Guest mitficker Skrevet 6. Marts, 2019 Single Treff er dyrt. Få 300 Euro inkl Test. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tetra Skrevet 6. Marts, 2019 Odense er muligt hvis det er i hverdags dagtimerne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KinkyPinky 1 Skrevet 6. Marts, 2019 Odense er også best for mig, kommer dog an på dato og tid Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jens P 94 Skrevet 6. Marts, 2019 Mere end klar i Jylland Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kam 46 Skrevet 6. Marts, 2019 Jeg er også klar på Odense/Fyn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 7. Marts, 2019 mitficker skrev, den 3/3/2019 at 15:20: Vi skal være 10 personer til GB uanset sted. Pris ca. 150 Euro. Uden gummi duer kun med test. eller bliver det med gummi. Vi er nu 4 i Odense og 4 i kbh. Sørgelig tilmelding.. Hun kan fås alene også før eller efter GB. Kan der ses flere billeder af hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jens P 94 Skrevet 7. Marts, 2019 Også klar evt Odense Mange som gerne vil se lidt flere billeder Skrev Du 300 euro for at møde hende ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mitficker Skrevet 7. Marts, 2019 mitficker skrev, den 2.3.2019 at 12:02: HEJ Salma kommer på besøg i Kbh , odense og vi søger fyre til GB. Alt er med gummi eller du får en tripple test on the spot lavet. Prisen er ikke fast endnu. HUn kan bookes alene også. Er der interesse herinde til dette? PN please. Generelle spm. gerne her i forum. Så er kommet på 10 pikke i Københavnsområdet. Odense 8 stk. Vi får se. Pris helt præcist, sted, dag og tidspunkt er under aftale med Salma. Hun kommer og en veninde kommer med. Begge kan kneppes til samme pris som for én tøs. det har jeg sørget for. fotos kommer. Mer info denne uge. Så burde det hele stå fast. Håber på en fræk eftermiddag. Måske 2. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lexklat 9 Skrevet 7. Marts, 2019 Jeg vil også gerne deltage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HenrikB77 0 Skrevet 8. Marts, 2019 Jeg er frisk, Kbh - også gerne eneaftale Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KraceiYaw 149 Skrevet 8. Marts, 2019 Klar i Odense, hvis det er lørdag eller søndag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thai-fan72 Skrevet 8. Marts, 2019 Klar i Tørre-Røvelse! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mitficker Skrevet 8. Marts, 2019 VI BLIVER FOR SAMME PRIS 2 PIGER. EN AF PIGERNE PÅ BILLEDET VEDLAGT. DET ER NU FIKSET. ALT UDEN GUMMI MEN KUN MED TEST. OG DEM DER BOLLER MED GUMMI SKAL AFLÆGGE TEST. VI FORSØGER AT FINDE RETTE DATO. PT BLIVER KBH SOM SIKKERT. ODENSE... UKLART... PER D.D. DESVÆRRE. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mitficker Skrevet 8. Marts, 2019 (edited) BILLED VISES IKKE.. ???? Redigeret 8. Marts, 2019 af mitficker .. BILLED VISES IKKE. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buttfreak 171 Skrevet 9. Marts, 2019 Lyder spændende, lad os få noget seriøst og fast på bordet, tid sted og ikke mindst pris... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ThomasNorge 3 Skrevet 10. Marts, 2019 Om nå dato og tid skulle passe vil jeg svært gjerne være med, dog er jeg avhengig av at datoen er kjent en stund i forveien da jeg skal med fly fra Norge... Jeg har ikke tidligere møtt Salma, men har vært med på tilsvarende arrangement i Tyskland hvor hun tidvis jobber - disse er normalt riktig godt organiserte! Jeg tror nok en dag/aften med Salma blir fantastisk! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest StyggeUlv Skrevet 14. Marts, 2019 Det lyder sørme spændende. Jeg er med i København. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Badboyfyn 251 Skrevet 26. Marts, 2019 Blev det aldrig til noget eller ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spatmand 4 Skrevet 26. Marts, 2019 Jeg er også med hvis det bliver til noget - vi må snart have dato og tid....... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg