Ny bruger 95 Skrevet 25. Februar, 2019 Det er der mange meninger om. Nu har jeg besøgt den samme thai 10 gang og får den samme oplevelse hver gang. Hun giver sig helt hver gang med god massage med hot olie. Hyggeligt selskab. Hehehe ja også sex. Hun er ( the one) for mig. https://annoncelight.dk/showad/261708 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
badboy30 64 Skrevet 26. Februar, 2019 Ny bruger skrev, for 23 timer siden: Det er der mange meninger om. Nu har jeg besøgt den samme thai 10 gang og får den samme oplevelse hver gang. Hun giver sig helt hver gang med god massage med hot olie. Hyggeligt selskab. Hehehe ja også sex. Hun er ( the one) for mig. https://annoncelight.dk/showad/261708 er det hende der kalder sig for selena Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ole1981 72 Skrevet 27. Februar, 2019 Ny bruger skrev, den 25.2.2019 at 14:58: Det er der mange meninger om. Nu har jeg besøgt den samme thai 10 gang og får den samme oplevelse hver gang. Hun giver sig helt hver gang med god massage med hot olie. Hyggeligt selskab. Hehehe ja også sex. Hun er ( the one) for mig. https://annoncelight.dk/showad/261708 Nøj hun ser lækker ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
North 749 Skrevet 27. Februar, 2019 badboy30 skrev, for 12 timer siden: er det hende der kalder sig for selena Har du set overskriften i annoncen? ( I'm Selena, 31 years )vejle & Jylland Hot oil aroma massage B2B Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The-Mann 0 Skrevet 27. Februar, 2019 Og sex? Så du er sikker på det ikke er en Lady Boy. Ligner meget ! Hvad var prisen for massage og sex? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tetra Skrevet 27. Februar, 2019 Hvad gav du for hot oil og fp Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stein 351 Skrevet 27. Februar, 2019 The-Mann skrev, for 5 timer siden: Så du er sikker på det ikke er en Lady Boy. Ligner meget ! Jeg synes at hun på billederne ser for smaltaljet og bredhoftet til at være LB Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000Flemming 120 Skrevet 27. Februar, 2019 The-Mann skrev, for 7 timer siden: Og sex? Så du er sikker på det ikke er en Lady Boy. Ligner meget ! Hvad var prisen for massage og sex? Jeg var hos Selena i begyndelse af december. Og skrev også en lille anmeldelse om det. Der er ikke skyggen af LadyBoy over hende. Tværtom Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ny bruger 95 Skrevet 1. Marts, 2019 The-Mann skrev, den 27.2.2019 at 09:32: Og sex? Så du er sikker på det ikke er en Lady Boy. Ligner meget ! Hvad var prisen for massage og sex? Hun er helt sikker Ikke en lady boy det er undersøgt helt til bunds. Massage og sex en af de store sedler. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ny bruger 95 Skrevet 1. Marts, 2019 Tetra skrev, den 27.2.2019 at 11:56: Hvad gav du for hot oil og fp En af de store sedler. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ny bruger 95 Skrevet 1. Marts, 2019 8000Flemming skrev, den 27.2.2019 at 17:33: Jeg var hos Selena i begyndelse af december. Og skrev også en lille anmeldelse om det. Der er ikke skyggen af LadyBoy over hende. Tværtom Ja. Hun en RIGTIG dejlig lady Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ny bruger 95 Skrevet 1. Marts, 2019 Hun er sku dejlig. Har lige besøgt hende igen. Samme god behandling som altid gik lidt over tid idag dejlig Konto bliver sku tom mens hun er her. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg