Guest Den Krøllede Skrevet 8. Juli, 2020 Oser af sex, TLC Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4207 Skrevet 11. Juli, 2020 dejlig glad sang man får helt lyst til at danse lidt med 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9654 Skrevet 11. Juli, 2020 En lille kærlighedserklæring: 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9654 Skrevet 30. Juli, 2020 Nu startede hele tråden med Eivør, så jeg tænker at lidt Heilung ikke er helt ved siden af. Jeg har måske en lille "ting" med Maria Franz (sang og menneskeknogle-percussion), men jeg kan da også lide sangen som helhed. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Soothsayer 300 Skrevet 31. Juli, 2020 Up and Down. Så lykkedes det da mig at finde to sange der ikke er blandet ind i Youtube & Koda krigen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Onkel Reje Skrevet 9. August, 2020 Lauersen skrev, den 31.7.2020 at 01:21: Nu startede hele tråden med Eivør, så jeg tænker at lidt Heilung ikke er helt ved siden af. Jeg har måske en lille "ting" med Maria Franz (sang og menneskeknogle-percussion), men jeg kan da også lide sangen som helhed. Husk at få hevet visdomstænderne ud før det er for sent! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Onkel Reje Skrevet 9. August, 2020 Gazoink en stemme, og et Kate Bush cover af de bedre. xxxxx xxxxx Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gh0st 919 Skrevet 10. August, 2020 Er jeg den eneste der er vildt forelsket i det her nummer forrygende smukt fremført af Mette Lindberg ? Melody Noir Hvis det her nummer var fra et film soundtrack, ville jeg uden tøven se den film 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 26. August, 2020 Somme tider efter fantastisk gensidig givende sex, bobler en overvældende følelse af taknemmelighed og hengivenhed i mig og omkvædet i denne sang er meget sigende. Tak til de dejlige mænd som giver mig den skønne fornemmelse i kroppen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sweetmand 346 Skrevet 27. August, 2020 Nemtøs skrev, for 7 timer siden: Somme tider efter fantastisk gensidig givende sex, bobler en overvældende følelse af taknemmelighed og hengivenhed i mig og omkvædet i denne sang er meget sigende. Tak til de dejlige mænd som giver mig den skønne fornemmelse i kroppen Jamen Du ER bare smuk og dejlig. Og længere er den ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4207 Skrevet 7. September, 2020 fedt nummer Hr. Elmings Fætter ved 1.34 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Soothsayer 300 Skrevet 8. September, 2020 Fire Visioner, Fire Drømme, Fire Videoer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9654 Skrevet 19. September, 2020 Alle de ting man ikke må mere koncerter, fester osv. Man må virkelig håbe vi snart får virkeligheden tilbage. Vi skal have et brag af en fest med alle de freaky typer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtvestagurken 831 Skrevet 21. September, 2020 En stemme der lyder som sølv. Et album fyldt med sange som hver fortæller en historie og vækker magiske billeder... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Soothsayer 300 Skrevet 4. Oktober, 2020 Tale er sølv, tavshed er guld ? Tænker bare på hvad en guld og sølvsmed mon tager for disse metaller i dag... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 6. Oktober, 2020 uhh den her må jeg dele med jer. Har hørt og set den 4 gange nu efter at have fået den tilsendt i morges. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 6. Oktober, 2020 øv kan ikke se den Videoen er ikke tilgængelig Denne video er adgangsbegrænset. Prøv at logge ind med en G Suite-konto. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 6. Oktober, 2020 Misjo1 skrev, for 13 minutter siden: øv kan ikke se den Videoen er ikke tilgængelig Denne video er adgangsbegrænset. Prøv at logge ind med en G Suite-konto. ej øv . Jeg har ingen problemer med at se den Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Onkel Reje Skrevet 8. Oktober, 2020 Lady C skrev, den 6.10.2020 at 11:33: uhh den her må jeg dele med jer. Har hørt og set den 4 gange nu efter at have fået den tilsendt i morges. Jeg kan snildt se den, men kan nu også snildt undvære den ....................... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Onkel Reje Skrevet 8. Oktober, 2020 "The Book of Love" Har "altid" hørt Peter Gabriels version, indtil sidste år hvor faldt over originalen: Originalen, med Stephin Merritt fra The Magnetic Fields Und Peter Gabriel's version Et lille flæb herfra. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9654 Skrevet 8. Oktober, 2020 Super nyhed i dag. Det lader til at jeg alligevel kommer til at se Kiss på Copenhell. Der er selvfølgelig alt mulig der kan gå galt da ingen ved hvordan verden ser ud til næste år, men håbet er godt nok til mig. https://ekstrabladet.dk/musik/dkmusiknyt/legender-siger-farvel-paa-copenhell/8319421 Jeg tror den næste pige jeg køber en lille hyggestund hos skal have en ordentlig slikketur. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MornFed 1314 Skrevet 9. Oktober, 2020 Lauersen skrev, for 16 timer siden: ..... Kiss på Copenhell. Jeg tror den næste pige jeg køber en lille hyggestund hos skal have en ordentlig slikketur. Fingrene må krydses og benene spredes for at arrangementet gennemføres "Hr. alias Gene Simmons tungevirtuos" (Øv - har selv lige fået en aflysning til Johhny Madsen her i efteråret. Her siger vedholdende rygter, at den gode hr. Madsen efter et år fortsat er på vandvognen -ganske flot) Men god fornøjelse med Copenhell/Kiss Hr. @Lauersen Påtænkes "bundgas" med molevitten ? fan fotos mv. ? Lidt til tråden fra samme tidsperiode - et genhør jeg havde i weekenden. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Soothsayer 300 Skrevet 9. Oktober, 2020 Lady C skrev, den 6.10.2020 at 11:33: uhh den her må jeg dele med jer. Har hørt og set den 4 gange nu efter at have fået den tilsendt i morges. Hmmm...Dødemandsvals? Nå ja Halloween er aflyst...Det bliver der ikke meget af i år...Men musikken har vi da, så er spørgsmålet om Zombier går i takt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bobbe 264 Skrevet 9. Oktober, 2020 (edited) Det her er bare en fantastisk sang. Sætter mange tanker i gang. https://m.youtube.com/watch?v=Nx0GVQUqQ38 Redigeret 9. Oktober, 2020 af Bobbe 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 9. Oktober, 2020 Bobbe skrev, 1 time siden: Det her er bare en fantastisk sang. Sætter mange tanker i gang. https://m.youtube.com/watch?v=Nx0GVQUqQ38 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg