Guest lurik Skrevet 22. Februar, 2019 I sommers var der en GP som blev overfaldet og voldtaget i Vejle - som også var oppe at vende i et par debatter herinde. Nu har kræ’et fået sin straf - så han er væk fra gadebilledet et stykke tid. https://vafo.dk/vejle/Vejlenser-begik-to-grove-voldtaegter-Nu-er-han-doemt/artikel/593909 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 22. Februar, 2019 Dejligt at vide at vores domstole virker og holder fast i en streng straf, også på trods af at han er første gangs kriminel,,, han benægtede et h ert forhold men der var Bla. dna som fældede ham,,, Føler virkelig for de piger som det er gået ud over,,,, Heldigvis er laaaangt de fleste som benytter sig af købesex helt normale individer,, de har desværre bare være rigtig uheldige at lige møde den ene forkerte,,, 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13951 Skrevet 22. Februar, 2019 >en mentalundersøgelse har konstateret, at der ikke er noget påfaldende ved hans personlighed, men at han er helt normalt fungerende. < Den lader vi lige stå lidt 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 22. Februar, 2019 Man forstår hvorfor mange glædespiger ikke tager mod personer fra visse dele af verden. Fin dom. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 22. Februar, 2019 Jernsvinet skrev, for 6 minutter siden: >en mentalundersøgelse har konstateret, at der ikke er noget påfaldende ved hans personlighed, men at han er helt normalt fungerende. < Den lader vi lige stå lidt Ja, det kan virke lidt “komisk”.Dog skal det ses i lyset af hvilken strafferetlig sanktion man kan give manden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 22. Februar, 2019 Sutteålen skrev, for 20 minutter siden: Man forstår hvorfor mange glædespiger ikke tager mod personer fra visse dele af verden. Fin dom. Dele af verdenen,!!!! , var han ikke fra Vejle,, en mindre jysk flække 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest lurik Skrevet 22. Februar, 2019 Hunting for beaver skrev, for 3 minutter siden: Dele af verdenen,!!!! , var han ikke fra Vejle,, en mindre jysk flække Joeeh, men af anden etnisk oprindelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 22. Februar, 2019 (edited) Hunting for beaver skrev, for 4 minutter siden: Dele af verdenen,!!!! , var han ikke fra Vejle,, en mindre jysk flække Man er ikke fra Vejle når man hedder, Suheeb Abdikhalaq Hassan Abdi, men fra Somalia. Det er nok bare mere politisk korrekt at skrive vejlenser. Redigeret 22. Februar, 2019 af Gæst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 22. Februar, 2019 Hunting for beaver skrev, for 2 minutter siden: Dele af verdenen,!!!! , var han ikke fra Vejle,, en mindre jysk flække Jo der hedder de fleste Abdullah, Mustafa, Soügyerdu å såen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 22. Februar, 2019 lurik skrev, for 4 minutter siden: Joeeh, men af anden etnisk oprindelse. Ja Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 22. Februar, 2019 Sutteålen skrev, for 3 minutter siden: Man er ikke fra Vejle når man hedder, Suheeb Abdikhalaq Hassan Abdi, men fra Somalia. Det er nok bare mere politisk korrekt at skrive vejlenser. Ok Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 22. Februar, 2019 Hunting for beaver skrev, for 8 minutter siden: Dele af verdenen,!!!! , var han ikke fra Vejle,, en mindre jysk flække Læg mærke til navnet på den dømte forbryder... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 22. Februar, 2019 Aarhuselsker skrev, for 4 minutter siden: Jo der hedder de fleste Abdullah, Mustafa, Soügyerdu å såen Bevares,, jeg kan ikke engang stave til det fine navn der 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 22. Februar, 2019 Alkoholikeren skrev, Lige nu: Læg mærke til navnet på den dømte forbryder... Troede bare at det var en "Thomas" fra Vejle,, sorry My bad 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TeleTrunten 98 Skrevet 22. Februar, 2019 Jeg syntes personligt han har fået for lidt, alt alt for lidt, voldtægten i sig selv, men også hendes mange skader burde have givet mere - desværre er han nok ude om en 3 - 4 år 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 22. Februar, 2019 Hunting for beaver skrev, for 34 minutter siden: Troede bare at det var en "Thomas" fra Vejle,, sorry My bad Nå kender du også ham. Festlig fyr med en lidt svag libido Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest lurik Skrevet 22. Februar, 2019 TeleTrunten skrev, 1 time siden: Jeg syntes personligt han har fået for lidt, alt alt for lidt, voldtægten i sig selv, men også hendes mange skader burde have givet mere - desværre er han nok ude om en 3 - 4 år Enig, men i forhold til den latterlige danske strafferamme, så ligger han lunt lige præcis i den høje ende.. Man kunne jo håbe på at i den tid han skal tilbringe i spjældet, at der er nogle "venlige" sjæle der kan opdrage ham lidt, så han kan lære at behandle damerne med den respekt de fortjener. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Casten 861 Skrevet 22. Februar, 2019 Alkoholikeren skrev, for 2 timer siden: Læg mærke til navnet på den dømte forbryder... Ja, det bliver værre og værre. Nu har etniske danskere ikke længere eneret på at voldtage GP'ere. Hvad bli'r dog det næste ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 22. Februar, 2019 Casten skrev, for 58 minutter siden: Ja, det bliver værre og værre. Nu har etniske danskere ikke længere eneret på at voldtage GP'ere. Hvad bli'r dog det næste ? Tillykke med dagens mest idiotiske kommentar! 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 22. Februar, 2019 Jeg kommer aldrig til at forstå hvorfor kriminelle skal have staf rabat ved flere forbrydelser. Det skal måske forestille ikke at være så slemt for de følgende ofre det går ud over....... 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 22. Februar, 2019 Prinz skrev, for 1 minut siden: Jeg kommer aldrig til at forstå hvorfor kriminelle skal have staf rabat ved flere forbrydelser .... Nej, det er ganske som med den ny 12-talsskala, der blev indført i 2005: Man starter under eksaminationen som "ung og uskyldig" på 12, og derefter taler man sig selv ned til en passende karakter. Med kriminelle er det vist omvendt, således, at de ved brug af alle medlidensfaktorer taler sig op fra en mild straf til en endnu mildere straf. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 22. Februar, 2019 (edited) Prinz skrev, for 42 minutter siden: Jeg kommer aldrig til at forstå hvorfor kriminelle skal have staf rabat ved flere forbrydelser. Det skal måske forestille ikke at være så slemt for de følgende ofre det går ud over....... I danske straffesager bruges der princippet, modereret kumulation. Dette betyder, at straffen ikke forhøjes ved, at gerningspersonen har begået flere kriminelle forhold. Det modsatte kaldes absolut kumulation, og betyder at alle de kriminelle forhold bliver lagt sammen. Dette princip bruges blandt andet i færdselsloven ved forseelser, der medfører bøder. Straffelovsudvalget har blandt andet udtalt, at gå fra modereret til absolut kumulation vil medføre markant flere udgifter til kriminalforsorgen, strafudmålingen vil stride mod proportionalitets-princippet og det ikke vil have en større præventive effekt. Det sidste er jeg personligt uenig i. Jeg deler din undren. Jeg mener at nogle forbrydelser er så grove, at det ville være hensigtsmæssigt at anvende absolut kumulation. Her tænker jeg på befolkningens retsfølelse og sikkerhed. Gerningsmanden fra artiklen har jo bevist, at han ikke skal gå frit blandt kvinder. Redigeret 22. Februar, 2019 af Gæst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mester4u 951 Skrevet 23. Februar, 2019 Prinz skrev, for 10 timer siden: Jeg kommer aldrig til at forstå hvorfor kriminelle skal have staf rabat ved flere forbrydelser. Det skal måske forestille ikke at være så slemt for de følgende ofre det går ud over....... Helt enig, ved en forbrydelse kan der efter min mening være rabat, såfremt det er første gang. Ved flere forbrydelser burde der tværtimod ske en gradvis forøgelse i forhold til antallet af forbrydelser. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 23. Februar, 2019 Aarhuselsker skrev, for 12 timer siden: Nå kender du også ham. Festlig fyr med en lidt svag libido Ja kender mange Thomas'sser Også fra forskellige byer, men ikke nogen som kunne finde på det der lort som ham jeg allerede har opgivet at udtale navnet på har gjort. Føj sir' jeg bare,,, han er sgu IKKE en rigtig mand,,, En rigtig mand sørger altid for at respektere, ære og elske kvinder især dem som han vælger at betale for,,, hvorfor tror han at det er ok at overfalde prostituerede, et klamt svin som desværre ødelægger det for så mange andre som bare er helt normale gentlemen, at han så åbenbart var farvet / mørk,, gør det ikke meget bedre,, tværtimod,, der er desværre nok en tendens til at de farvede fylder mere i den negative retning,, end de "alm", borgere i dette land her,, ret tankevækkende,, Den tillid som de opbygger blir gang på gang skudt i sænk,, af en eller anden klap hat, bare lige husk på at det jo IKKE er alle fra hans kultur som har den holdning til kvinder han ødelægger desværre rigtig meget og folks holdning til "de fremmede", blir forstærket negativt, og det selvfølgelig forståeligt nok,,, desværre Husk lige på at DK ikke ville kunne fungere UDEN "de fremmede" her i landet, tænk bare på, taxa / bus chauffører, rengørings branchen, kiosker, pizza, hotel og restaurations branchen, mv Hudfarve brun, sort eller hvid det er ALDRIG iorden det der,,, kæft et stort røvhul,,, han er da bare så lille en person Håber at han går ud offentligt og undskylder først og fremmest til ofrene, 2 uskyldige kvinder,, og der kan desværre godt være flere, men godt at de fik stoppet ham,,, Dette burde da være til skræk og rædsel til alle mænd uanset hudfarve og etnicitet Jeg har selv en ven af anden etnisk herkomst end dansk,, han er mega ked af sådan en person her,, han er iøvrigt fra Afrika og ret mørk i huden, er dog gift og har 2 børn men tænk sig tanken at han vil opsøge et prostitueret fra i dag,, det er jo nærmest mission impossible, Jeg har også rejst en del og boet forskellige steder i Verden,, Har mødt rigtig mange kulturer og de er der alle sammen,, de ældre sure mænd, den unge pige som bare glæder sig til at blive voksen og sygeplejerske, den tilbageholdene overlæge, den unge knægt som drømmer om at blive voksen og professionel fodboldspiller,, Vi HAR det rigtig godt her i Danmark,, ingen grund til at flytte væk herfra, ja vejret kunne da godt være lidt bedre i dele af året, men så må man jo rejse ned i varmen, men desværre er der flere som rejser herop og IKKE kan og vil integrere sig,, det skulle være et udpluk af folk fra andre lande, men desværre tit dem som ingen andre orker at forsørge,, altså den laveste del af deres samfund. Der burde i den grad stramme op,,, NU!!! (skulle jo nok være gjort for ca 20-25 år siden,,,) Jeg blir i den grad skuffet for rigtig mange borgere som er i dette land og er fuldt ud integreret, men bare har den forkerte hudfarve eller det forkerte navn,, De får det ikke ligefrem nemmere ude i fremtiden,, Når det er sagt så er dansken jo meget omsorgsfuld og tålerant, men en dag slipper denne tålmodighed desværre op,,, og det er forståeligt nok. Kærlig hilsen den mavesure 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 23. Februar, 2019 lurik skrev, for 14 timer siden: Enig, men i forhold til den latterlige danske strafferamme, så ligger han lunt lige præcis i den høje ende.. Man kunne jo håbe på at i den tid han skal tilbringe i spjældet, at der er nogle "venlige" sjæle der kan opdrage ham lidt, så han kan lære at behandle damerne med den respekt de fortjener. Det er jeg ret så sikker på sker, også øvrige kriminelle har koner, kærester, døtre, og hierakiet i fængslerne er, at de der har misbrugt børn mishandlet dem o.s.v er fredløse, liger over dem er voldtægtforbryderne, de der tangerer højest med den pæneste status er svindlere, de der kan finde ud af at begå bedrageri mod banke o.s.v. De rangerer fint og heltene er politimordere, de hyldes i fængslerne..sørgeligt men sådan er det. Rigtig mange sexkriminelle afsoner i frivillig isolation.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg