Bananas 17603 Skrevet 14. Januar, 2021 Kan ikke lade være med at give jer lidt mere Stucky - jeg har unægteligt et soft spot for hende: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 14. Januar, 2021 Bananas skrev, 1 time siden: And now to something completely different. Med et lille blink til @Lady C Hold nu k. Hvor finder du dog det henne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17603 Skrevet 14. Januar, 2021 (edited) Jeg tænkte guide jer lidt længere ud i udenkantspopulærmusiksmarkerne. Sorry men skal jo give jer chancen at gå lidt længere ud i skoven. Italienske Area var et mest talentfulde italienske progressive band nogensinde og havde fremforalt sangeren, keyboardisten, komponisten og den mageløse stemmekunstneren Demetrio Stratos i spidsen. "Hommage à Violette Nozières" er ikke typiskt Area, men jeg kan meget godt lide den. Sangen handler om den unge prostituerede Violette Nozières som myrdede sine far i Frankrig 1933. Moren overlevede. Isabelle Huppert spillede rollen som Violette i filmen fra 1978 af Claude Chabrol. Se den, alt af Chabrol er værd at se. Det var lidt kulturhistorie og her er sangen: Redigeret 14. Januar, 2021 af Bananas Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17603 Skrevet 14. Januar, 2021 Lady C skrev, for 1 minut siden: Hold nu k. Hvor finder du dog det henne? Nysgerrighed som aldrig virker til at stoppe. The curse of my life. Har faktiskt mødt Stucky nogle gange, første gang skræmte hun næsten livet af mig. Det blev bedre senere. Fuck hun er en hård dame, men elsker hendes gale musik. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17603 Skrevet 14. Januar, 2021 Måske en lille tur også til Østrig inden det blir nat? I give you Hubert von Goisern, ufatteligt populær der nede - næsten lidt som en Østrigs egen Kim Larsen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5546 Skrevet 14. Januar, 2021 Som et barn af 80erne. Noget ef det allerførste musik jeg kan huske er Dire straits. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Soothsayer 300 Skrevet 15. Januar, 2021 Nyt år, nye muligheder. De samme mennesker. Begyndelse eller ende? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 15. Januar, 2021 Bananas skrev, for 11 timer siden: Kan ikke lade være med at give jer lidt mere Stucky - jeg har unægteligt et soft spot for hende: Specielt, men bestemt, tror måske godt jeg kan forstå din interesse her @Bananas Misjo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 15. Januar, 2021 (edited) Onslow skrev, den 23.12.2020 at 08:35: Nu, vi er igeng med Sissel Sissel Kyrkjebø ELIAH RISING live - YouTube Hvorfor bliver mine indlæg stående, som de står, før kom der et billede? Bruger MS Edge i opdateret version Woooew @Onslow, der fik du sku ram på mig, to af mine ynglingskunstnere, den udgave havde jeg ikke hørt før, gåsehud! Tak for den Redigeret 15. Januar, 2021 af Misjo1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman Skrevet 15. Januar, 2021 Jesus en kvinde, kunne man forestille sig Trump og Melania iblandt publikum .............................. Originalen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17603 Skrevet 15. Januar, 2021 (edited) Mellemakten i Sveriges Eurovision Song Contest 2009. Numret fik Rusland at officielt afkræve Sverige en undskyldning. Redigeret 15. Januar, 2021 af Bananas Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
boobslover 123 Skrevet 15. Januar, 2021 Så bliver jeg glad i låget når den lige spilles på HØJ styrke. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17603 Skrevet 15. Januar, 2021 Bicycle Repairman skrev, for 3 timer siden: Jesus en kvinde, kunne man forestille sig Trump og Melania iblandt publikum .............................. Originalen Carole King var altså en helvedes god sangkomponist. Og Jerry Wrexler en af verdens bedste producere nogensinde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lige her Skrevet 15. Januar, 2021 Her er et par stykker fra samme album. Elsker stadig det album, jeg har godt nok haft nogen meget søde, overbærende og godmodige naboer, i gamle dage. Nu om dage vælger jeg at bruge høretelefoner når jeg går lidt amok, med høj musik. Judas Priest - Sad wings of destiny Sad Wings Of Destiny Judas Priest - Sad Wings Of Destiny (1976) Full Album - YouTube The Ripper judas priest - the ripper - YouTube Dreamer Deceiver & Deceiver Judas Priest - Dreamer Deceiver & Deceiver - YouTube Som det nok er ved at gå op for et par stykker af jer, er jeg er ikke en it-nørd. Ved ikke, hvorfor det til tider lykkes mig, og andre gange ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sentio Skrevet 15. Januar, 2021 Farligt at kopiere, men synes det er ganske godt .... