Klumb 196 Skrevet 26. Februar, 2019 Ja som titlen beskriver det, hvad er sup eller en sup? Det var en pige som skrev til mig at hun er til det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 26. Februar, 2019 Hvis der menes sub, så er det en forkortelse af det engelske ord, submissive. Oversættelsen vil være underdanig. Dette betyder at hun kan li’ at underkaste sig og blive domineret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17566 Skrevet 26. Februar, 2019 Hvis du spørger mig, så er det en lille en. Skål! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klumb 196 Skrevet 26. Februar, 2019 Bananas skrev, for 6 minutter siden: Hvis du spørger mig, så er det en lille en. Skål! En lille en? Hvad? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17566 Skrevet 26. Februar, 2019 Spiritus. Snaps. I Sverige siger vi "sup". "Ska du ha en sup gamle man? Ja, nu tar vi en liten djävel. Skål för fan." Svensk hygge. 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klumb 196 Skrevet 26. Februar, 2019 Bananas skrev, for 19 minutter siden: Spiritus. Snaps. I Sverige siger vi "sup". "Ska du ha en sup gamle man? Ja, nu tar vi en liten djävel. Skål för fan." Svensk hygge. Bare det ik er en anden lille en hun vil drikke af Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17566 Skrevet 26. Februar, 2019 Klumb skrev, for 4 minutter siden: Bare det ik er en anden lille en hun vil drikke af En lille misforståelse man sikkert kan leve med 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klumb 196 Skrevet 26. Februar, 2019 Bananas skrev, for 2 minutter siden: En lille misforståelse man sikkert kan leve med Ork uden tvivl da Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Coco Darling 798 Skrevet 26. Februar, 2019 Hvorfor spurte du ikke pigen om hvad sup er, evt om hun have skrevet rigtig ? Jeg dynes det er okay at spøger indtil det man ikke ved og synes man viser interresere, et ønske om at uvide sin viden på høflig måde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 26. Februar, 2019 Det er måske en "su'prise"? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Visti-Vistisen 1899 Skrevet 26. Februar, 2019 Suppe? I daglig tale ofte blot udtalt sup. Måske hun er til gule ærter med grisehaler. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5545 Skrevet 26. Februar, 2019 Borende X skrev, for 2 timer siden: Det er måske en "su'prise"? Bare det ikke er Thailand style su’prise Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg