FrbDaddy 22 Skrevet 19. Februar, 2019 Jeg ser en masse forslag til gangbangs af GPer og jo længere man når i hver gang bang tråd, jo tættere tror man at man kommer på beretning om et allerede afholdt gangbang, MEN, jeg har endnu ikke fundet nogle tråde hvor det tyder på at der overhovedet var afholdt et gangbang? ( eller blot trekant for den sags skyld ).. Det kunne jo være frækt at læse : ) Er der nogle der har beretninger om gangbangs ( eller trekant ) af GP? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18094 Skrevet 19. Februar, 2019 Jeg ved der er flere beretninger fra den periode hvor jeg holde sammen med en anden pige på Romantica.. Det dog gamle tråde.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FrbDaddy 22 Skrevet 19. Februar, 2019 Evt. links til beretninger herinde?: ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18094 Skrevet 19. Februar, 2019 Her er der en beretning i hvertfald.. Igen så De gamle jo.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Montezi 3327 Skrevet 19. Februar, 2019 FrbDaddy skrev, for 5 timer siden: Jeg ser en masse forslag til gangbangs af GPer og jo længere man når i hver gang bang tråd, jo tættere tror man at man kommer på beretning om et allerede afholdt gangbang, MEN, jeg har endnu ikke fundet nogle tråde hvor det tyder på at der overhovedet var afholdt et gangbang? ( eller blot trekant for den sags skyld ).. Det kunne jo være frækt at læse : ) Er der nogle der har beretninger om gangbangs ( eller trekant ) af GP? Måske du bare kigger det forkerte sted så? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg