Hop til indhold
Miller's Crossing

Hvor er Carmen m.fl.?

Recommended Posts

Miller's Crossing skrev, for 39 minutter siden:

Hey

Er der nogen af brødrene, der har kontakt til eller på anden vis ved, om de dejlige piger: Carmen, Isabel og Catherine kommer tilbage til DK og i givet fald hvornår?

Tænker du på pigerne fra 4. sal i ejendommen tæt på Østerport?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Miller's Crossing skrev, for 48 minutter siden:

Ja - og jeg er i den kedelige situation, at jeg aldrig har besøgt nogen af dem. @Eronvar der hele tiden ;);)

Så det kunne jeg godt tænke mig at råde bod på. 

Nå. Så var der derfor der står @Eron på dørtelefonen :) 

Ved ikke hvornår de kommer tilbage. Men høj kvalitet på to af de tre du nævner. Besøgte Carmen og Isabel. Begge gange var supergode besøg. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Jensen Amager

Har fra en bekendt hørt, at lejligheden på Østbanegade er lukket, som et sted at drive GP forretning fra. Der var vist for mange naboklager (måske noget med, at nogle af GPerne også modtog kunder om natten).

Har aldrig hilst på Carmen, men syntes jeg så hendes annonce her på Eroguides massagesider en gang i februar måned? ??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Eron

@underdog40 og @Miller's Crossing Jeg vil helt klart tage jeres muntre kommentar, som eT kompliment og kan fortælle at jeg har insider viden jeg vil dele med jer. Lejligheden på Østerbro nær Østerport er ikke i funktion længere, som Jensen siger og de har pillet mit dørskilt ned :-( men carmen og Chaterina kommer ca 15 marts. Jeg skriver af og til med Catarina. Ved desværre ikke noget om Isabel, som jo er hamrende sød og super dejlig GFE pige. 

Redigeret af Eron

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...