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17603 Skrevet 15. Januar, 2021 (edited) Lige her skrev, for 20 minutter siden: Her er et par stykker fra samme album. Elsker stadig det album, jeg har godt nok haft nogen meget søde, overbærende og godmodige naboer, i gamle dage. Nu om dage vælger jeg at bruge høretelefoner når jeg går lidt amok, med høj musik. Judas Priest - Sad wings of destiny Sad Wings Of Destiny Judas Priest - Sad Wings Of Destiny (1976) Full Album - YouTube The Ripper judas priest - the ripper - YouTube Dreamer Deceiver & Deceiver Judas Priest - Dreamer Deceiver & Deceiver - YouTube Som det nok er ved at gå op for et par stykker af jer, er jeg er ikke en it-nørd. Ved ikke, hvorfor det til tider lykkes mig, og andre gange ikke. Jeg ved ikke hvis nogen sagt det til dig allerede? Når du er på youtube, så skal du højreklikke på filmen og vælge: "kopiere videoadresse", eller hvad det nu hedder på dansk. Så paster du bare det ind i dit indlæg. Det fungerer på de aller fleste klip, men der er nogle hvor youtube ikke tillader embedding. Men de fleste fungerer det på. Du skal altså IKKE kopiere url-adressen i browseren. Redigeret 15. Januar, 2021 af Bananas Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman Skrevet 15. Januar, 2021 (edited) Her et Shout Out til, Frank og Morten: Redigeret 15. Januar, 2021 af Bicycle Repairman Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lige her Skrevet 15. Januar, 2021 Bananas skrev, for 6 minutter siden: Jeg ved ikke hvis nogen sagt det til dig allerede? Når du er på youtube, så skal du højreklikke på filmen og vælge: "kopiere videoadresse", eller hvad det nu hedder på dansk. Så paster du bare det ind i dit indlæg. Det fungerer på de aller fleste klip, men der er nogle hvor youtube ikke tillader embedding. Men de fleste fungerer det på. Du skal altså IKKE kopiere url-adressen i browseren. Ok, det prøver jeg næste gang. Tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman Skrevet 15. Januar, 2021 Bananas skrev, for 4 timer siden: Du skal altså IKKE kopiere url-adressen i browseren. Jeg kopierer konsekvent url'en i adressefeltet, og paster den ind, hvorefter videoen bliver indlejret. Det har nok mere med browseren at gøre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman Skrevet 15. Januar, 2021 Husk drenge og piger, godt med herion fremmer kreativiteten ............. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17603 Skrevet 15. Januar, 2021 Bicycle Repairman skrev, for 9 minutter siden: Husk drenge og piger, godt med herion fremmer kreativiteten ............. Shit mand, du er altså bred og med spændede præferencer. Her er den med svenske Monica Zetterlund ved mikrofonen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman Skrevet 15. Januar, 2021 Bananas skrev, for 11 minutter siden: Shit mand, du er altså bred og med spændede præferencer. Her er den med svenske Monica Zetterlund ved mikrofonen. Dejligere end dejlig ................................................... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman Skrevet 15. Januar, 2021 Lidt mere "heroin", my favorite version of my favorite things! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest fraodense Skrevet 15. Januar, 2021 Elsker denne gamle sang med Rod Stewart Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9654 Skrevet 15. Januar, 2021 Lige her skrev, for 8 timer siden: Judas Priest Bestemt en af mine favoritter, og vi må bare smide horn i luften for at Copenhell bliver til noget i 2021: https://www.copenhell.dk/nyheder/2020/5/15/judas-priest-mfl-melder-klar-til-copenhell-2021 Du får lige Helloweens fortolkning af Judas Priests besked til overvågningssamfundet Bicycle Repairman skrev, for 3 timer siden: Jeg kopierer konsekvent url'en i adressefeltet, og paster den ind, hvorefter videoen bliver indlejret. Det har nok mere med browseren at gøre. Det er også sådan jeg gør det. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg