Øberbøv 22 Skrevet 19. Februar, 2019 Hvor tager jeg hen i Aarhus for denne cocktail - NÅR - jeg er træt af Gib's pengemaskine - jeg er kørt kold i forhænget hos Siam på Jyllandsgade?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 19. Februar, 2019 Øberbøv skrev, for 3 minutter siden: Hvor tager jeg hen i Aarhus for denne cocktail - NÅR - jeg er træt af Gib's pengemaskine - jeg er kørt kold i forhænget hos Siam på Jyllandsgade?? Øberbøv skrev, for 3 minutter siden: Hvor tager jeg hen i Aarhus for denne cocktail - NÅR - jeg er træt af Gib's pengemaskine - jeg er kørt kold i forhænget hos Siam på Jyllandsgade?? Cream hos King i Morten Børupsgade. Omtalt ofte herind. Lille slank og muskuløs pige som altid er i godt humør. Pæn er hun også. Taler engelsk - sommertider meget Standard Århus priser. Morten Børups Gade 16. 8000 Århus C 91857487 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 19. Februar, 2019 Det er vist iøvrigt slut med øko hos Siam. Sidst jeg var der var der indpakning på hele vejen - i al fald hos assistenten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Øberbøv 22 Skrevet 19. Februar, 2019 Nå ja selvfølgelig. Tak! Er det OK det nye sted - var bange for at komme retur med skimmelsvamp på lungerne fra hendes tidligere recidens på Chaba... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Øberbøv 22 Skrevet 19. Februar, 2019 Aarhuselsker skrev, for 2 minutter siden: Det er vist iøvrigt slut med øko hos Siam. Sidst jeg var der var der indpakning på hele vejen - i al fald hos assistenten Wow WTF! Men Mei kan vel altid overtales.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 19. Februar, 2019 Øberbøv skrev, for 1 minut siden: Men Mei kan vel altid overtales.... Jep Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 19. Februar, 2019 Øberbøv skrev, for 3 minutter siden: Nå ja selvfølgelig. Tak! Er det OK det nye sted - var bange for at komme retur med skimmelsvamp på lungerne fra hendes tidligere recidens på Chaba... Det er en helt ny klinik. Lidt pænere end Hedemannsgade. Ja Chaba trænger til en slat maling Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 19. Februar, 2019 Aarhuselsker skrev, for 29 minutter siden: Det er en helt ny klinik. Lidt pænere end Hedemannsgade. Ja Chaba trænger til en slat maling Tror lige jeg smut forbi, Chaba som VVS og ordner Bad Sku jo nødig gå sådan, at man ikke føler sig velkommen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thomas 123 744 Skrevet 19. Februar, 2019 Aarhuselsker skrev, for 2 timer siden: Det er en helt ny klinik. Lidt pænere end Hedemannsgade. Ja Chaba trænger til en slat maling og en par liter Rodalon Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg