Hop til indhold
Thailove23

To nye møbler bygget.

Recommended Posts

Guest Nemtøs

Jeg  har  svært ved at  forestille mig  hvordan  de  skal anvendes.

Det  er  flot  håndværk, dog ville  jeg  ønske  mig  at  det røde  stof  var  flottere  afsluttet,  frem  for  en  masse  folder.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 5 minutter siden:

Jeg  har  svært ved at  forestille mig  hvordan  de  skal anvendes.

Det  er  flot  håndværk, dog ville  jeg  ønske  mig  at  det røde  stof  var  flottere  afsluttet,  frem  for  en  masse  folder.  

Det er rigtigt med afslutninger på

læder men kan kun Arb med træ og ikke sy, men det skal snart læres. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Thailove23 skrev, for 5 minutter siden:

Det er rigtigt med afslutninger på

læder men kan kun Arb med træ og ikke sy, men det skal snart læres. 

Kan  det  ikke  hæftes  på  med  en  luftpistol. Lidt  ligesom  at  overtrække  en  kage  med marcipan,  der  må  heller  ikke være  en  masse folder 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 3 minutter siden:

Kan  det  ikke  hæftes  på  med  en  luftpistol. Lidt  ligesom  at  overtrække  en  kage  med marcipan,  der  må  heller  ikke være  en  masse folder 

Det bliver hæftet fast på bagsiden, men hjørnerne er svære at lave og da jeg ikke har lært det endnu må jeg nøjes, priserne på dem afspejler sig også derefter :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Thailove23 skrev, for 6 minutter siden:

Det bliver hæftet fast på bagsiden, men hjørnerne er svære at lave og da jeg ikke har lært det endnu må jeg nøjes, priserne på dem afspejler sig også derefter :) 

Du kan  se  masser  af  videoer  på  Youtube - så  du  kan  lære  teknikken. 

Søg  på  "betrække stole"

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Maxi90

Ej come on, du skal da forbi en rigtig polster med det røde. Ellers meget flot lavet ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det ser sgu godt ud det du laver, tommelfinger op, gange 2.

Dog savner jeg at se billede af møblerne anvendt. Kunne du ikke lokke en veninde til det, eventuelt med en maske på?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Maxi90 skrev, for 5 timer siden:

Ej come on, du skal da forbi en rigtig polster med det røde. Ellers meget flot lavet ;)

Hvis jeg skal til en polstrer med den stiger prisen med over 1000kr så må nøjes ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Thailove23 skrev, 1 time siden:

Hvis jeg skal til en polstrer med den stiger prisen med over 1000kr så må nøjes ;)

Jeg syntes også det er flot træarbejde du laver, selvom jeg ikke har fantasier i den retning. Du kan sagtens lære tapetsererfaget på aftenskole, jeg ville nu nok medbringe en fin gammel stol der skulle om betrækkes, selv om det givetvis kunne skabe en munter stemning på holdet, hvis du medbragte en af dine fine møbler.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad er dimsen på det første billede? Og ved første blik troede jeg, at dimsen stod foran et toilet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernet skrev, for 10 timer siden:

Det ser sgu godt ud det du laver, tommelfinger op, gange 2.

Dog savner jeg at se billede af møblerne anvendt. Kunne du ikke lokke en veninde til det, eventuelt med en maske på?

Har prøvet at lokke konen til det men hun siger pas. Kender du en ? ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...