Thailove23 145 Skrevet 26. Februar, 2019 Har bygget to nye møbler i denne uge, hvad synes i ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 26. Februar, 2019 Jeg har svært ved at forestille mig hvordan de skal anvendes. Det er flot håndværk, dog ville jeg ønske mig at det røde stof var flottere afsluttet, frem for en masse folder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thailove23 145 Skrevet 26. Februar, 2019 Nemtøs skrev, for 5 minutter siden: Jeg har svært ved at forestille mig hvordan de skal anvendes. Det er flot håndværk, dog ville jeg ønske mig at det røde stof var flottere afsluttet, frem for en masse folder. Det er rigtigt med afslutninger på læder men kan kun Arb med træ og ikke sy, men det skal snart læres. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 26. Februar, 2019 Thailove23 skrev, for 5 minutter siden: Det er rigtigt med afslutninger på læder men kan kun Arb med træ og ikke sy, men det skal snart læres. Kan det ikke hæftes på med en luftpistol. Lidt ligesom at overtrække en kage med marcipan, der må heller ikke være en masse folder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thailove23 145 Skrevet 26. Februar, 2019 Nemtøs skrev, for 3 minutter siden: Kan det ikke hæftes på med en luftpistol. Lidt ligesom at overtrække en kage med marcipan, der må heller ikke være en masse folder Det bliver hæftet fast på bagsiden, men hjørnerne er svære at lave og da jeg ikke har lært det endnu må jeg nøjes, priserne på dem afspejler sig også derefter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 26. Februar, 2019 Thailove23 skrev, for 6 minutter siden: Det bliver hæftet fast på bagsiden, men hjørnerne er svære at lave og da jeg ikke har lært det endnu må jeg nøjes, priserne på dem afspejler sig også derefter Du kan se masser af videoer på Youtube - så du kan lære teknikken. Søg på "betrække stole" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maxi90 Skrevet 26. Februar, 2019 Ej come on, du skal da forbi en rigtig polster med det røde. Ellers meget flot lavet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernet 895 Skrevet 27. Februar, 2019 Det ser sgu godt ud det du laver, tommelfinger op, gange 2. Dog savner jeg at se billede af møblerne anvendt. Kunne du ikke lokke en veninde til det, eventuelt med en maske på? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thailove23 145 Skrevet 27. Februar, 2019 Maxi90 skrev, for 5 timer siden: Ej come on, du skal da forbi en rigtig polster med det røde. Ellers meget flot lavet Hvis jeg skal til en polstrer med den stiger prisen med over 1000kr så må nøjes ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Barske Rødskæg 899 Skrevet 27. Februar, 2019 Thailove23 skrev, 1 time siden: Hvis jeg skal til en polstrer med den stiger prisen med over 1000kr så må nøjes Jeg syntes også det er flot træarbejde du laver, selvom jeg ikke har fantasier i den retning. Du kan sagtens lære tapetsererfaget på aftenskole, jeg ville nu nok medbringe en fin gammel stol der skulle om betrækkes, selv om det givetvis kunne skabe en munter stemning på holdet, hvis du medbragte en af dine fine møbler. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 27. Februar, 2019 Hvad er dimsen på det første billede? Og ved første blik troede jeg, at dimsen stod foran et toilet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thailove23 145 Skrevet 27. Februar, 2019 Jernet skrev, for 10 timer siden: Det ser sgu godt ud det du laver, tommelfinger op, gange 2. Dog savner jeg at se billede af møblerne anvendt. Kunne du ikke lokke en veninde til det, eventuelt med en maske på? Har prøvet at lokke konen til det men hun siger pas. Kender du en ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg