Guest Onkel Reje Skrevet 18. Juni, 2020 Gh0st skrev, den 4/4/2020 at 20:42: En lille efterlysning: Sidder lige og har udlængsel og vil så gerne sydpå Er her nogen der har et link eller hint til noget lækkert spansk akustisk guitar musik ? Jeg havde engang en CD med utroligt flot guitar spil, men den er pist borte. Bedre sent end ........ Guitar "Speed", kalorie let "Coke" xxxx Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mickey Maus Skrevet 18. Juni, 2020 Midtvestagurken skrev, for 9 timer siden: Ja de piger har virkelig talent. I øvrigt var Jeff Healeys version også et cover. Det er oprindeligt et Beatles nummer skrevet af George Harrison. Det er gået lige forbi min indre musik nørd, tak for god info. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest fraodense Skrevet 18. Juni, 2020 Tillykke til Sir Paul McCartney med fødselsdagen. Her i selskab med Neil Young med en Beatles klassiker :) https://youtu.be/ZCjWa7ypZMc Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Onkel Reje Skrevet 19. Juni, 2020 Onkel Reje skrev, for 20 timer siden: Bedre sent end ........ Guitar "Speed", kalorie let "Coke" xxxx Ikke at glemme vores egen Christian Sievert. Kan desværre ikke finde klippet fra Mifunes Sidste Sang, hvor Sievert sidder i et hjørne med en guitar som en savlende grøntsag, og pludselig går grassat med en spansk Flamenco. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 20. Juni, 2020 (edited) Og til dem der er til de små petit kvinder : Her er der virkelig guf i Kylie Minoques vidunderlige lille appetitlige popo : Lækker og sexet sang og musikvideo Redigeret 20. Juni, 2020 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 20. Juni, 2020 Lady C skrev, for 12 minutter siden: Og til dem der er til de små petit kvinder : Her er der virkelig guf i Kylie Minoques vidunderlige lille appetitlige popo : Lækker og sexet sang og musikvideo Kan tydeligt huske den sang ,var min datters favorit sang , har hørt 100 gange fra hendes værelse på en time , men alligevel elsker den, både sang og datter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Onkel Reje Skrevet 20. Juni, 2020 Lady C skrev, for 2 timer siden: Og til dem der er til de små petit kvinder : Her er der virkelig guf i Kylie Minoques vidunderlige lille appetitlige popo : Lækker og sexet sang og musikvideo Minogue på bagsædet i Caves bil, kan nu også få mundvandet til at løbe .......... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 20. Juni, 2020 Onkel Reje skrev, for 3 timer siden: Minogue på bagsædet i Caves bil, kan nu også få mundvandet til at løbe .......... Bliver lidt forvirret - hvori består musikken ? Er det baggrundsmusikken eller ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Soothsayer 300 Skrevet 20. Juni, 2020 Kylie Minogue og Nick Cave... ja, ok lad os blive i familien down-under. De stærkeste og klareste lys brænder oftest hurtigst ud... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Visti-Vistisen 1899 Skrevet 20. Juni, 2020 Jamen så lad os da blive dernede.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MornFed 1314 Skrevet 20. Juni, 2020 Indrømmet - ørerne spidses ved nykomponeret covernummer. Go/No go på et splitsekund i forhold til egen "original" Denne lidt smooth club-agtige version fængede 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Soothsayer 300 Skrevet 20. Juni, 2020 Ok, tid til noget mere sommer-stemning, her leveret i lækker Dream Pop fra hinsidan. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mickey Maus Skrevet 20. Juni, 2020 Mere fra down under. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9654 Skrevet 20. Juni, 2020 Australien tema ligefrem. Så skal det næsten være den her: 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 21. Juni, 2020 (edited) . Redigeret 21. Juni, 2020 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4207 Skrevet 21. Juni, 2020 (edited) Nu vi er ved alletiders nostalgi og i særdeleshed Shubberne så er denne her også en af mine favoritter,,, ja der er i det hele taget ikke mange af deres sange som ikke blev store hits, eller sagt lidt mere direkte de fleste sange blev og er stadigvæk store hits, og folk spiller dem rundt omkring i DK Redigeret 21. Juni, 2020 af Hunting for beaver Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 21. Juni, 2020 Hunting for beaver skrev, for 8 timer siden: Nu vi er ved alletiders nostalgi og i særdeleshed Shubberne så er denne her også en af mine favoritter,,, ja der er i det hele taget ikke mange af deres sange som ikke blev store hits, eller sagt lidt mere direkte de fleste sange blev og er stadigvæk store hits, og folk spiller dem rundt omkring i DK Meget aktuel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 21. Juni, 2020 Lady C skrev, den 20.6.2020 at 11:38: Og til dem der er til de små petit kvinder : Her er der virkelig guf i Kylie Minoques vidunderlige lille appetitlige popo : Lækker og sexet sang og musikvideo Foretrækker til enhver tid din og skæbnesynfonien Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MickeyM 1154 Skrevet 21. Juni, 2020 Misjo1 skrev, 1 time siden: Foretrækker til enhver tid din og skæbnesynfonien Uh ha, jeg forestiller mig at det var noget af en tur Fedt! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 22. Juni, 2020 (edited) Se lige hvad jeg fandt det er da lige til at blive glad i låget af Redigeret 22. Juni, 2020 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg