Hulbror 1459 Skrevet 18. Februar, 2019 Nogen der har besøgt Mali i Glostrup? Ma-li Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smeden! Skrevet 18. Februar, 2019 Wow! Ma-Li ser næsten for godt ud til at det kan være sandt .... Nogen der vil oplyse om hvor ca. i Glostrup de ligger? Der er efterhånden et par thai bikse i Glostrup. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17609 Skrevet 18. Februar, 2019 Stedet er kendt for at notoriskt snyde med billederne. Ved dog ikke med lige Ma-Li. Men de har mindst tre annoncer, og i hvert fald en ny pige om dagen. Her er noget af hvad som skrevets tidligere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
butterfly 835 Skrevet 18. Februar, 2019 Smeden! skrev, for 40 minutter siden: Wow! Ma-Li ser næsten for godt ud til at det kan være sandt .... Nogen der vil oplyse om hvor ca. i Glostrup de ligger? Der er efterhånden et par thai bikse i Glostrup. Fabriksparken Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hulbror 1459 Skrevet 18. Februar, 2019 Altså der må jo komme en del der for at det kan løbe rundt med 4 piger ansat, så ville være nice hvis nogen havde set Ma-li, tænker hendes billeder kunne være ægte, måske de har oppet sig efter kritik,? Men hvis ingen af dem som holder stedet kørende snart kommer og siger noget, så kigger jeg selv forbi, men det bliver helt sikkert ikke denne uge jeg får tid Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hulbror 1459 Skrevet 20. Februar, 2019 Spyt så ud, nogen af jer der har været forbi på det seneste, jeg nægter at tro de sidder og ser Netflix uden chill hele dagen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17609 Skrevet 20. Februar, 2019 Hulbror skrev, 1 time siden: Spyt så ud, nogen af jer der har været forbi på det seneste, jeg nægter at tro de sidder og ser Netflix uden chill hele dagen Selv er jeg meget i tvivl om det sted, men du har jo lovet at du skal kigge forbi, så vi sidder og venter på din rapport. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hulbror 1459 Skrevet 21. Februar, 2019 Haha, ja bliver nød til at tjekke om Ma-li kan mødes, men ville nu være rart hvis en der allerede kommer der, kunne løfte sløret, der er jo ingen som gider spilde sin tid for sjov Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smeden! Skrevet 21. Februar, 2019 Hulbror skrev, for 2 timer siden: Haha, ja bliver nød til at tjekke om Ma-li kan mødes, men ville nu være rart hvis en der allerede kommer der, kunne løfte sløret, der er jo ingen som gider spilde sin tid for sjov Linket virker ikke længere, så det var nok bare en and. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thaiuser 681 Skrevet 21. Februar, 2019 Smeden! skrev, for 39 minutter siden: Linket virker ikke længere, så det var nok bare en and. Det virker da fint nok for mig. Ma-Li er nok den eneste af de afbillede piger jeg umiddelbart ville give en chance for at man rent faktisk kunne møde der. Men hendes tatoverede look er bare mega turn-off hos mig, så det bliver ikke mig der kommer med en rapport fra stedet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1286 Skrevet 21. Februar, 2019 HVIS der var noget om de billeder, og man rent faktisk kunne møde dem i Glostrup, så ville der jo være konstant kø på motorringvej 3. Men da det kun er i morgen og eftermiddagstimerne, samt det ville betyde at SÅ mange skønne asiatiske piger havde valgt at slå sig ned i Glostrup...., så tror jeg ikke en meter på noget af det, indtil en respektable ven herfra aflægger rapport. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg