Dr. Who 1 Skrevet 25. Februar, 2019 Hej allesammen. Min dejlige kæreste har spurgt om jeg vil høre herinde om i har erfaring med at blive barberet på pungen og måske hårene over pikken? Hun fikser altid min og hun synes det er MEGET lækkert at sidde i den position. Altså med en skraber og en mands kugler mellem hænderne. Har i fået det lavet nogen steder ude i byen, må i meget gerne vende tilbage. Det er IKKE ment som promovering og der er på ingen måde økonomi i det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Karsteng 563 Skrevet 25. Februar, 2019 Kun privat. Ofte Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skilgannon 480 Skrevet 25. Februar, 2019 Jeg har set det tilbudt nogle steder, det lyder da som en fræk ide jeg skal have prøvet ved lejlighed Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50854 Skrevet 25. Februar, 2019 Har fast besøgt en af de faste thaier i Little Pattya . . . Når hun synes, der er for meget hår i maden, kommer trimmeren/skraberen frem . . . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1089 Skrevet 25. Februar, 2019 an2n skrev, for 31 minutter siden: Har fast besøgt en af de faste thaier i Little Pattya . . . Når hun synes, der er for meget hår i maden, kommer trimmeren/skraberen frem . . . Hvor er Little Pattaya…. ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50854 Skrevet 25. Februar, 2019 pdrhan skrev, for 50 minutter siden: Hvor er Little Pattaya…. ? SORRY til de udenjyske . . . Vejle/Trekanten . . . . 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mature man Skrevet 25. Februar, 2019 Jeg klarer det selv – det er ikke så svært Jeg barberer mig på kuglerne, skaftet og bag til Kuglerne pga. den højere følsomhed – super lækkert når pigen slikker der, bagud pga. bedre hygiene og skaftet bare fordi jeg nu er i gang Men ja – måske burde man finde nogen til at gøre det – kunne måske være lækkert Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TheSilentOne Skrevet 25. Februar, 2019 Jeg har også fået det tilbudt, men jeg sagde nej tak, for han så altså ikke specielt tillidsvækkende ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borge 34 Skrevet 25. Februar, 2019 Jeg har prøvet en brasilian hårfjerning på klinik. En nem måde at få fjernet hårvækst på. Det føles meget behageligt ved intim samvær med en kvinde. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
slip 1022 Skrevet 25. Februar, 2019 Nøjes med maskinløsningen. Søg på Philips body groomer. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6866 Skrevet 25. Februar, 2019 Jeg har altid syntes det var enormt interessant og barbere en pige, og føler mig også sikker ud i den disciplin. Men jeg ved ikke helt hvad der sker i mit hoved når skoen er på den anden fod. Et barberblad så tæt på min pikkemand uden jeg selv har den fulde kontrol. Hmmmm. Hvad nu hvis hun tænkte: "Nu har jeg ham, den satan" Nej. Jeg tror nu alligevel det er bedst jeg selv klarer den 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1867 Skrevet 26. Februar, 2019 slip skrev, for 11 timer siden: Nøjes med maskinløsningen. Søg på Philips body groomer. Rigtigt den er god og nem. Jeg har bodygroom 1000 serien, pris 249. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den glade gris 23 Skrevet 19. Marts, 2019 Intimbarbering til mænd hører ingen steder hjemme! En rigtig mand skal være behåret, med en ordentlig måtte på brystet, og godt med hår på pikken og nosserne! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 19. Marts, 2019 Den glade gris skrev, for 3 timer siden: Intimbarbering til mænd hører ingen steder hjemme! En rigtig mand skal være behåret, med en ordentlig måtte på brystet, og godt med hår på pikken og nosserne! Ahhhhh så er det derfor jeg aldrig har følt mig sådan - helt rigtig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 19. Marts, 2019 Dr. Who skrev, den 25.2.2019 at 12:33: Har i fået det lavet nogen steder ude i byen, må i meget gerne vende tilbage. Det er IKKE ment som promovering og der er på ingen måde økonomi i det. Nu er det vel ikke uvæsentligt, hvor i landet du søger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 19. Marts, 2019 underdog40 skrev, den 25.2.2019 at 21:44: Jeg har altid syntes det var enormt interessant og barbere en pige, og føler mig også sikker ud i den disciplin. Men jeg ved ikke helt hvad der sker i mit hoved når skoen er på den anden fod. Et barberblad så tæt på min pikkemand uden jeg selv har den fulde kontrol. Hmmmm. Hvad nu hvis hun tænkte: "Nu har jeg ham, den satan" Nej. Jeg tror nu alligevel det er bedst jeg selv klarer den Er du ikke lidt pyldret? Et barberblad! Jeg kunne forstå, hvis det var en gammeldags ragekniv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BM29 Skrevet 15. Juni, 2019 Jeg har lige fået barberet bollerne af Jennie inden Madame Sascha tog over . Se den lille video på Madame Saschas side på twitter . Fandeme dejligt . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
glatteløg 8 Skrevet 15. Juni, 2019 (edited) Jeg fik første gang glatteløg i start 80 erne. Da jeg var forsøgskanin ved min daværende kæreste og hendes veninde som begge læste til sygeplejesker. Det endte med en fræk omgang sex. siden har jeg klaret det selv, har dog en go erfaring med at servicere en pige med skum og skraber.. Det er bare dejligt at være glat.. Redigeret 15. Juni, 2019 af glatteløg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9755 Skrevet 15. Juni, 2019 Jeg plejer bare at køre trimmeren lidt for at tage de værste vildskud og få længden lidt ned. Mit problem med glatbarbering vil nok være: Hvor stopper man? Hvor langt skal man op? Mine køns- og mavehår har ikke en skarp grænse, og jeg tænker det vil se lidt vandvittigt ud hvis der kommer en. Jeg vil nok også stå med et forklaringsproblem hvis jeg kommer hjem og der er sket en større forandring. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fafnersbane 7623 Skrevet 15. Juni, 2019 Dalya i Bagsværd tilbyder intimbarbering, og det klarer hun rigtig flot. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Rust in Peace Skrevet 5. Juli, 2019 (edited) Fejl Redigeret 5. Juli, 2019 af Rust in Peace Fejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 6. Juli, 2019 Jeg plejer at barbere mig når jeg tager et bad, så ingen yderligere kemiske produkter her Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BM29 Skrevet 6. Juli, 2019 Dayla har også haft gang i skraberen mens jeg lå på langs . Hun gør det godt, men hun viger ikke fra hendes faste menu punkter, hvilket er lift synd, og så er prisen i min verden noget i overkanten . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg