildt nummer: xxx Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MornFed 1314 Skrevet 8. Juni, 2020 Kender I det ? Ansporet af anden tråd om tilværelsens imellem mere barske nedslag har en bestemt sang kværnet rundt i hovedet. Nu deles den Reseach på originalen http://www5.kb.dk/da/nb/samling/ma/fokus/ugens_hit/uge_17_1974_seasons_in_the_sun.html angiver en mere humoristisk vinkel og en modvægt til tristessen i forhold til den omskrevne amerikaniserede version. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtvestagurken 831 Skrevet 14. Juni, 2020 En klassiker som jeg lige tilfældigt faldt over idag. Som at blive slynget 45 år tilbage i tiden.... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4207 Skrevet 15. Juni, 2020 denne her vækker gode minder fra en lille sommerflirt , foregik i Ungarn ved balatonsøen året var 1996 takker til @Lady C for lige at starte en helt fantastisk tråd 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Soothsayer 300 Skrevet 16. Juni, 2020 Det er sommer og forhåbentligt ingen illusioner... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 17. Juni, 2020 (edited) Griber du mig når jeg falder Snup lige et stykke af den danske vidunderlige sommer og lad de lyse sommeraftner emme af livsglæde,livsvisdom, rytme og i dette stykke danske musik. Redigeret 17. Juni, 2020 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4207 Skrevet 17. Juni, 2020 Tidligere forsanger i DmD,, Philippa sidder lige nu deroppe og passer på os allesammen ,,,RIP Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mickey Maus Skrevet 17. Juni, 2020 (edited) Midtvestagurken skrev, den 29.5.2020 at 00:36: Godt cover af et gammelt Jeff Healey nummer fra 1990 Redigeret 17. Juni, 2020 af Mickey Maus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtvestagurken 831 Skrevet 18. Juni, 2020 Mickey Maus skrev, for 11 timer siden: Godt cover af et gammelt Jeff Healey nummer fra 1990 Ja de piger har virkelig talent. I øvrigt var Jeff Healeys version også et cover. Det er oprindeligt et Beatles nummer skrevet af George Harrison. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg