Kind of Blue 102 Skrevet 10. Januar, 2021 Jeg undskylder på forhånd, hvis det her har været oppe at vende før. Men hvordan indlejrer man en youtube video, så den kan afspilles direkte fra siden? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9654 Skrevet 10. Januar, 2021 Kind of Blue skrev, 1 time siden: Jeg undskylder på forhånd, hvis det her har været oppe at vende før. Men hvordan indlejrer man en youtube video, så den kan afspilles direkte fra siden? Du kopierer bare hele adressen over i skrivefeltet (brug ikke link funktionen). En gang imellem virker det ikke, men bare prøv en gang til. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman Skrevet 11. Januar, 2021 Kind of Blue skrev, for 11 timer siden: Jeg undskylder på forhånd, hvis det her har været oppe at vende før. Men hvordan indlejrer man en youtube video, så den kan afspilles direkte fra siden? Ren copy paste af den fulde adresse, så skulle det gerne indlejres ganske af sig selv. Nogle gange kan visse browsere godt drille, jeg har længe ikke kunnet gøre det med Epic, men pludselig ganske for nylig, lader det sig gøre i Epic. Driller din browser så prøv en anden, f.eks Opera ...... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kind of Blue 102 Skrevet 11. Januar, 2021 (edited) Øv! Det virkede ikke. Beklager. Redigeret 11. Januar, 2021 af Kind of Blue Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 11. Januar, 2021 Kind of Blue skrev, for 36 minutter siden: Øv! Det virkede ikke. Beklager. Giver aldrig op, vi er her på EG mest tålmodig mennesker Har selv haft udfordring at indlejre video i starten 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman Skrevet 13. Januar, 2021 Once in a Lifetime ...... forhåbentligt gælder det også at, en enkelt præsidet periode må række for Ronald. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 13. Januar, 2021 Bicycle Repairman skrev, for 27 minutter siden: Once in a Lifetime ...... forhåbentligt gælder det også at, en enkelt præsidet periode må række for Ronald. Den er fantastisk Tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman Skrevet 13. Januar, 2021 Tidlig dødsmetal med noget der til forveksling ligner The Muppet Show, ELO Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman Skrevet 13. Januar, 2021 (edited) Er ret vild md Livmor, meget et kæmpe talent og dejlig stemme, her sammen med Fribytter Drømme: Redigeret 13. Januar, 2021 af Bicycle Repairman Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 13. Januar, 2021 En musik tråd uden et eneste nummer fra Pink Floyd ? Det kommer så nu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kind of Blue 102 Skrevet 13. Januar, 2021 Lady C skrev, for 4 minutter siden: En musik tråd uden et eneste nummer fra Pink Floyd ? Det kommer så nu Jeg kender en guitarist, der spillede i et band, hvor de spillede det her nummer. Efter indtil flere spillejobs gik det op for bandet, at sangeren ikke helt havde styr på teksten. Han sang "No dogs and cats - in the classroom." Det giver lissom et helt andet billede. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman Skrevet 13. Januar, 2021 Kind of Blue skrev, for 21 minutter siden: Jeg kender en guitarist, der spillede i et band, hvor de spillede det her nummer. Efter indtil flere spillejobs gik det op for bandet, at sangeren ikke helt havde styr på teksten. Han sang "No dogs and cats - in the classroom." Det giver lissom et helt andet billede. Jeg vedstår at jeg er krænkelsesparat: hvorfor i al verden, må hverken vegetarer eller veganere få dessert???? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman Skrevet 14. Januar, 2021 Doobie Brothers Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman Skrevet 14. Januar, 2021 Corny med Corny på, men smooth som få: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman Skrevet 14. Januar, 2021 Kind of Blue skrev, den 11/1/2021 at 18:34: Øv! Det virkede ikke. Beklager. Hvilken browser bruger du? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kind of Blue 102 Skrevet 14. Januar, 2021 Har lyttet en del til det her nummer de sidste par aftener. Brian Wilson/Beach Boys. Og nu har jeg lært at bruge Opera. Tak til @Bicycle Repairman og @Sebmus 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman Skrevet 14. Januar, 2021 Kind of Blue skrev, for 28 minutter siden: Har lyttet en del til det her nummer de sidste par aftener. Brian Wilson/Beach Boys. Og nu har jeg lært at bruge Opera. Tak til @Bicycle Repairman og @Sebmus Opera har indbygget VPN, hvis man vil bruge den slags, der skifter lidt rundt mellem forskellige landen , det er ret herligt, når de reklamer der forfølger dig, kommer på Russisk og græsk etc, så virker reklamerne knapt så påtrængende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman Skrevet 14. Januar, 2021 Her lidt i samme boldgade, også en smuk sang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17603 Skrevet 14. Januar, 2021 Fantastiske nummer de seneste døgn i den her tråd, og mange gode påmindelser. Tak for dem 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 14. Januar, 2021 Hej allesammen Den her sang, siger det meget godt. I mørke stunder, hvor alt er surt og træls. Så hører man denne sang. Og man ved, man egentlig ikke, har ret meget at, klage over. God aften derude. KK 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17603 Skrevet 14. Januar, 2021 (edited) And now to something completely different. Med et lille blink til @Lady C Redigeret 14. Januar, 2021 af Bananas 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg