Hop til indhold
Guest smukke Sara

Læser gæsterne hele annoncen??

Recommended Posts

smukke Sara skrev, den 1.3.2019 at 23:38:

Jeg får tit opkald med spørgsmål, som der egentlig står svar på i annoncen.

Læser i hele annoncen når i kigger efter en GP??

Kh Sara

joo, men når man ringer dig op, er det jo også for at høre din stemme & dit arrangement............... er du én, vi har lyst til at besøge?

så er det egenligt ligegyldigt hvad man taler om, bare man får et indtryk af dig,:)

og hvis man så beslutter sig til, at komme besøg, så håber man, at du ikke skifter karakter lige så snart kontanterne har skiftet hænder.:wacko:

Men jeg læser nu annoncerne og mange af dem, for at finde ud af, hvem har nu fået lavet den frækkeste annonce idag.

men somregel er de ikke særlig frække. Cassiopeia pigerne er ofte dygtige til, at tale til manden PIK, fremfor hjernen.

Det kunne måske godt gi' lidt, at forbigå mandens hjerne, det er jo altsammen meget nemmere, hvis man ka få ham til, at tænke med det lille hoved i stedet ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
leo kbh skrev, for 5 timer siden:

joo, men når man ringer dig op, er det jo også for at høre din stemme & dit arrangement............... er du én, vi har lyst til at besøge?

1) så er det egenligt ligegyldigt hvad man taler om, bare man får et indtryk af dig,:)

2) Det kunne måske godt gi' lidt, at forbigå mandens hjerne, det er jo altsammen meget nemmere, hvis man ka få ham til, at tænke med det lille hoved i stedet ;)

1) Jeps, men det er vel ingen fordel, at virke ubegavet? Man kan også bare sige “Hej, det er Peter, jeg har set i din annonce på Eroguide, at du er i Xxby, jeg vil gerne besøge dig kl 15, kan det lade sig gøre?” Eller stille de spørgsmål, man måske ikke fik besvaret i annoncen ;) 

2) Det afhænger nok af, hvilke mænd man ønsker at tiltrække. Min annonce er på ingen måde fræk, jeg foretrækker mænd der tænker med det store hoved. Det lille skal nok komme med i legen, når først han er kommet indenfor ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease

Sommetider får jeg en SMS som bare siger ‘adresse?’..... Den slags udløser en fuldstændig iskold reaktion fra mig. Jeg bliver rasende over den ligegyldige holdning til mig. 

Men min erfaring er at de allerfleste læser min annonce ganske fint :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg læser ALTID annoncen grundigt igennem..- og gerne flere gange for at være sikker på at have forstået service og betingelserne korrekt. 

Faktisk er der rigtig mange gode annoncer, der kan virke direkte pirrende at læse. 

Det er dog som regel de danske der er bedst, og hader de østeuropæiske fortolkninger af engelsk....- f.eks. “Mega-frech”.

Og så er der jo også dem der laver en hurtig copy-paste fra en anden, og reelt ikke ved hvad de selv tilbyder :shock:

Så - TAK for alle de dejlige og idérige annoncetekster...- kan være et godt argument for at jeg lige netop DIG

Del dette indlæg

Link til indlæg
Listige Svend skrev, for 8 timer siden:

Så - TAK for alle de dejlige og idérige annoncetekster...- kan være et godt argument for at jeg lige netop DIG

Det, og gratis parkering tæt på. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest smukke Sara
Trinetease skrev, for 22 timer siden:

Sommetider får jeg en SMS som bare siger ‘adresse?’..... Den slags udløser en fuldstændig iskold reaktion fra mig. Jeg bliver rasende over den ligegyldige holdning til mig. 

Ved hvad du mener B)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trinetease skrev, for 23 timer siden:

Så er det ikke dem fra fra mig, for jeg plejer at tilføje et "please" efter spørgsmålstegnet :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er mange som Kun ser billeder og tlf nummer.Jeg kan nemt spotte dem som ikke læser mine annoncer igennem. Fx ikke aner Hvor i verden jeg er. Hvad jeg tilbyder, hvilke dage/tidspunkter jeg ønsker besøg/telefonisk henvendelse  eller deres overrasket blik når det går op for dem at der er "pels" på missen :ph34r::D

Del dette indlæg

Link til indlæg
SEXY JASMIN HERLEV skrev, for 16 minutter siden:

Der er mange som Kun ser billeder og tlf nummer.Jeg kan nemt spotte dem som ikke læser mine annoncer igennem. Fx ikke aner Hvor i verden jeg er. Hvad jeg tilbyder, hvilke dage/tidspunkter jeg ønsker besøg/telefonisk henvendelse  eller deres overrasket blik når det går op for dem at der er "pels" på missen :ph34r::D

Mange tænker nok kun med det lille hovede. Og der skal nok også tages højde for, at mange har læsevanskeligheder, bl.a. grundet årtiers besparelsen på folkeskolen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, 1 time siden:

Mange tænker nok kun med det lille hovede. Og der skal nok også tages højde for, at mange har læsevanskeligheder, bl.a. grundet årtiers besparelsen på folkeskolen.

Tja, måske indlægssedler på de blå-piller også skulle udgives i pixie- og tegneserieformat  :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

@smukke Sara jep det gør jeg. Specielt når det er en dansk pige jeg vil besøge. Og så ser jeg selvfølgelig billederne. :lol:

Men snakker vi om udenlandske piger, så kigger jeg billeder og tjekker priser for at se om de yder det jeg ønsker. Ellers ryger der en sms a sted fyldt med spørgsmål. Og ja så kan det godt være at jeg virker useriøs i deres øjne. Men jeg gider ikke besøge dem hvis de ikke yder hvad jeg ønsker. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...