Hop til indhold
Dezmodevil

Mini GB i aften -Aarhus

Recommended Posts

Jeg var med til Dezmodevils lille setup. 

Jeg er ikke erfaren gangbanger, så i må bære over med hvis jeg ikke får det beskrevet i den rette "jargong" ;) 

Reglen med at man ikke skal forvente at alle tilmeldte møder op til GB, blev også bekræftet ved dette arrangement, så vi var kun 4 mænd til at servicere pigen. Så det endte med kun relativt kortvarrigt at være decideret gangbang. Men vi fik på skift sørget for at pigen var beskæftiget på den ene eller anden måde (knep eller fælles hjælp til at give hende en lækker orgasme) i 3 timer. Så til sidst var det mit indtryk at hun faktisk var både træt og mæt, selv om det endte med ikke at være decideret GB, hvor fyrene bare står klar til at springe på.....  Hvilket jeg så ærligt skal sige at var til mit held, for min pik er bare ikke driftsikker, når der er overrepræsentation af mænd til stede :ph34r:

Jeg tror heller ikke nogen af os fyre manglede noget...... jeg kan i hvert fald godt mærke på min pik i dag, at den var på arbejde i aftes ;) 

Hvad angår pigen så er i vist ikke i tvivl om at hun var PÅ, efter at have læst mit skriv. Og billeder taler for sig selv :) 

Redigeret af Prinz

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vi havde en lækker aften selvom der var store udfordringer med seriøsiteten fra dem der meldte sig til (og blev valgt)... 

Jeg håber at jeg fik svaret pænt til alle dem der skrev en seriøs besked... 

Heldigvis var dem der dukkede op med til at give hende en fantastisk lækker aften - hun blev forkælet i lidt over 3 timer og kunne godt mærke det i morges... Jeg er sikker på deltagerne var yderst tilfreds med det blev lidt mere “intimt” end planlagt og de har meldt positivt tilbage... 

vi hyggede os begge

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så kom det lille mini gb i hus, sikken en fornøjelse, hun var lækker og villig, de første 2 timer, var det gb stemning, og hun fik så hatten passede. En lækker intim stemning, og et super setup, tak til Dezmodevil. Håber du laver noget igen, jo ikke første gang jeg har været med til gb der.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så godt annoncen igår...men ærgerligt nok befandt jeg mig inden forkerte ende af landet på det tidspunkt...

Lyder til at det var en succes. Så vil da bestemt holde øje med evt kommende arrangementer

Del dette indlæg

Link til indlæg
Citat

Det er altid skuffende hvis folk ikke dukker op uden at melde afbud.

Men jeg har mange gange sagt, at det er den risiko, der er ved gangbang i den løse form, som for det meste praktiseres.

Mange bliver skræmt væk hvis man kræver forudbetaling.

Mange værner meget om deres privatliv.

Jeg har selv deltaget i en del GB hvor vi har været tre-fem mand.

Det er en lidt anden stemning, end hvis man er en 10-15 stykker.

Det er klart.

Men meget er op til pigen.

Hvis hun giver godt modspil, så kan et intimt GB sagtens have sin charme.

Det lyder til, at I havde et par gode timer i søndags i Aarhus.

Det er trods alt det vigtigste.

Del dette indlæg

Link til indlæg
TommyHansen skrev, for 7 timer siden:

Det er altid skuffende hvis folk ikke dukker op uden at melde afbud.

Men jeg har mange gange sagt, at det er den risiko, der er ved gangbang i den løse form, som for det meste praktiseres.

Mange bliver skræmt væk hvis man kræver forudbetaling.

Mange værner meget om deres privatliv.

Jeg har selv deltaget i en del GB hvor vi har været tre-fem mand.

Det er en lidt anden stemning, end hvis man er en 10-15 stykker.

Det er klart.

Men meget er op til pigen.

Hvis hun giver godt modspil, så kan et intimt GB sagtens have sin charme.

Det lyder til, at I havde et par gode timer i søndags i Aarhus.

Det er trods alt det vigtigste.

Nu var det planlagt til et lille intimt Gb med 5 mand hvor jeg kendte de 2 af dem (som kom). De 2 andre inviterede meldte fra... 2 på dagen inviterede punkterede eller dukkede ikke op.... heldigvis fik jeg fat i en spontan fyr som kom lidt efter start... De 3 gjorde det bare fantastisk og vi havde god stemning og masser af lækker sex i lidt over 3 timer... Helt perfekt aften, men dælme en opgave jeg fik på dagen for at det lykkes... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...