Hop til indhold
Mydarling

Mini GB i Valby d. 6 Marts

Recommended Posts

Hokus - pokus - my i fokus ;-) 

kære mænd. 

På opfordring vælger jeg nu at afholde mini gb igen :-)  det bliver den 6 marts fra 16.30 og 1 måske 1,5 time frem - an på hvor mange der kommer.

Prisen er 700kr. Det er alle blide former, våde kys og græsk (så længe jeg kan holde til det) .. 

Hvis du vil reservere en plads kan du smide en besked herinde, så sender jeg et nummer du kan sende halvdelen af pengene til. Ellers er du mere end velkommen til bare at dukke op på dagen. 

Jeg glæder mig allerede ;-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er også interesseret. Jeg har ikke prøvet det før og er lidt usikker på hvordan det foregår. Er der noget der ved lidt mere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Roden skrev, for 4 timer siden:

Når det er et MINI-GB, hvad er så max antal deltagere ?

Tænker der er et max på 4-5 af gangen .. dvs først til mølle ;-).. jeg har før været ude for at en mand efter fx 20 minutter ikke kunne mere og valgte at gå . Hvis det igen er tilfældet og os der er igang mener der er plads til en til, vil der jo så efter fx 20 minutter være en ledig plads som den heldige nye mand så kan få ;-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
selberdo skrev, for 39 minutter siden:

Jeg er også interesseret. Jeg har ikke prøvet det før og er lidt usikker på hvordan det foregår. Er der noget der ved lidt mere.

Hej ;-) 

jeg er lidt usikker på hvad du er i tvivl om ? Konpectet er at i er flere mænd, og jeg er ene kvinde.. at vi skal hygge os - for håbentlig i sådan en grad at jeg til sidst hverken kan gå eller stå :-) ..

hvis du kan være lidt mere specifik i dine spørgsmål vil jeg med glæde svare på dem :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mydarling skrev, for 19 timer siden:

Hokus - pokus - my i fokus ;-) 

kære mænd. 

På opfordring vælger jeg nu at afholde mini gb igen :-)  det bliver den 6 marts fra 16.30 og 1 måske 1,5 time frem - an på hvor mange der kommer.

Prisen er 700kr. Det er alle blide former, våde kys og græsk (så længe jeg kan holde til det) .. 

Hvis du vil reservere en plads kan du smide en besked herinde, så sender jeg et nummer du kan sende halvdelen af pengene til. Ellers er du mere end velkommen til bare at dukke op på dagen. 

Jeg glæder mig allerede ;-) 

Hvad er reglerne m.h.t. at sprøjte ? ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mydarling skrev, for 8 timer siden:

Hej ;-) 

jeg er lidt usikker på hvad du er i tvivl om ? Konpectet er at i er flere mænd, og jeg er ene kvinde.. at vi skal hygge os - for håbentlig i sådan en grad at jeg til sidst hverken kan gå eller stå :-) ..

hvis du kan være lidt mere specifik i dine spørgsmål vil jeg med glæde svare på dem :-) 

Ja jeg ved sg heller ikke hvad jeg er i tvivl om, måske bare it all. Jeg har ikke lige erfaring med det, men jeg er stærkt fristet. Hvordan er det lige med hvem knepper, slikker hvornår, hvem gør hvad ved dig hvornår. Det er måske bare alt den slags jeg ikke lige helt kan gennemskue. Hvor foregår det henne?  Klub, privat whatever

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu er jeg helt ny, men er der nogen der kan fortælle mig om jeg er blevet snydt, når jeg har indbetalt penge, og skriver om de er modtaget, og intet svar får?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Johnnybg skrev, for 20 minutter siden:

Nu er jeg helt ny, men er der nogen der kan fortælle mig om jeg er blevet snydt, når jeg har indbetalt penge, og skriver om de er modtaget, og intet svar får?

Nu er det jo ikke sikke at hun lig er på nu så tag det lidt med ro 

Del dette indlæg

Link til indlæg
selberdo skrev, for 20 timer siden:

Ja jeg ved sg heller ikke hvad jeg er i tvivl om, måske bare it all. Jeg har ikke lige erfaring med det, men jeg er stærkt fristet. Hvordan er det lige med hvem knepper, slikker hvornår, hvem gør hvad ved dig hvornår. Det er måske bare alt den slags jeg ikke lige helt kan gennemskue. Hvor foregår det henne?  Klub, privat whatever

Puha.. mange spørgsmål og jeg er bange for jeg ikke kan give dig et tilfredsstillende svar ;-) .. 

jeg har ikke lavet en drejebog og jeg tænker at meget af det tager vi som det kommer.. jeg vil gøre mit til at nå ud til jer alle, og så skal i jo være gentlemen og lige lade hinanden komme til en gang i mellem ;-) helt persolingt er jeg også mega spændt.. det er flere år siden jeg har været i et gb hvor der var mere end 3 mænd.. og allerede nu tager det til at der kommer flere :-) og så håber jeg at jeg denne dag skal prøve mit livs første sandwich .. juhuuu ..

kort om det praktiske du spørger til. Egentlig er der ikke så mange regler, men dem der er, er ikke til forhandling.. 

1. Der kommer Intet op i mig uden kondom, det gælder også fingre.

2. Du må ikke komme mig i ansigtet. 

3. Jeg sutter ikke pik uden kondom 

ellers skal vi bare have det godt ;-) og hvad du vælger at gøre når du er kommet er helt op til dig.. måske du vil se på, måske du bare lige skal have lidt pause før du er klar igen eller måske du skal nå en tur i IKEA ;-) 

håber det var svar på det meste ? 

Redigeret af Mydarling

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mydarling skrev, for 33 minutter siden:

1. Der kommer Intet op i mig uden kondom, det gælder også fingre.

2. Du må ikke komme mig i ansigtet. 

3. Jeg sutter ikke pik uden kondom 

Hvis herrernes fingre skal være kondombeklædte, så bliver det vist en bøvlet omgang gangbang.

Redigeret af TommyHansen

Del dette indlæg

Link til indlæg
TommyHansen skrev, for 2 minutter siden:

Hvis herrernes fingre skal være kondombeklædte, så bliver det vist en bøvlet omgang gangbang.

So far har jeg aldrig været udefor at det er problematisk .. :-) heldigvis for det da .. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej MyDarling

En af de andre bruger skriver "Mums en dejlig røv". Jeg kan kun se dit profilbillede og der kan man ikke se din røv.

Er der andre billeder hvor man kan få dig at skue?

Vh 

Piloten

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...