Hunting for beaver 4207 Skrevet 23. Februar, 2019 Så i dette års Melodi grand prix Hvem synes i var den bedste sang Jeg så den med ungerne og vi var rimelig enige om at sang nr 7 skulle have vundet, den med Julie Berthelsen og veninde, hvilke stemmer,,, Den som vandt var da ok god, men nok ikke en større chance ved det int. GP Pft Hunter 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 23. Februar, 2019 Det var så ringe et mgp at det næsten ikke var til at holde ud at kigge på. Værter, sketches, det hele. Og ud af de 10 sange, så var den med Julie og hendes veninde nogenlunde, så ja den burde have vundet. Men den var ikke så god at man lagde mærke til den og huskede den. Men det er ok, for så skal vi ikke betaler for endnu et kæmpe show næste år, når det ikke er os der vinder i år. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benjamin 2633 Skrevet 23. Februar, 2019 (edited) Dansk Melodi Grand Prix er en falsk varebetegnelse. Kun en af sangene var på dansk. I øvrigt kunne jeg bedst lide sang nr. 7. Med venlig hilsen Redigeret 23. Februar, 2019 af Benjamin 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 23. Februar, 2019 Også nr. 7 her 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 23. Februar, 2019 Jeg skiller mig klart ud - nr. 9 og nr. 2 klart de bedste sange. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thom Århus Skrevet 23. Februar, 2019 - Havde også sang nr. 7 som favorit sammen med sang nr. 10. Da ingen af dem vandt er det ok med mig at sejren gik til Leonora, dog med et forbehold: Er det bare min hørelse, eller var der nogle steder hvor hun ikke ramte tonen helt rent? Det skal da i hvert fald som minimum være på plads til det går løs internationalt! Fortsat god weekend til alle herinde . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6866 Skrevet 23. Februar, 2019 Jeg så det åz med mine 3 døtre. Det vil sige at vi var i stuen sammen hvor jeg så det og de kiggede i deres mobiltelefoner i 2 timer. My life in a nutshell. I to stive timer bitchede jeg over hvor pivringe det hele var. 10 sange som ikke har en kinamands chance i helvede for at vinde noget som helst. Det eneste øjeblik der mindede bare en lille smule om kvalitet, var da Rasmussen kom ind og vrikkede lidt med røven. Ellers er facit at det er to timer jeg aldrig får igen. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1452 Skrevet 24. Februar, 2019 Par nr 7 var også min farvorit 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kim 0240 491 Skrevet 24. Februar, 2019 Så længe den skabede bøsse med sang nr 5 ikke vandt så er jeg tilfreds Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 24. Februar, 2019 Jeg så det ikke. Hilda ødelagde det for mig dengang og jeg går aldrig tilbage til en fuser En skam da jeg ellers husker grand prix som en ren fest fra min barndom......men sådan er det nu. Måske man skulle forsøge at ryste posen fremover. Både hvad angår selve programmet og de udøvende kunstnere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4207 Skrevet 24. Februar, 2019 Nu her under et døgn efter har jeg hørt vindersangen et par gange OG den blir faktisk bedre og bedre,,er det bare mig eller hvad Ja man har vel et stand punkt indtil man tager et nyt om den så har nogen chance int. overhovedet ,tvivler da der ikke er meget dans ,overraskende gigs eller letpåklædte damer som render rundt og vimser, det er jo det som folk efterspørger nu om dage ,mere show end egentlig flot sangstemme,men held og lykke til vinderen i Tel Aviv i Maj,og hun kunne jo godt overraske posetivt , men nu skal hun først kvalificere sig til selve finalen,og det plejer at være meget svært for danske sange,,, Dengang da brdr. Olsen vandt i DK da var de ikke spået mange chancer lige i starten ,,bla. fordi de "kun" blev nr 2 fra juryens stemmer,men DK befolkning stemte anderledes og derfor vandt de 2 gæve brødre,,, Det var Ole Skovhøj som var juryens favorit med sangen "stjernen der viser vej" ,en udemærket sang iøvrigt,, Ja jeg er lidt en Melodi grand prix nørd totalt taget med bukserne nede,, Der har bare været så mange fede sange og sjove øjeblikke i den genre God solskins søndag ,det er helt perfekt vejr til en lille rask gåtur 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4207 Skrevet 24. Februar, 2019 uden at nørde alt for meget så er det bla. Lupe Moe som synger kor,,mor til en vis HR. Joey Moe`s Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Milf GFE Skrevet 24. Februar, 2019 Jeg er enig med nemtøs. Nr. 2 var den bedste. Valgte i år at hære alle sange een gang inden selve liveudsendelsen, og nr. 2 var den eneste, som 'hang ved', om man så må sige. Om det så er fordi, jeg er ret glad for den genre i forvejen ved jeg ikke. Men af de tre, som kom i finalen, skulle nr. 7 ha vundet. Den som vandt, var og er bare for stille til mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg